חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תכליתה של אמנה למניעת כפל מס היא למנוע כפל מס – האומנם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים במנועי חיפוש קידום אתרים בגוגל קידום אתרים קידום אתרים מקצועי

נושא המאמר: תקציר עשה ואל תעשה בקידום אתרים - מדריך מקוצר לקידום אתרים במנועי חיפוש
מאת: זמיר סיון מנכ"ל קליק גו אינטרנט קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש   שמור מאמר למועדפים


תקציר עשה ואל תעשה בקידום אתרים [ מדריך מקוצר לקידום אתרים במנועי חיפוש ]


הקדמה : קידום אתר במנועי חיפוש למעשה הוא הליך של הפיכת אתר אינטרנט למדוייק ורלוונטי יותר עבור מנועי חיפוש, הפיכתו לרלוונטי יותר ושימושי יותר עבור גולשים תגרום בין היתר לקידומו במנועי חיפוש מתוקף משנה הפופולריות הגדלה שלו. מאחר ואתר "מצליח וטוב" לא נמדד רק ע"פ איכות העיצוב שלו או היצע השרותים או המוצרים שלו, אלה בראש ובראשונה בשל מספר הגולשים הנכנסים אליו, [ בעלי העניין ] קיים צורך בקידום אתר האינטרנט במנועי חיפוש, כיום הדרך הטובה ביותר להכניס גולשי אינטרנט לאתר אינטרנט פלוני היא ע"י קידומו למיקום גבוה בתוצאות החיפוש, כך נוצרת הנגישות הנדרשת לגולשים.


1. תוכן ענייני וממוקד – חשוב מאד : אתר אינטרנט או דף אינטרנט העוסק לדוגנא בהזמנת מלונות באינטרנט צריך להיות עשיר במידע מועיל, אייכותי וקשור לנושא של הזמנת מלונות באינטרנט, כל שרבוב של תוכן שאינו קשור להזמנת מלונות באינטרנט פוגם באיכות התוכן, כמו כן חשוב שהתוכן יהיה כתוב בטקסט לא כקובץ תמונה.


 2. קישורים נכנסים – חשוב מאד : אם אתר בתחום הקרוב לתחום העיסוק שלכם מקשר לאתר האינטרנט שלכם, משמעו מבחינת מנועי החיפוש שאתר זה מביע אמון באתרכם ומצביע עליו, ככל שתרכשו יותר הצבעות מאתרים אחרים לאתרכם [ זאת מבלי להחזיר הצבעה לאתר שמצביע אליכם, כי אז ערך הקישור / הצבעה נעלם ] כך יבין רובוט החיפוש שאתר האינטרנט שלכם חשוב ונחשב!, עם זאת "רכישת מאות או אלפי קישורים מאתרים המספקים "חבילות קישורים" הוא אסון לאתרכם, שימוש בקניית חבילת קישורים הוא תכסיס ערמומי שמנועי החיפוש יודעים לעקוב אחריו, היזהרו מכך!


 3. מילות מפתח בקוד – חשוב מאד! : יש צורך להתאים את מילות המפתח בקוד האתר לתוכנו של דף האינטרנט הספציפי, חשוב גם שמילות חיפוש אחרות יכתבו עבור דפים אחרים באתר, רצוי שלא להשתמש באותן מילות מפתח עבור כל דפי האתר אלה אם אתם מקדמים מתחום ספציפי וממוקד מאד, עם זאת את תפגיזו בעשרות או מאות מילות מפתח בקוד, מקדו את מילות המפתח למינימום ההכרחי.


 4. קישורים פנימיים – חשוב! : בתוך הדפים שלכם קיים טקסט, בחלק מביטויי הטקסט שלבו קישור לדפים אחרים העוסקים בביטוי מתוך הטקסט, כך תעזרו לרובוט הסריקה של מנועי החיפוש לנווט בקלות יתר באתר האינטרנט שלכם, תקלו עליו את העבודה.


