חיפוש מאמרים

11727 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסיבת רווקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית עסקית SWOT Threats

נושא המאמר: מדריך ליזם המתחיל
מאת: nir@gonogo.co.il   שמור מאמר למועדפים

מדריך ליזם המתחיל "What is now proved was once only imagined" (William Black) הדרך בין תרגום רעיון למוצר או שירות מצליח מתחילה, כמו כל דרך, כבר בצעדים הראשונים. איך הופכים חלום למציאות מתגמלת, מה תפקידם של ניתוחים כלכליים ותוכניות עסקיות ומהן הנקודות השכיחות בהן נכשלים מרבית הרעיונות המבריקים, רשימת כללים אותה מומלץ ליזמים מתחילים, לשמור ולזכור. התחנות אותן עובר אדם, במהלך חייו, הופכות למקור בלתי נלאה לרעיונות, המצאות ופיתוחים. עובדה מצערת היא כי רק מעטים מבין בעלי הרעיונות הללו משכילים להוציאם לפועל, להפוך הברקה או חלום – להצלחה מתמשכת. כתוצאה מכך נותרים רעיונות רבים בגדר פנטזיה בלבד,חלום לא ממומש, מקור לתסכול ואכזבה. " לו רק הייתי מוציא את זה לפועל כמו שצריך אז..." הסיבות המרכזיות לכך שרעיון נשאר בגדר פוטנציאל בלבד הן קודם כל עניין של השקעת מחשבה ותשומת לב בתמונה הכוללת, ולא רק בפיתוח הרעיון עצמו. עצם הצגת השאלות הנכונות יכולה להתגלות כצעד חשוב ביותר - בדרכך לנקודת הזינוק. 1. האם אני מכיר את השוק אליו מכוון המוצר או השירות? במידה ומדובר במוצר חדשני, שאינו קיים בצורה זו בשוק - יש להגדיר את הערך המוסף שמציע המוצר או השירות שהגית ורמת הביקוש והנחיצות שלו. בכל תחום חייב היזם לצאת מצורך של השוק ולא לתת מענה לבעיה שכלל אינה קיימת. מוצר או שירות שאינו עונה על ביקוש כלשהו משולל זכות קיום. חובה להכיר את המתחרים הפוטנציאלים הקיימים ואת השפעתם על עתיד המיזם, או לחליפין, לנסות להעריך מה יהיה אורך חיי המוצר או השירות[i] שבכוונתכם לפתח עד לרגע הופעתם של המתחרים. במילים אחרות, מהי מהירות היכולת של גורמים מתחרים "לשכפל" את הרעיון שלכם. מוצר או שירות שקל להעתיקו יזכה לתקופת בלעדיות קצרה ויכנס במהרה "למלחמה" כנגד תחליפיו. במקביל, עליכם להגדיר את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, גודלו של השוק הצפוי וכן לבחון בכובד ראש את החוזקות והחולשות באמצעות ביצוע ניתוח [ii]SWOT שלכם (להרחבה בנושא זה ניתן לעיין בניוזלטר מס' 5 בנושא חשיבות המודיעין העסקי והדרכים להשגתו ) 2. מה המודל העסקי שעליו בנוי הרעיון? יתכן שהרעיון עליו חשבתם הינו רעיון פורץ דרך בעל פוטנציאל אדיר, אולם ללא הבנת אופן התנהלות עסקית הרצויה לא יהיה באפשרותכם לממשו, במיוחד אם בכוונתכם לגייס הון ממשקיעים פוטנציאליים לשם פיתוחו והפצתו. אי לכך, במידה ואינכם אנשי עסקים ו/או כלכלנים מנוסים, טוב תעשו אם תפנו לאנשים מקצועיים אשר יציגו בפניכם את כל האספקטים העסקיים הרלוונטיים לפרויקט כמו בניית מסגרת תקציבית, עריכת תחזיות מוקדמות, קביעת יעדים וכדומה. יציאה לדרך ללא תכנית עסקית מקצועית יכולה להתגלות כהרפתקה יקרה ומתסכלת. מחיר שכר הלימוד, במקרה כזה, עלול להיות יקר מאוד. 3. איך השוק עתיד להגיב? כולנו יודעים למי ניתנה הנבואה, ועם זאת - יש חשיבות גדולה לדעתם של אנשים הבקיאים ברזי השוק אליו אתם מכוונים. נסו להתייעץ עם אנשים מהתעשייה, מקבלי החלטות וגורמים בעלי הבנה כלכלית ומקצועית בתחום. כמו כן ניתן לנסות להגדיר לקוחות פוטנציאליים ולבחון את תגובתם כלפי המוצר או השירות שלכם - ערכו סקר או חפשו דרך לקבל משוב על הרעיון מקהל המטרה. תגובות חיוביות ישפרו את סיכויי הרעיון שלכם לקרום עור וגידים. 