חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הייחודיות של הגרפולוגיה בעולם המשפט





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: וילונות וילונות רומאיים וילונות גלילה

נושא המאמר: וילונות גלילה
מאת: מיטל מור-תרום   שמור מאמר למועדפים

וילונות הינם מוצר טקסטיל אהוב ושכיח.
קיימים סוגים רבים של וילונות – קלאסיים נשפכים עשויים בד וסוגים שונים של וילונות המשלבים תכונות של תריס כונציאניים, רומאיים,גלילה ועוד. בעבר, נהגו לקשט את החללים בוילונות בד עשירים הנופלים ברכות. כיום, וילונות תריס פופולאריים ואהובים גם בסגנונות בהם היו משתמשים בוילונות הקלאסיים כסגנון העיצוב הכפרי. אין זה מפתיע, מאחר וארצנו הקטנה מתהדרת בעונת קיץ ארוכה בה השמש שולחת קרניים, מחממת ומסנוורת גם בתוך הבית. מלבד יופי, כולנו חפצים בהצללה טובה ותחושת קרירות מרעננת בחלל.
סוג וילונות מוכר במיוחד הינו הגלילה. וילונות אלו החלו את דרכם במראה די סתמי ומשעמם.
תחילה היו עשויים שלבי עץ עם חבל, עברו לשלבים עשויים פלסטיק וכיום כול סוגי החומר קיימים אך הם משודרגים ומעניקים מראה מתוחכם ואלגנטי יותר.
מבחינה עיצובית, ארגזי הוילון קטנו והם תופסים מעט יותר נפח, ישנם שלבים בשלל צבעים וטקסטורות וניתן לכסות פתחים וחלונות רחבים וגדולים ביחידה אחת. כמו כן, לוילון מנוע חשמלי המאפשר הפעלה קלה ויישום מספר מצבים.
וילונות גלילה עשויים אלומיניום למשל, מיוצרים בטכנולוגיה חדישה ומציעים מגוון רחב של שלבי תריס למטרות שונות ומעניקים פתרונות לבעיות רבות בנושא של אור וצל. לוילונות אלו יתרון על פני שלבי פלסטיק או עץ מאחר והם חסינים מפני נזקי השמש שלא כמו הפלסטיק ואינם דורשים תחזוקה כפי שוילונות עץ דורשים.
מאחר ואלומיניום הינו חומר מתכתי, הוא גורם ממגן בשל אפקט דומה לסורגים.
ישנם יתרונות נוספים לחומר זה - רמת אטימותו הגבוהה מונעת חדירת מים ורוח ומשקלו הכבד יחסית לוילון מאפשר לו לבודד רעשים.
המראה המתכתי של הוילונות מושכים רבים, בעיקר אלו האוהבים את סגנון העיצוב ההיי טקסטי, אך גם לאלו המעדיפים מראה כפרי, ניתן להסוות את הגוון הקריר של הוילונות בצבעים חמים יותר.
ייצור וילונותגלילה נעשה בכמה גדלים של שלבים ובהתאמות מדויקות יותר לפתחים מבחינת רוחב וגובה בכדי לקבל תמונה מעוצבת ושלמה יותר. המנועים החשמליים של וילונות גלילה מאפשרים תפעול קל ונוח ובפן זה למשקל והגודל של הוילון אין משמעות.
ישנה שליטה מלאה בכמויות האור והאוויר הנכנסים לחלל, הם מרככים אותם או חוסמים אותם לחלוטין. פעולת ההפעלה נעשית על ידי לחיצת כפתור וניתן לשלוט בשלבי הוילון בנפרד ובמצבים שונים לאורך כל מסלול הפתיחה או הסגירה. באופן זה, נקבעות כמויות קרני השמש החודרות ומתאפשרים משחקי אור וצל. שלבי הוילון מנוקבים לאורכם ופתיחה חלקית מגלה חרכים המעניקים צל נעים ובלתי מזיק אך יחד עם זאת מכניסים כמות מדודה של אור וכמות מספקת של אוויר.
אם כן, וילונות גלילה הינם תענוג גדול הטומן בחובו יתרונות רבים בשל תכונות של תריס, קדמה טכנולוגית המקלה על ההפעלה והתחזוק ומראה מעוצב ומודרני.



www.a-designer.co.il/וילונות_וחיפוי_קירות.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל מור-תרום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]