 5. שם דומיין בעל קשר מילולי לתוכן האתר – די חשוב : על נתון זה יש מחלוקת בין מקדמי אתרים, עם זאת יש הטוענים שלשם המתחם [ דומיין ] עדיין קיימת חשיבות מרובה בקידום אתרים במנועי חיפוש, ההגיון אומר שאם קיים קשר מילולי בין הדומיין, הקוד והתוכן האתר הוא סופר רלוונטי, אם כבר קניתם דומיין שאין לו קשר למילות המפתח, אין צורך להבהל, ישנם דרכים אחרות להשיג את הקידום הרצוי.


 6. מארח אתרים אמין ומקצועי – מאד חשוב! : כיום יש היצע גדול של חברות אחסון אתרים המציעות אחסון חינם או אחסון ב 2 דולר לחודש, ההצעה נשמעת מפתה, אלה שבמקרים רבים היא אסון לאתר האינטרנט שלכם, שרת שנפל בעת סריקת האתר שלכם על ידי העכביש סריקה של מנועי החיפוש יגרום לאי הכללת האתר שלכם במנוע החיפוש, הוכח שחברות המצעיות אחסון בפרוטות [ לא באופן גורף ] אך חברות אלה עשויות להיות לא אמינות מספיק, שווה לשלם עוד 10 – 15 דולר לחודש ולישון בשקט!


 7. אתרי פלאש – עדיין בעייה! אמנם ניתן לקדם במנועי חיפוש אתרי פלאש, אך הדבר דורש עבודה מקצועית ומקיפה של מקדם אתרים, רובוט הסריקה אינו מוצא טקסט באתרי פלאש ועל כן איו נותן חשיבות לאתר זה, וכל שימוש בטריקים כמו טקסט שקוף, או טקסט מוסתר עשויים לגרור עונש מצד מנוע החיפוש, עונש שלעתים גורר מחיקת הדומיין כליל, במקרה של אתר פלאש רצוי לשרבב בתוכו גם חלק של html או לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית לעזרה נוספת, אבל הכי חשוב לא לחשוב שיש לכם פתרון שיכול "לעבוד על רובוט החיפוש", ראו הוזהרתם!, עוד עניין בנושא אתרי פלאש, בגדול אתרי פלאש מתאימים בעיקר לעסקים וחברות גדולות בעלות תקציבי פרסום גדולים, שיכולים להרשות לעצמם הופעה במיקום גבוהה בקישורים ממומנים, עסקים מתחילים, רצוי שיבנו בטכנולוגיה אחרת.


 8. עדכון קבצים – ניהול אתר חשוב מאד! רובוט הסריקה אוהב אתרים שמתעדכנים, שנוספים אליהם פרטי מידע חדשים, שהם מעודכנים, אתר אינטרנט שנבנה פעם אחת ומאז לא נגעתם בו יותר נשחב ע"י רובוט הסריקה לאתר "שנעצר" או שאין מישהוא מאחריו שמנהל אותו ומעדכן אותו [ כלומר אין לו בעת בית ]  , רצוי לעדכן את המידע, הקבצים, לפחות פעם בשבוע.


 9. הרשמה לאינדקסים שונים – חשוב למדי : לא די בקישורים, תוכן טוב, וכל השאר, חשוב שאתר האינטרנט שלכם יופיע ברשימות של אינדקסים ופורטלים למיניהם, אלה הצבעות אל אתרכם שאמנם לא תמיד מאתרי ערך גבוהה, אך הן יכולות לעזור, אמנם הליך הוספת האתר שלכם לכ 50 אינדקסים ופורטלים זו בירוקרטיה מעייפת למדי, אך זה שווה את המאמץ, אם אין לכם ראש לזה, חברות קידום האתרים עושות זאת עבורכם.


