חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עוגת שוקו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות קבוצתיות מכירות קבוצתיות באינטרנט מכירות פומביות מכירות פומביות באינטרנט

נושא המאמר: מכירות קבוצתיות – למה זה משתלם לכם - מכירות קבוצתיות - מכירות פומביות - מכירות פומביות באינטרנט - מכירות קבוצתיות באינטרנט
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים


מכירות קבוצתיות – למה זה משתלם לכם - מכירות קבוצתיות - מכירות פומביות - מכירות פומביות באינטרנט - מכירות קבוצתיות באינטרנט


מכירות קבוצתיות – למה זה משתלם לכם


קניית מוצרים ברשת באמצעות מכירות קבוצתיות הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. בכל העולם וגם בישראל מוותרים יותר ויותר צרכנים על הליך הקנייה המסורתי – כניסה לחנות, התייעצות עם המוכרים, סקירה אישית של המדפים, קנייה וכמובן נשיאת המוצרים הביתה – לטובת תהליכי קנייה מהירים ברשת, הכוללים בנוסף על מכירות קבוצתיות, גם מכירות ישירות באינטרנט ומכירות פומביות. עשרות אתרי מכירות ברשת מציעים כיום לגולשים לרכוש מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רהיטים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, חבילות נופש, אביזרים למטבח ועוד רבים אחרים, תוך כמה תקתוקי עכבר ומקלדת בלבד. המוצר נרכש באמצעות הזנת פרטים אישיים ומספר כרטיס אשראי ונשלח היישר לבית הלקוח.


מוצרים המוצעים למכירה באינטרנט נחשבים בדרך כלל לזולים יותר מאשר אלו המוצעים בחנויות הרגילות, ועם השנים פותחו שיטות מכירה חדשות אשר מאפשרות מכירה נוחה יותר וקנייה זולה יותר של מגוון מוצרים. מכירות פומביות מקוונות, למשל, מעמידות מוצר מסוים למכירה פומבית, כך שכל גולש יכול לתת הצעת מחיר עבורו. בסופה של כל מכירה, שאורכת בדרך כלל מספר שעות או ימים, המוצר נמכר למרבה במחיר. כך יכולים גולשים לקבל מחירי מציאה עבור מוצרים רבים שמחירם בשוק גבוה הרבה יותר.


בעלי אתרי מכירות, המודעים לביקוש הגבוה שיש למוצרים מסוימים, מעמידים אותם לעיתים קרובות למכירה באמצעות מכירות קבוצתיות. כמות מוגבלת של מוצרים מועמדת למכירה במחיר קבוע ונקוב מראש, ומוצעת למכירה בשיטת "כל הקודם זוכה" - כלומר כל קונה המצטרף לקנייה יכול לבחור מוצר אחד או יותר בהתאם לכמות המוצעת. ברגע שכל המוצרים במלאי נרכשים, המכירה מסתיימת. לעיתים קרובות, במידה ויש דרישה גדולה, מוסיפים בעלי האתר מוצרים נוספים למכירה הקבוצתית.


בניגוד למה שמרמז השם במשמעותו המקורית, מכירות קבוצתיות פירושן אינו מכירה של מלאי מצומצם של מוצרים להתארגנות קטנה של קונים. מכירות קבוצתיות "אמיתיות" נועדו במקור לאפשר לקבוצות קטנות ומאורגנות של קונים לקבל מוצרים במחירים נמוכים במיוחד. כך יכלה קבוצה של קונים לסכם עם הספק על רכישה מאורגנת של מספר מוסכם של מוצרים, בתמורה להוזלה משמעותית במחיר. חשוב להבהיר כי לא כך הדבר עם מכירות קבוצתיות באינטרנט: כאן המחירים קבועים מראש ונקבעים על ידי האתר, וכל מי שרוצה להצטרף לקנייה יכול לעשות זאת – בדומה לקנייה ישירה רגילה.


קיימים יתרונות גדולים הגלומים בשיטת מכירות קבוצתיות ההופכים אותה הזו למשתלמת במיוחד עבור כל הקונים באינטרנט. ראשית, מוצרים שמועמדים עבור מכירה קבוצתית הם בדרך כלל מוצרים בעלי ביקוש גבוה, וכך יכולים הלקוחות להיות בטוחים שהם נכנסים לקנייה שמבטיחה להם לקבל את המוצר ללא חשש של סיום המלאי. יתרון נוסף מתבטא בנוחות הקנייה: מכירות קבוצתיות מאפשרות לכל קונה פשוט להכניס את שמו ופרטיו ולהצטרף לקנייה בקלות, ללא סיבוך עם הצעות מחירים שונות, מעקב ולחץ מפני הצעות מתחרות - ובסוף הקנייה המוצר פשוט נשלח לכל הקונים המאושרים.


לבסוף, היתרון המשמעותי ביותר עבור הרוכשים בשיטת מכירות קבוצתיות הוא המחיר הזול. מאחר והספק מעמיד למכירה כמות מסוימת של מוצרים למכירה קבוצתית, הוא יכול להיות "בטוח" שמכסת הקונים שנדרשת לו תתמלא בתוך זמן קצר יחסית. כך האתר המוכר מסוגל להציע מחיר אטרקטיבי במיוחד עבור המוצרים הפופולאריים שהוא מעמיד למכירה.


בזכות היתרונות הללו, הופכת הרכישה המקוונת בכלל וגם מכירות קבוצתיות בפרט, לשיטה המועדפת עבור ציבור רחב של צרכנים. אתרי קניות מובילים בארץ מציעים שירות אדיב ויעיל וממשקי קנייה נוחים ואינטואיטיביים, שהופכים את חווית הקנייה לנוחה, בטוחה וזולה מאי פעם.

www.olsale.co.il/olsale/heb/index.aspx?pid=2


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]