4. האם אתם יכולים לשרטט את הדרך מהרעיון עד המדף? פרטו לעצמכם את הדרך לבניית המוצר או השירות. אחרי שביצעתם בדיקה ראשונה של השוק, נתתם את דעתכם על המרכיב העסקי ואפילו זכיתם לפידבקים חיוביים על הרעיון , הגדירו לעצמכם מה דרוש בפועל לצורך ישומו של הרעיון. בדקו את המגבלות הרגולטוריות (במידה וישנן), העלויות הצפויות וכן את האפשרות לחסוך בעלויות על ידי חתימת הסכמי שיתופי פעולה עם גורמים שונים שיש ביכולתם לסייע בהחדרת המוצר או השירות לשוק. הגדירו את מסגרת הזמן הנדרש לשם כך וכו'. תשובות אלו חשובות ויכולות להפוך רעיון נכון תיאורטית מאפשרי לבלתי אפשרי. 5. האם אתם ערוכים להתמודדות עם הדרך הזאת, על כל משמעויותיה? במידת הצורך , בדקו את האפשרות לאקזיט – מכירת הרעיון למשקיעים, במקביל לבחינת יכולתכם הכספיות להמשיך בתהליך באופן עצמאי. במידה ותרצו לבצע מכירה, תדרשו להציג תוכנית עסקית מלאה ומפורטת (נקודות מנחות להכנת תוכנית עסקית ניתן למצוא באתר gonogo http://www.gonogo.co.il/business_plan.asp?cat=75&in=0). סביר להניח שבמקרה כזה לא יהיה באפשרותכם "לעגל פינות", מאחר והמשקיעים שלכם ידרשו תשובות רציניות לשאלותיהם וידעו לזהות את חוסר בקיאותכם באספקט מסוים, במצב כזה תתפסו כחובבנים ויתכן ולא תינתן לכם הזדמנות נוספת לתקן את הרושם שיצרתם. מטרתה של התוכנית העסקית הוא להצביע על אסטרטגיה ברורה ככל האפשר לפיה יתבצע האקזיט, היקפו ושיעורי התשואה. חשוב שתדעו כיצד לשווק את התוכנית העסקית שבניתם בצורה נכונה (בנו מצגת מנצחת והיעזרו במומחים בתחום זה). בהקשר זה חשוב שתזכרו - משקיעים, כמה מוזר, רוצים לראות רווחים. 6. האם אתם מאוהבים ברעיון ולא מוכנים לראות את הפגמים? כולנו יודעים שכשאנחנו מאוהבים - כל דיבור על פגם במושא אהבתנו נופל על אוזניים אטומות. חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. מסוכן להתאהב ברעיון, קשה אבל בהחלט אפשרי לשמור על מבט מפוקח לאורך כל הדרך. הליכה בעיניים עיוורות אחרי הרעיון, מבריק ככל שיהיה, יכולה להביא לפספוס אספקטים חשובים הנוגעים להמשך קידומו ופיתוחו. במידה ונתקלתם במכשולים שונים בדרך, נסו למצוא דרכים יצירתיות להתגבר עליהם. באפשרותכם להתייעץ עם גורמים מקצועיים, לקיים סיעורי מוחות שיעזרו לעקוף את המכשולים ולהעלות את הרעיון שלכם על המסלול הנכון להצלחה. אל תפחדו משינויים. לרוב, תהליך ההתדייקות חיוני להבשלת הרעיון. חשוב לזכור, אנחנו מוקפים במוצרים מצליחים שנראו, בשלב מסוים, כבלתי אפשריים. בהצלחה. שנה טובה וגמר חתימה טובה, צוות GONOGO -------------------------------------------------------------------------------- [i] אורך חיי המוצר/ השירות – כל מוצר/ שירות המגיע לשוק עובר 4 שלבים במהלך "חייו": חדירה (כאשר אין לו תחליפים), צמיחה (כאשר הצרכנים זיהו את נחיצותו), בגרות (כאשר סביבת הפעולה הופכת לתחרותית), דעיכה (כאשר הומצא מוצר/ שירות אחר אשר נותן מענה רחב יותר לצרכן ומבטל את נחיצותו בשוק). [ii] ניתוח SWOT - (Strength, Weakness, Opportunities, Threats). כלי עזר בידי יזם/ חברה למיפוי סביבת הפעולה שלו כאשר החוזקות והחולשות קשורים לחברה עצמה ואילו איומים והזדמנויות מגדירים את סביבת המקרו של המוצר השירות. לדוגמא חברה הפועלת בתחום המיכשור הרפואי תגדיר כאחת מנקודות החוזקה שלה את ההון האנושי העומד לרשותה וחוסר במזומנים כנקודת חולשה, הגבלות רגולטוריות יתפסו כאיום שיהיה על היזם/ חברה להתגבר וההזדמנות במידה וכרגע אין לה מתחרים בתחום בשוק.

www.gonogo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י nir@gonogo.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."