חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנהל חשבונות והנהלת חשבונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצלמות מצלמה דיגיטלית מצלמות פנסוניק מצלמות ניקון

נושא המאמר: כשאת אומרת מצלמה דיגיטלית למה את מתכוונת?
מאת: שרון   שמור מאמר למועדפים

"מצלמה דיגיטלית" היא שם כולל למוצרים שונים למדי זה מזה, במענה השימושי, בצורתם ובדרך פעולתם. שלוש קטגוריות עיקריות של מצלמות סטילס דיגיטליות מחלקות את השוק מבחינת הרמה המקצועית של המצלמה ובאופן כללי גם מבחינת המחיר:

מצלמות דיגיטליות מקצועיות עם מחבר עדשה המאפשר החלפת עדשות:
מצלמות אלו הן התשובה הדיגיטלית למצלמות הפילם 35 מ"מ הישנות (SLR) ורובן בעלות מנגנון אופטי דומה בבסיסו ולכן הן נקראות מצלמותDSLR (Digital single lens reflex). בעוד שבתחילת דרכן היו המצלמות הדיגיטליות המקצועיות נחותות מבחינת ביצועים ומחירן יקר למדי בהשוואה למצלמות הפילם, היום כבר ניתן להכריז כי הפילם הוא נחלת העבר (או משוגעים לדבר) והמצלמות הדיגיטליות הן למעשה האופציה היחידה (והטובה). בכל הקשור למחיר, בשנים האחרונות הוזלו המצלמות הדיגיטליות המקצועיות בעשרות אחוזים וניתן לצפות שבדומה למצלמות הפילם בעבר, גם ה-DSLR ימשכו יותר ויותר צלמים חובבים ומתחילים ולא ימצאו רק בידי המקצוענים.

ההתלבטות העיקרית של חובבי צילום מתחילים כיום היא שמצד אחד מציעות מצלמות ה DSLR מחיר סביר ומצבים אוטומטיים חכמים ההופכים אותן לקלות להפעלה מתמיד, מצד שני ישנן מצלמות דיגיטליות מדרג הביניים המציעות אפשרויות מקצועיות ויצירתיות הולכות וגדלות, ללא צורך בקניית ציוד נוסף כבד ויקר כגון עדשות, תאורה וכד'

מצלמות דיגיטליות "דמויות SLR" עם עדשה אחת קבועה
קטגוריה נוספת של מצלמות דיגיטליות מהווה דרג ביניים המגשר בין מצלמות ה- DSLR המקצועיות לבין מצלמות דיגיטליות קומפקטיות החסרות מאפיינים מתקדמים מבחינה מקצועית, באנגלית אכן קוראים להן Bridge Digital Cameras או SLR-Like בשל דמיונן החיצוני למצלמות ה SLR המקצועיות. בגודלן הן מזכירות DSLR קטנה וקלה, העדשה הקבועה מזכירה בצורתה עדשה מקצועית ובמרבית הדגמים היא בעלת טווח זום רחב ולכן נקראות מצלמות אלו לעיתים גם High Zoom או Super Zoom.
בדגמים רבים מגיעות המצלמות עם מאפיינים מקצועיים כמו מייצב תמונה אופטי, אוטופוקוס מזהה פנים, מזהה תנועה ועוד. בניגוד למרבית המצלמות המקצועיות לרב המצלמות דמויות ה SLR יש פונקציית צילום וידאו (מה שמסתמן כדבר הבא גם במצלמות המקצועיות).
מצלמות דיגיטליות דמויות SLR מציעות שליטה ידנית על מרבית מרכיבי הצילום, מהירות סגר, צמצם, איזון לבן, רגישות לאור וכו' וחלקן מאפשרות גם פוקוס ידני.
מצלמות SLR-Like הן חסכוניות בעיקר בגלל מה שחסר בהן, העובדה שאין אפשרות להוסיף עדשות שונות ויקרות, מצלמת SLR-Like טובה נמדדת בכך שהצלם החובב ירגיש גם שאין לו צורך בעדשה אחרת, מכיוון שהמצלמה מציעה לו גמישות יצירתית ומרחב פעולה גדול בעדשתה היחידה.

מצלמות דיגיטליות קומפקטיות
בקטגוריה השלישית והרחבה ביותר נמצאות מצלמות דיגיטליות קומפקטיות, הנקראות כך מפני שהן... קומפקטיות, במשקלן ובגודלן הנע בין הבינוני לקטן ביותר, ולא פחות מכך בפשטות ההפעלה ובתוכניות הצילום האוטומטיות המאפשרות גם לחסרי ניסיון או כישרון צילום בסיסי להוציא תחת ידם תמונות מוצלחות. עד כמה מוצלחות יהיו התמונות בתנאי צילום שונים או בידיים פחות יציבות? זה כבר שונה למדי ממצלמה למצלמה וכך גם טווח המחירים בקטגוריה זו, ממצלמות זולות ביותר (שהן לא בהכרח לא מספקות) למחירים המתקרבים למחירי מצלמות סמי-מקצועיות בדגמים שאפתניים יותר.
תת קטגוריה יוקרתית של מצלמות קומפקטיות היא המצלמה האולטרה קומפקטית ((ultra-compact או סופר קומפקטית, שהן בפשטות המצלמות הדיגיטליות הקטנות ביותר, או באופן קולע יותר, מצלמות דיגיטליות "דקות במיוחד". בדומה לתחומים דיגיטליים אחרים השאיפה היא תמיד להכניס כמה שיותר בכמה שפחות ולייצר אותן לא רק דקות יותר אלא גם משוכללות יותר.

כמו בכל ניסיון לקטלג, גם כאן תקף הכלל שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, ובמקרים רבים הגבולות בין הקטגוריות השונות אינם חדים וברורים, מצלמה קומפקטית יכולה להציע אלמנטים יותר מקצועיים ממצלמה דמוית SLR, דגמים מסוימים בעלי עדשה קבועה מכוונים לשוק מקצועי יותר, ולעולם יתקיים המרוץ הטכנולוגי לפיתוח הדבר הבא שיטרוף את הקלפים ויגדיר את התחום מחדש.

www.mdk.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]