חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגום מסמכים מעברית לאנגלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת חנוכה לעסקים עסקים

נושא המאמר: מסיבת חנוכה לעסקים
מאת: שירה דן   שמור מאמר למועדפים

חג חנוכה בפתח, חנויות הצעצועים כבר מציגות את הסביבונים החדשים ואת ריח הסופגניות לא ניתן לפספס. כראוי לכל משרד או חברה מכובדת אתם מתפנים לארגון מסיבת חתוכה. הנה לפניכם מספר טיפים ועצות שיסייעו לכם לארגן ביתר יעילות ובאופן מוצלח את המסיבה;


1. הרעיון – רוב מסיבות החנוכה הן מסיבות לשמן, לא נערכות בהן הרצאות, סדנאות או כל פעילות מיוחדת, להוציא כמה מילים של המנהלים ומארגני הערב, בשנים האחרונות ישנם תכנים רבים המיועדים למסיבות חגים בעבודה, איכותיים, מוצלחים ההפוכים את המסיבה השגרתית לאירוע שונה ומיוחד. הראשון מביניהם שממשיך להיות פופולארי הוא "משתה חג" למעשה מדובר בסדנת אלכוהול בדגש על המשתה, בסדנא שכזו לומדים המשתתפים להכין קוקטיילים שונים, להבדיל בין סוגי יין ובין סוגי המשקאות באופן מקצועי יותר. רעיון נוסף ופופולארי הוא הרצאה הומוריסטית בנושא החג, הרצאה שנונה וייחודית שמאפשרת לנו להיכנס לאווירת החג שעל דגלה כמובן המסורת יחד עם ההומור.

2. המקום – לכל תוכנית או פעילות שתבחרו יש להתאים את המקום המתאים ביותר ולעדכן את בעלי המקום בתוכנית והפעילות, כדי שיערכו לכך מבעוד מועד. כדאי תמיד לבדוק ולבקר ביותר ממקום אחד, כדי לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם וכדי להתרשם ממקומות נוספים גם אם אתם בטוחים שהמקום שבו ביקרתם הוא "האחד". קבלו הצעות מחיר מפורטות הכוללות את כל השירותים הנדרשים לכם – מערכות הגברה, תאורה, מקרנים, מיקרופון, ברקו וכיו"ב. חשוב לבדוק את תקינותה של מערכת המיזוג, חנייה ועוד.

3. קייטרינג – בין אם מדובר בשירותי הסעדה של המקום או שבחברת קייטרינג חיצונית דאגו תמיד לברר את דרגת הכשרות, התפריט המדויק, סגנון ההגשה – מזנונים, לשולחנות, תפריט צלחת מזלג. באירועים "מסיבתיים" יותר שעיקר התוכנית היא DJ וריקודים נוהגים להזמין הגשה במזנונים או תפריט צלחת מזלג. בקשו כי תיערך טעימה מבעוד מועד ונסו לבחור מבין החלופות בזו אשר תמצא חן בעיני כל המשתתפים במסיבה.

4. מוזיקה –המוזיקה צריך להתאים לקהל המוזמנים. פגישה מקדימה עם התקליטן היא הכרחית ואף פגישה נוספת לפני האירוע בה יסוכמו השירים המושמעים.

5. ארגון – אמנם מדובר במסיבה, אך כבכל אירוע עסקי דאגו לוודא מראש את כמות המוזמנים, לפעול ולהזמין בהתאם לתקציב שהוקצה לאירוע, לשלוח הזמנות מסודרות למוזמנים ולוודא את הגעתם, להכין שילוט למקום האירוע ולבחור במקום מרכזי עבור המשתתפים והחשוב מכל עליו כדי לשים דגש – לבדוק את כל נותני השירות אשר אתם בוחרים להזמין ולפעול על-פי המלצות.



חג שמח ומסיבה מוצלחת!

www.wvw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה דן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]