חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לא מצליחים להרות? אתם לא לבד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משאית משאיות רכישת משאית קניית משאית

נושא המאמר: תחזוקת משאית – דברים שכדאי לדעת
מאת: seoisrael   שמור מאמר למועדפים

כבישי הארץ מלאים במשאיות מכל הסוגים והגדלים. בתי עסק רבים אף רוכשים או משכירים משאית אחת או יותר לשימוש העסק וכך ככל שהעסק גדול יותר כך ברשותו מספר רב יותר של משאיות. בנוסף קיימים קבלנים פרטיים אשר מספקים שירותי הובלות לפי דרישה.

עבור חברות הקונות משאיות, מתפקדת המשאית כחלק בלתי נפרד מהעסק. עבור קבלני ההובלות והנהגים, המשאית הינה העסק עצמו. כך או כך, כמו כל חלק בעסק, גם המשאית גוררת אחריה הוצאות אחזקה. רכישת המשאית מבלי להביא בחשבון את הוצאות האחזקה השוטפות (ללא כל קשר לעלות הרכישה עצמה) עלולה לגרור את הקונה להרפתקה כלכלית-מכאנית מעניינת, שלא לומר מסוכנת עבור העסק.

בבואנו לחשב את הוצאות האחזקה השוטפת של משאית, יש להביא בחשבון בראש ובראשונה את מחיר הדלק כחלק מעלות האחזקה. הוצאות הדלק עלולות להוות חלק נכבד מאוד מעלויות האחזקה השוטפת של כל משאית. גורם זה תלוי כמובן בהיקף הנסיעות, משקל ההובלה, אזורי ההובלה (עירוני או בין עירוני) וגורמים נוספים.

הוצאות האחזקה השוטפות של כל משאית תלויים תלות ישירה בשימוש בחלפים איכותיים, שמנים ופילטרים ברמה גבוהה, בהתאם לדרישות היצרן. עבור כל משאית קיימות הוראות יצרן אחרות, כל משאית דורשת טיפול תקופתי אחת לכברת דרך מסויימת, שמנים וחלפים ברמה מסויימת לפי הוראות יצרן. שמירה על הוראות היצרן יביאו לשמירה על מצב מכאני טוב של כל משאית, וחוסר הקפדה עליהן יביאו אט אט לירידה במצבה המכאני. אין זה משנה כל כמה זמן יש לבצע טיפול, כל עוד תקבל כל משאית את הטיפול התקופתי הנחוץ לה, ובזמן. אפילו הקפדה על לחץ אוויר בגלגלים בהתאם להוראות היצרן יצמצם את הוצאות האחזקה ויביא לצריכת דלק נכונה ומניעת מאמץ מיותר מהמנוע.
גורם נוסף המהווה נדבך חשוב בהוצאות האחזקה הינו פוליסת הביטוח. כדאי לבדוק טוב ולהשוות בין ההצעות השונות של חברות הביטוח. בדומה לרכב פרטי, לכל משאית ומשאית עלות פוליסה שונה והמחיר גם הוא משתנה בין חברות הביטוח השונות. ההשוואה בינהן גם תאפשר לנו לבחור את חברת הביטוח המציעה את השירותים המשתלמים ביותר עבור כל משאית. משאית הינה כלי המבצע נסיעות רבות ושעות מנוע ארוכות. כאן לא המקום לחסוך בשירותי דרך או בשירותי רכב חלופי, שכן במקרה של תקלה (או תאונה לא עלינו) עלולה להיגרם פגיעה אנושה בתפקוד העסק, באספקת הסחורה או חומרי הגלם.

יחד עם זאת, גם אם נקפיד בקנאות למלא אחר הוראות היצרן ונרכוש את הביטוח הטוב ביותר, כמו כל כלי רכב או מכשיר מכאני אחר, גם משאית עלולה להתקלקל לפתע, ללא כל הודעה מוקדמת. בכל משאית מערכות מכאניות והידראוליות שונות ומשוכללות העלולות להתקלקל עקב השימוש האינטנסיבי, אחזקה לא נכונה או בלאי טבעי. הטענת מטען כבד מידי יכולה להביא לשחיקה מוגברת של הבלמים אך מצד שני גם לדוחות וקנסות מצד רשויות החוק והתעבורה. יהיה חכם מצידנו להביא בחשבון גם קנסות תעבורה מזדמנים הנובעים משעות רבות על הכביש, כחלק מההוצאות השוטפות באחזקת משאית.

אחזקת משאית עלולה להגיע למאות עד אלפי שקלים לחודש, ויש לקחת זאת בחשבון עוד בטרם קנייתה. במידה והתקציב אינו מאפשר אחזקת משאית ניתן לפנות לאופציית ליסינג של משאית (ממש בדומה לליסינג של רכב רגיל) העשויה להיות כלכלית יותר עבור עסקים קטנים. במידה וכן בחרתם לרכוש משאית, בחרו את המשאית המותאמת באופן הטוב ביותר לצורכיכם. בחירה מושכלת תביא לניצול נכון של הכלי ולחסכון בהוצאות האחזקה.

חישוב נכון של הוצאות אחזקת המשאית יאפשרו את התייעלות הארגון.

www.uti.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seoisrael שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]