חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
באיזה כפר נופש הייתם מעדיפים לבלות ומדוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה מתחתנים

נושא המאמר: חתונה מעודכנת
מאת: רן ביטון   שמור מאמר למועדפים

אם התחלתם בארגון החתונה בוודאי הבחנתם באין סוף האפשרויות העמודות לפניכם, גני אירועים, אולמות, בית מלון, טבע. הגשה, הגשה, הגשה אמריקאית, קייטרינג, תקליטן , להקה, כנריות ועוד ועוד.

תחום החתונות מציע מגוון רחב של אפשריות למתחתנים החל מהמקום ועד הגימיקים הקטנים. יש דברי חדשים ויש ישנים הכנו עבורכם רשימה שתוכלו להישאר מעודכנים בטרנדים החדשים.

היום - מתכננים חתונה באינטרנט. נכון שאף אחד לא מחליט לבחור מקום להתחתן רק מתוך התבוננות באינטרנט - הרי לא תתחתן עם בחורה שראית את התמונה שלה באינטרנט, נכון? הגלישה משמשת רק לסינון ראשוני. אמנם פה ושם נופלים בפח, כי נוסעים שעתיים לראות מקום שנראה נפלא ברשת אבל כשמגיעים מסתבר שהוא ממוקם ליד משחטת עופות, אבל עדיין זאת דרך טובה וקלה להתחיל את המסע לחתונת החלומות.

אז- לקבל אינפורמציה מבן הדוד שהתחתן לפני חמש שנים, מהשכן שהיה בחתונה לפני שנתיים ועוד מעלי זיכרונות ילדות למיניהם. כבר הבנו שהטעם של בן הדוד שונה לגמרי מטעמנו - למשל, איך הוא בוחר את בגדיו? יתכן שזה באמת טעמו או שיש בזה אמירה בלתי ברורה? שימו לב שאתם בוחרים מקום לחתונה.

היום- מקום המציע קבלת פנים ועריכת חופה בגן פתוח, והמשך החתונה במקום סגור.
אז - מקומות מעוצבים בכבדות, בצורה שהייתה מקובלת לפני עשור, כבר ראיתם את השינוי שעברו.

היום - נגנים לקבלת הפנים, בנוסף לתקליטן הקבוע. מוסיקה אירית, מוסיקה דרום אמריקאית, מוסיקה צוענית. מוסיקה חיה לאחר החופה. מוסיקת ג'ז ומוסיקה חסידית. במגזר הדתי ובמגזר הרוסי מבוקשות בעיקר להקות עם מוסיקה חיה.
אז - רוק כבד, שירי "כפיים", שירי חתונה.

היום – עיצוב אירועים מקומות ישיבה אלטרנטיבית, שולחנות מרובעים, שולחנות אבירים, שולחנות וכסאות בר לזמן של קבלת הפנים. כסאות מעוצבים ומרופדים.
אז - שולחנות מלבניים, כסאות פלסטיק. גם כסאות בכיסוי בד לבן כבר לא באופנה.

היום - שתיים או יותר שמלות לכלה, כדי להופיע תחילה בשמלה מרשימה ואחר-כך , לריקודים, להיות בשמלה שנוח לרקוד אתה.
אז - שמלת סינדרלה, עם יותר מדי אפליקציות ושכבות דנטל.

היום - נאומים של אחד ההורים, אחד האחים או מספר חברים. מאד מזכיר את האופנה הקיימת כבר שנים בארה"ב. מעניק לחתונה גוון אישי: משהו קצת שונה מליין החתונות הרגיל. הגעה מוקדמת של הזוג שמקבל את האורחים בכניסה. אם אחד מבין בני הזוג יודע לשיר, לנגן או לחרוז, גם הוא עשוי להופיע ולהפתיע.
אז- הגעה מאוחרת מאד של הזוג, לאחר המתנה ממושכת למדי של האורחים.

היום- מסכי ענק עליהם אפשר לראות את הרוקדים במשך כל החתונה, גם מבלי לקום מהכסא. תאורה חכמה, תאורה אומנותית, עליה ניתן לשלוט וניתן לשנות אותה לפי הצורך או הרצון. תאורה נפרדת לרחבת הריקודים, תאורה על כל שולחן.
אז - תאורה לבנה, זרקורים פשוטים וענקיים.

אז... נסו להישאר מעודכנים. מזל טוב ובהצלחה!

לי קל אירועים www.lee-kal.co.il

www.wew.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]