חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי בינ"ל: המבחנים לקביעת תושבות יחיד ע"פ פקודת מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום המוזיקה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רוק מתקדם רוק אלטרנטיבי רדיוהד Solstice Coil

נושא המאמר: סולסטיס קויל - רוק מתקדם ישראל
מאת: וורמן גלובינג   שמור מאמר למועדפים

סולסטיס קויל (Solstice Coil) היא להקה ישראלית שמנגנת רוק אלטרנטיבי ורוק מתקדם. הלהקה משלבת בין שני הסגנונות הנ"ל ומושפעת בעיקר מהלהקות רדיוהד, מיוז, פורקיופיין טרי, דרים תיאטר, קינג קרימזון, ג'נסיס והמארס וולטה. המוסיקה של סולסטיס קויל מתאפיינת במבנים מורכבים, אורכי שירים משתנים, שינויי משקלים, עיבודים רב-שכבתיים ושירה גברית בעלת מנעד רחב. שירי הלהקה הם לרוב מלנכוליים, זועמים וקודרים, כאשר הטקסטים נוטים להיות ציוריים ובעלי משמעויות רבות. חברי הלהקה העיקריים הם שיר דויטש, עופר וישניא ושי ילין.

סולסטיס קויל הוקמה ב2001, והרכבה הראשון כלל את שיר דויטש על שירה וגיטרה, עופר וישניא על גיטרה מובילה, אורי גולדברג על תופים וגיא מתיתיהו על בס. בשנה הראשונה לקיומה, הלהקה ביצעה שירים מקוריים בעברית ובאנגלית, שנכתבו בעיקר על ידי שיר דויטש אך גם על ידי שאר חברי הלהקה, כאשר גיא מתיתיהו תפקד כזמר בשירים אותם כתב. סגנון הלהקה באותה תקופה נע בין רוק אלטרנטיבי, גראנג', בריטפופ ורוק ישראלי. בתקופה זו נקראה הלהקה סולסטיס.
בשנת 2003 עזב מתיתיהו את הלהקה, והוחלף על ידי הבסיסט הבאר-שבעי דרור "שוקו" פאר. כמו כן, שי ילין הצטרף כקלידן. הלהקה שמה בצד את החומר המקורי באופן זמני, גונזת את כל השירים שנכתבו עד כה, והתחילה לבצע מופעי מחווה לרדיוהד שהפתיעו את חברי הלהקה בהצלחתם. הופעת הבכורה משכה להייניקן הבימה קלאב כ250 איש, ולמספר אנשים אף לא הורשתה כניסה מפאת חוסר מקום. הלהקה המשיכה להופיע בבארבי תל אביב ובסיטי הול בחיפה, ובינתיים התחילה לפתח חומר מקורי חדש.
בינואר 2004 הציגה הלהקה את החומר המקורי החדש, שהיה בעל אופי אחיד יותר וביסס את סולסטיס קויל כלהקת רוק אלטרנטיבי מתקדם. דרור "שוקו פאר עזב, וגיא מתיתיהו חזר לתקופה קצרה, ולבסוף הוחלף על ידי דיאגו אולשנסקי. הלהקה המשיכה להופיע בארץ מול קהלים חדשים בשיתוף עם להקות ישראליות שונות, כגון אלפאבית, רקסטה, Behind the Sun, Heavenbound, The Carsitters, האנסמבל של שגיא צבי, זבוב עם גרוב ועוד.
אלבום הבכורה של הלהקה, 'A Prescription for Paper Cuts' יצא לאוויר באופן רשמי ב21 לספטמבר, 2005. האלבום הופק באופן עצמאי באולפן הביתי של שי ילין שגם בישל וערך את כולו וחלקו הוקלט באולפני סביון. ב1 לאוקטובר ביצעה הלהקה את מופע השקת אלבום הבכורה, והכריזה באופן רשמי על צירופו של אהרון ליבר מלהקת Behind the Sun כחבר רשמי בלהקה. האלבום זכה לביקורות באתרים שונים ובכמה מגזינים מהעולם באנגלית, איטלקית, צרפתית וגרמנית. האלבום קיבל את תואר "אלבום החודש" באתר הגרמני Babyblaue. ובאתר הברזילאי ‏‏progressiverockb
השיר Photosensitivity, אשר פותח את האלבום, זכה לתשומת לב רבה באתר המוסיקה הבינלאומי, Garageband, שם הגיע השיר לTop 5 במצעד‏‏, ואף זכה בפרסים רבים אחרים. בעקבות ביקורת‏‏ וראיון
במגזין הבלגי Prog Resiste, הוזמנה הלהקה להופיע בפסטיבל רוק מתקדדון Spirit of 66' אשר בבלגיה , ב14 באוקטובר 2006.
ב2006 צילמה הלהקה קליפ לשיר Deep Child, שנכתב על ידי שיר דויטש ובוים על ידי אמיר ארמל. הקליפ שודר בערוץ 24 ואף נבחר לקליפ השבוע ב My HOT V.O.D.
ב2007 צומצם הרכב הגרעין של הלהקה, ודויטש, וישניא וילין נאלצו להיפרד מאולשנסקי, ליבר וגולדברג. כיום מנגנים בהרכב יציב כספי על תופים, ונועם אביאל ויוני חיימוביץ' על בס לסירוגין. הלהקה עובדת כעת על אלבום שני.


www.solstice.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י וורמן גלובינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]