חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רישיון בניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים ניתוח פלסטי מנתח פלסטי שאיבת שומן

נושא המאמר: הניתוחים הפלסטיים המסוכנים ביותר – חלק שני: בחירת הניתוח - ניתוחים פלסטיים - ניתוח פלסטי - מנתח פלסטי - שאיבת שומן
מאת: דר' מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

הניתוחים הפלסטיים המסוכנים ביותר קשורים לבחירה לא נכונה של המנתח או בחירה לא נכונה של הניתוח. בחלק השני נסקור את המקרים בהם בחירה לא נכונה של הניתוח עלולה להיות מסוכנת ביותר. הכוונה לניתוחים פלסטיים ארוכים מדי, ניתוחים פלסטיים בדרכי הנשימה, ניתוחים פלסטיים נרחבים מדי, ניתוחים פלסטיים משולבים בפזיזות או ניתוחים במטופלים עם מחלות רקע:


ניתוחים האורכים יותר משלוש שעות. ניתוח פלסטי דומה למבצע קומנדו. הנתוח צריך להיות מתוכנן בקפדנות מראש, להיות מבוצע במהירות, באופן ממוקד ובשיטה הקצרה והיעילה ביותר. כאשר הניתוח אורך יותר משלוש שעות, מאזן הנוזלים של הגוף משתבש, מתפתחת נפיחות, מערכת הקרישה מתחילה לגמגם ומספר החיידקים בחתך הניתוחי עולה באופן משמעותי ומכאן גם עולה מאוד הסיכון להתפתחות זיהום. ניתוחי הגדלת חזה, אף ועפעפיים רגילים אורכים לכל היותר 45 דקות בידיו של מנתח פלסטי מיומן. הקטנת חזה, מתיחת פנים או מתיחת בטן מבוצעים על ידי פלסטקאי מיומן תוך פחות משלוש שעות. בררו כמה זמן ימשך הניתוח שלכם. הזהרו ממנתחים איטיים מדי או כאלה שאינם יודעים בדיוק מראש כמה זמן יארך הניתוח. המנעו מניתוחים האורכים יותר משלוש שעות. הם עלולים להיות מסוכנים עבורכם !


ניתוחים בדרכי הנשימה. ניתוחי אף כוללים לרוב חתך בריריות האף, ניסור ושבירה של עצמות בפנים, יישור וכריתה של חלק ממחיצת האף והסרה של קונכיות האף . זרימת הדם באזור האף היא גדולה מאוד. לכן, תמיד יהיה דימום מאזור האף לאחר הניתוח. המנתח שלכם צריך לקחת זאת בחשבון ולדאוג לאשפוז לילה לאחר ניתוח בדרכי הנשימה. דימום כזה עלול להיות מסוכן ומחייב השגחה מתאימה במרכז הרפואי, במשך שמונה שעות לפחות לאחר הניתוח.


ניתוחים נרחבים מדי. אז החלטתם לשאוב את השומן מהמותניים, מהירכיים מהבטן, מהסנטר ומהקפלים בגב והכל באותו יום. רבותי, זה מ ס ו כ ן ! ניתוחים פלסטיים נרחבים מדי ובפרט שאיבת שומן בנפח העולה על 5 ליטרים קשורים לסיבוכים קשים עד כדי מוות. קחו זאת בחשבון. עדיף לעבור טיפול בשלבים מאשר טיפול אחד, נרחב מדי, העלול לגרום לסיבוכים.


ניתוחים משולבים בפזיזות. שלוב של שני ניתוחים גדולים תחת הרדמה כללית אחת מלווה בהחלמה קשה יותר ובסיכון מוגבר לסיבוכים. הגישה האומרת "אם אני בהרדמה אז אני מעדיפה לעשות הכל ביחד" איננה נכונה ועלולה אף להיות מסוכנת. ניתוח אף פשוט ביחד עם שאיבת שומן קטנה או הגדלת חזה זה שילוב סביר. אבל, הקטנת חזה ביחד עם שאיבת שומן נרחבת זה שילוב מסוכן העלול להיות מלווה בכאבים בלתי סבירים, קושי בנשימה, תמט של הראות ודלקת ראות. כמו כן, בגלל הכאבים, המטופלים אחרי ניתוחים גדולים משולבים, ניידים פחות ולכן הם בסיכון מוגבר לפתח קריש במערכת הורידים של הרגליים ואף תסחיף ראתי.


ניתוחים במטופלים עם מחלות רקע. המטופלים המושלמים הם צעירים ובריאים לחלוטין. אולם, חלק לא קטן מהמטופלים מעל גיל 50 הפונים למנתח הפלסטי, סובלים מבעיה רפואית אחרת כמו: יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, סוכרת, הפרעה בקצב הלב, כאבים כרוניים או בעיה נפשית כמו חרדה או דכאון. אחרים, נוטלים באופן קבוע תרופות לדלול הדם, לטיפול בכולסטרול, לאיזון סוכרת, לאיזון יתר לחץ דם או לשיפור מצב הרוח. אנא דווחו למנתח הפלסטי ולרופא המרדים על כל המחלות ועל כל התרופות אותן אתם נוטלים באופן קבוע או מזדמן. הצוות הרפואי ידאג להכין אתכם לקראת הניתוח. לדוגמא, תרופות לדילול הדם כמו אספירין יש להפסיק שבועיים לפני הניתוח. במקרים נבחרים יפנה אתכם המנתח הפלסטי לקבלת המלצות או אישור לביצוע הניתוח מרופא מומחה אחר כמו קרדיולוג, המטולוג או פסיכיאטר.


ב ה צ ל ח ה !

www.drcohen.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]