חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמות מתחם בעברית – על מה המהומה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה תזונה חיטובים שרירים

נושא המאמר: חומרים טבעיים אשר מסייעים לנו לשרוף יותר שומנים לאנרגיה \ קובי עזרא
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי.
מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית).

חומרים טבעיים אשר מסייעים לנו לשרוף יותר שומנים לאנרגיה.
במאמר הנ"ל אדון אודות מרבית חומרי התזונה ותוספי המזון המסייעים לתהליכים מטבוליים, ולשריפת שומנים מירבית...
שורפי שומן - תפקידם לסייע בירידה במשקל ובהיקפים. שורפי שומן נועדו להפחתת אחוזי השומן בגוף ע"י שריפת שומן עודף. מתאימים גם לספורטאים וגם לאנשים רגילים המעוניינים לרדת במשקל. שורפי שומן מגבירים את חילוף החומרים ואת התהליך ה-thermogenesis, אשר מביאים לשריפת שומן מוגברת. אנו מציעים לכם מגוון רחב של שורפי שומן, העונה על כל הצרכים האפשריים: שריפת שומן, דיכוי תאבון, הגברת חילוף חומרים, חסימת כניסת השומן לגוף וכו'.

לשרוף שומן ולחטב את הגוף, דורשים מכם השקעה רבה. לא רק אימונים קשים ולעיתים ארוכים, אלא הקפדה על תזונת ברזל ואיפוק מדהים. ההמלצה הינה לגשת לאיש מקצועה אשר ירכיב בעבורכם את תוכנית האימונים והתזונה יחד ובקורולציה (בתאום). וזאת לאחר שהתחשב בגורמים רבים, כגון: אחוזי שומן, אחוזי מסת השרירים, גורמים תזונתיים, גורמים אימוניים ועוד...
שילוב תוספי תזונה מסויימים יכול לעזור בתהליך המייגע ולסייע בהורדת אחוזי שומן. ולא, לא מדובר פה בכדורי פלא?! על כן, עלייכם לקבל תוכניות אשר מתאימות לכם באופן אישי וכך תראו תוצאות ! ! !

** צ'יטוזן (chitosan) - הינו רכיב טבעי, אשר מבחינה כימית זהה לסיבים (צלולוזה). מחקרים רבים הראו כי דיאטות עשירות בסיבים הנ"ל יכולות לקצר את זמני מעבר המזון במערכת העיכול וכתוצאה מכך פחות שומנים (גם כולסטרול) יספגו לגופנו.
לצ'יטוזן ישנה תכונה מאד חשובה אשר מאפשרת לו "היתמגנט" אל השומנים ולהפרישם ממערכת העיכול. צ'יטוזן מסוגל לסלק את השומנים ממערכת העיכול עוד לפני שהם הספיקו להתעכל.

** אומגה 3 ושריפת שומן - רמות גבוהות של אינסולין וגלוקוז בדם מדכאות חמצון ושריפת שומן. כאשר רמות הגלוקוז והאינסולין קופצות לשמיים, שריפת השומן כמעט ואינה קיימת. זה מתרחש מפני שגליקמיה ואינסולינמיה מגבירות ייצור של מולקולה הנקראת malonyl coa בתאים, אשר למעשה גם מגבירה סינטזה ובנייה של שומן, ע"י אנזים הנקרא acetyl-coa carboxylase.
דיאטה עשירה באומגה 3 מונעת ייצור של acetyl-coa carboxylase (24), ולכן מצמצמות ליפוגנזיס (בנייה וייצור שומן). בנוסף לכך, אומגה 3 מקטינה את הרגישות של cat 1 ל- malonyl coa (13,16), ובכך מגבירה חמצון שומן.

** קרניטין - צריכת החמצן המרבית היא המדד לכושרו האירובי של האדם. מספר מחקרים מצאו כי נטילת ל-קרניטין תרמה לשיפור צריכת החמצן המרבית (vo2max) בקרב "לוחמי סוף שבוע" ומתאמני סבולת כאחד.
זוהי מעין חומצה אמינית, יש לחומצה זו הרכב של חומצה אמינית אך לא תפקודים של חומצה אמינית. היא אינה מסנטזת חלבונים או מהווה חומר גלם לנוירוטרנסמיטורים כמו חומצות אמינו אחרות בגוף.חומצה זו עוברת סינטזה בכבד. היא מצויה בבשר, שרירים ואיברים מן החי.
נטילת ל-קרניטין מגבירה את ניצול השומן במהלך הפעילות הגופנית ובכך "נחסך" השימוש בגליקוגן. פועל יוצא של תהליך זה הוא, כאמור, דחייה במועד הופעת העייפות וכתוצאה מכך שיפור באיכות הביצוע הגופני
הקרניטין מעביר חומצות שומן דרך קרומים וסחוסים שם הם מנוצלים כאנרגיה. יש לו פעילות מזרזת חילוף חומרים של שומנים ולכן עוזר בהפחתת עודף משקל. יש לקרניטין יכולת להגן על שריר הלב על ידי מניעה של הצטברות שומן בשריר הלב.



--------------------------------------

יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
* מנהל האתר: ארגון הבריאות ו
ארגון הבריאות והכושר הישראלי -
www.healthnfit.org

אתר הדיאטות http://www.dietme.co.il/


www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]