 10. את תשתמשו בטריקים – חשוב מאד! : אל תשתמשו במילות מפתח שאין להן קשר לתחום שלכם, אל תסיקו מסקנה שאם אדם מחפש טיסה לסנטוריני, הוא בטח גם ישמח לקבל מידע על יאכטות למכירה, זו מסקנה מעניינית, אך אינה קשורה למציאות, הסטטיסטיקה לא פועלת כך, רק 10 אנשים מתוך 1000 נושא היאכטות וסנטוריני מדבר אליהם, אך 990 האחרים שהם הרוב מעוניינים בטיסה לסנטוריני ולא במידע על יאכטות למכירה!, עוד טריק בעייתי ומסוכן הוא מילות חיפוש מוסתרות שגולשי אינטרנט אינם מבחינים בהם, טריק שכזה עשוי להעניש את אתר האינטרנט שלכם בהרחקה גורפת מתוצאות החיפוש כליל!, רישום למאות אינדקסים בעזרת תוכנה מיוחדת, גם אסון, רובוט הסריקה מבין שאתם מפיצים את האתר שלכם באופן לא ממוקד ועל כן לא תקודמו!, אל תשתמשו בתוכן קיים באינטרנט, צרו תוכן משלכם, בניסוח שלכם, תכנים כפולים הם חסרי ערך בקידום אתרים, אם תרצו תוכלו אמנם לפרסם מאמר או שניים שנלקחו מאתרי מאמרים זה טוב, אבל אם כל טקסט האתר נלקח ממקומות קיימים, זה לא בריא!, השתמשו בסיומת ישראלית co.il לקידום אתר בישראל, ניתן אמנם לקדם בישראל אתרים בסיומת net או com אך זה מסבך ומאיט את הליך הקידום, היזהרו מביצוע דף אחד לגולשי אינטרנט ודף נפרד עבור גוגל, זה טריק שמנועי החיפוש מזהים ויכול לגרור עונש הרחקה לצמיתות, ראו הוזהרתם, בנוסף עיקבו אתר ההוראות המתעדכנות מדי פעם בכלי למנהלי אתרים באתר גוגל, החוקים משתנים, יש צורך להישאר מעודכן על הזמן.


פרסם מאמרים באתרי המאמרים השונים וקשר אותם לאתר האינטרנט שלך!, נסה לשמור בגוף המאמר על מקסימום אובייקטיביות, העבר מסר ברור וענייני, אם יש לך סרטוני וידאו המקושרים לעסק שלך פרסם אותם באתרי מאגרי וידאו והוסף קישור לאתר האינטרנט שלךֱ, אם אתה פונה לחברת קידום אתרים שתקדם אותך, מצויין, אם אין לך את התקציב הדרוש לכך, לפחות קבע פגישת ייעוץ, זה אמנם יעלה לך כמה מאות שקלים, אבל תצא עם מיידע חשוב ביותר שיעזור לקידום ושיווק אתר האינטרנט שלך - זה מחזיר את ההשקעה מהר מאד!


קליק גו אינטרנט – קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש.


כן נכון אני לא יכול להיות ממש אובייקטיבי, עם זאת בעבר היה נהוג לחשוב שקידום אתרים במנועי חיפוש הוא לעשירים בלבד, נתון זה אינו נכון יותר, ישנם מקרים של קידום אתרים בהחל מ 200 דולר בלבד לחודש, או תשלום רק לפי הצלחה, כן יש דבר כזה לפחות אצלנו,  על אף שיש ביכולתך לעשות הכל לבד [ אם כי זה לא מומלץ בשל הסיכונים הכרוכים בכך ] , מכל מקום נשמח לתת לך הצעת מחיר לקידום אתרך במנועי חיפוש, בקר באתר הבית שלנו וצור קשר.


נ.ב בשל ענייני מוסר ואתיקה מקצועית אנו לא מקדמים אתרי סקס ואתרי הימורים, בכל תחום אחר נשמח לעזור!


בברכה, זמיר סיון מנכ"ל קליק גו אינטרנט.

www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זמיר סיון מנכ"ל קליק גו אינטרנט קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]