חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על תיעוד חיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תרבות שירה מאמרים אודות שירה בציבור

נושא המאמר: לקראת ערב "שירי צמדים" מאמר ראשון בסידרה-אודות: צמד הפרברים.
מאת: "צמד הווי ובידור"   שמור מאמר למועדפים

שלום רב
לקראת ערב הזמר "שירי צמדים" - שיתקיים בסוף חודש מרץ, נביא בפניכם את קורותיהם של חלק קטן משלל הצמדים ש"נולדו" בארץ שלנו ושהשפעתם על הזמר העברי הייתה בלתי מעורערת. כמובן, שהערב יכלול ממיטב שירי הצמדים הללו וכולנו ביחד נוכל להתרפק על השירים שאהבנו ושעדין אנחנו אוהבים.
ונפתח ב - צמד הפרברים
צמד שפעילותו בולטת בזמר העברי מבחינת משך הזמן ואיכותו הקולית והמוזיקאלית. הצמד ניחן באיכות קולית משובחת ומיומנות נגינה שהפכו אותם לפנינה אמנותית ותרבותית. "הפרברים" מבצעים שירים איכותיים שבזמר העברי והעולמי, והופעתם בכל מקום משאירה בפי הקהל טעם של עוד.
הצמד עבר שני גלגולים עיקריים. הגלגול הראשון ראשיתו בשנת 1960 כאשר נפגשו יוסי חורי וניסים מנחם במסיבה. פגישתם הוכיחה שיש ביניהם כימיה ושילוב הקולות ביניהם הוא בסיס טוב להמשכיות, וכך הם הפכו לצמד שזכה לפופולאריות מהרגע הראשון.
בשנת 1964 שהייתה תקופת פריחת השלישיות, או הולדת השלישיות בפרט בגלל פריחת הרכבי השלישיות בדרום אמריקה, ומאחר ו"הפרברים" הרבו לבצע שירים דרום-אמריקניים, החליטו לצרף חבר נוסף לצמד וכך נוצרה שלישייה, כשמשלים את החוט המשולש בחור צעיר בשם ג'ימי סימן טוב. באחת ההופעות בחו"ל הכיר ג'ימי צעירה והחליט להישאר עמה ולא לחזור ארצה וכך חזרו ה"הפרברים" להיות צמד.
בשנת 1977 עברו "הפרברים" שינוי יותר משמעותי כאשר ניסים מנחם החליט לחזור בתשובה, לאחר תקופת "המתנה" בה עוד היה נוֹהֶג להופיע כשכיפה על ראשו. אורי הרפז נגן גיטרה מעולה, יוצא צוות ההווי של הצנחנים (ביחד עם יורם ביתן מיודענו) הצטרף במקומו של מנחם לאחר שקודם לכן היה המלווה של "נגן הנשמה" נגן הקלרינט גיורא פיידמן.
אורי הרפז השתלב יפה במסגרת הצמד ובפרט שאז החל הגל הדרום אמריקני בזמר העברי. הרפז כגיטריסט גם שילב קטעי נגינת סולו בגיטרה שהדהימה את כל השומע. הוא גם ערך פתיחים לשירים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהשיר עצמו כמו: "שיר אהבה ישן" ו"ערב של שושנים" ("סלחו לי הדודאים").
בעקבות התוכנית "ארץ טרופית יפה", שבה השתתפו הפרברים, נוצר קשר מוזיקאלי בינם למתי כספי, שעיבד את השירים לתוכנית. שירים נוספים באותו נוסח שפרסמו "הפרברים" היה "סילבריו" ו"אני אשתגע". הפרברים מופיעים עד לעצם היום הזה בכל מיני אירועים כאלה ואחרים וכמובן ,הם מופיעים בהרכב "החברים של בני" בהצלחה רבה.
תודה ולהתראות במאמר הבא
"צמד הווי ובידור" - יורם ומוטי

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י "צמד הווי ובידור" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]