חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עופרה ויינגרטן – המלכה והנומרולוגיה ומה שביניהם ...





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה > שוק עסקים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית תוכנית עסקית

נושא המאמר: איך תזהו תוכנית עסקית שכדאי להיזהר ממנה...
מאת: [email protected]   שמור מאמר למועדפים

איך תזהו תוכנית עסקית שכדאי להיזהר ממנה...



הדרך בין תרגום רעיון למוצר או שירות מצליח מתחילה, כמו כל דרך, כבר בצעדים הראשונים – בתוכנית העסקית. מה עושה תוכנית עסקית אחת לטובה מהאחרת. האם קיימת רק דרך נכונה אחת לכתוב תוכנית עסקית. אילו חלקים חשובים יותר ואילו פחות. על מה חשוב לשים דגש. באיזה חלק של התוכנית נכון להשקיע יותר מאמצים, זמן או כסף. איך מנתחים מידע, אוספים אינפורמציה חיצונית, משתמשים נכון במאגרי מידע. על מי אפשר לסמוך, על מי לא... ואיך להימנע משגיאות קריטיות אשר יובילו למשקיע לומר NOGO כבר בתמצית המנהלים?

משקיעים מנוסים יוכלו לזהות די מהר מתי התוכנית העסקית אינה משקפת את המציאות העסקית.

אז מה הן אותן שגיאות נפוצות אשר ניתן לזהות כבר בקריאה הראשונה?



הערכה גבוהה מדי של המוצר ו/או השרות (או במילים אחרות, אהבה ללא גבולות...)

הערכה גבוהה מדי של המוצר ו/או השרות תעורר חשדות מידיים כבר בשלב תמצית המנהלים. כולנו יודעים שכשאנחנו מאוהבים - כל דיבור על פגם במושא אהבתנו נופל על אוזניים אטומות. הסימנים ל"אהבה ללא גבולות" כוללים קיבעון מחשבתי בתיאור המיזם, אובדן הראייה הביקורתית ויכולת השיפוט והתעלמות מסיכונים. מסוכן להתאהב ברעיון! קשה, אבל בהחלט אפשרי, לשמור על מבט מפוקח לאורך כל הדרך.

משקיעים שמים כספם ויהבם על אנשים ובד"כ לא רק בגלל מוצרים...מפתיע, אבל זו המציאות. תוכנית פנטזיונרית אשר מציגה מוצר אשר מהותו "הצלת האנושות.." תעורר בוודאי חשדות. חשוב לזכור, המוצר ו/או השרות שלכם כנראה לא יהיה זה אשר ישנה את פני העולם...



הערכות פשטניות ולא מבוססות

אמירה פשטנית: אנו הולכים למכור 10 מליון ₪ בשנה ה – 2 לפעילותנו... מבלי להסביר איך הגעתם למספר הזה, תעורר תהיות. ברור לגמרי שאין דרך אשר תביא לדיוק של 100% בהערכת פעילות עסקית עתידית ובמיוחד כאשר מדובר ב – start up, יחד עם זאת תוכנית עסקית טובה תתבסס על שורה של הנחות יסוד מפורטות המגובות במחקר שוק ובנתוני אמת על מתחרים ועל הענף בו אתם פועלים. תוכנית ללא "זרימה" ברורה במודל העסקי תגדיל את חוסר הביטחון של המשקיע בתוצאות המוצגות בתוכנית.



שימוש בסיסמאות ובקלישאות

"אנו מתכוונים להיות מס' 1 בקטגוריית ה...", "נהיה הטובים ביותר בשרות ...", "נכבוש את שוק ה..." סיסמאות גרנדיוזיות ואמירות מכירתיות ריקות מתוכן תעוררנה חשד אם הן לא תגובנה באסטרטגיה עסקית ברורה ובהירה. שני כוחות משפיעים בד"כ על הסיכוי למכור מוצר ו/א שרות ללקוח; הראשון, צמצום כאב. השני, הגדלת עונג. תוכנית עסקית אשר אינה מפרטת בבהירות איזה כאב המוצר ו/או השרות יכול להקטין ללקוחות הפוטנציאלים שלי ו/או לחלופין איזה עונג הוא יכול להגביר, כנראה גם לא תשכנע את המשקיע הפוטנציאלי שלכם להשקיע כסף במיזם.



התעלמות מתזרים המזומנים. התעלמות מתקופת ההחזר על ההשקעה.

רב האנשים נוטים לחשוב במונחי רווח במקום במונחים של תזרים מזומנים. תוכנית עסקית ללא תזרים מזומנים לוקה בחסר וצריכה לעורר חשדות. ניתוח תזרים המזומנים הנובע מהפעילות העסקית הוא בעל חשיבות גבוהה יותר בעיני המשקיע וקודם לניתוח ההכנסות או רווח הנקי. תוכנית עסקית ללא תזרים מזומנים תספק נתונים חלקיים בלבד בקשר למיזם המתואר. בחינת ההחזר על ההשקעה בשיטת ה – NPV מושפעת מתזרים המזומנים התפעולי לאחר מס והתאמות תזרימיות אחרות כדוגמת הון חוזר, השקעות וכד'.



סימני אזהרה אחרים

העדר אבני דרך ברורים להתפתחות העסקית, התעלמות ממתחרים, חוסר מיקוד בקהל המטרה, חורים בלוחות הזמנים ליישום התוכנית, התעלמות ממקדמי עונתיות, התעלמות ממקדמי התייצבות בחודשי הפעילות הראשונים, שימוש במושגים טכניים מדי, אופטימיות יתרה בהנחות היסוד, ניסוחים מעורפלים/לא ברורים, שגיאות בהבנת מושגים בסיסיים הקשורים לדוחות הכספיים החזויים, קורות חיים מעורפלים של היזמים, התעלמות מכישורי כוח אדם וממבנה אשראי.



וגם...

שימוש בשפה דלה או לחלופין שימוש בשפה גבוהה מדי, תוכנית ארוכה או קצרה מדי, חזרה על תוכן לאורך התוכנית, עודף נספחים, מראה לא מקצועי.


www.gonogo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]