חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עורך דין תשלום קנס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קפטן קפה סין hot water small glass פרסומת לקפה ביקורת פרסומות

נושא המאמר: פרסומת לקפה בסין
מאת: סתם פרסומת לקפה   שמור מאמר למועדפים



בימים אלו רצה פרסומת של קפה, בה הקפטן הידוע חוזר בקטע חדש של "הוט ווטר סמול גלאס". במשך הפרסומת הוא מבקש, או המלה מבקש לא מתאימה כאן, כי הוא לא מבקש הוא נותן פקודות, כוס קטנה ומים חמים, הסינים(עם נחות ופרימיטיבי), לא מבינים את כוונתו(של הישראלי הנאור והאינטילגנטי) וממשיכים לעשות טעויות. כשהם באים בפעם השלישית, הוא מוציא מהכיס שקית קפה (זה יותר טוב, זה תוצרת שלנו) ואז הם שופכים לו את המים בפנים, (נקמה מתוחכמת או טמטום מתמשך?). במשך כל הפרסומת נותן הקפטן שמונה הוראות, ופעם אחת אומר תודה, ובסוף רואים את הדיילת החיננית, ממלאת ברצון את משאלתו של הבוס, בלי בבקשה ובלי תודה, ועם חיוך(או, זה יחס). טוב בעצם למה להגיד בבקשה, הוא בטח משלם המון כסף בשביל המלון הזה ומגיע לו כל סוג של שירות, ולהגיד בבקשה לא בא בחשבון, אולי רק אחרי שהצהבהבים יעמדו במשימה.

טוב נו זו רק פרסומת. עכשיו תנסו לדמיין את אותה פרסומת כשהקפטן הוא אנגלי, אז זה יכול להימשך קצת יותר זמן – "בוקר טוב אדוני, הייתי רוצה, אם זו לא טרחה גדולה מדי עבורכם, לבקש דבר שאולי יחרוג מנוהלי המקום הרגילים, אך יסב לי קורת רוח רבה, כוס קטנה ובה מים רותחים, בבקשה תודה, סליחה". ועכשיו עוד תרגיל בדמיון מודרך, נסו לדמיין גרמני עשיר שמתארח במלון בתל אביב, הוא מקבל שיחת השכמה משני ישראלים חביבים ומפוחדים (רצוי עם אף קצת ארוך וצבעים לא אריים) ואומר במבטא גרמני כבד "אני צריך מים חמים... כוס קטנה" שני הישראלים שמתנהגים כמו אימבצילים חסרי בינה, לא מצליחים להבין את כוונתו, הוא מתייאש לאחר שמבין שהוא ייאלץ לשתות את הקפה המקומי, או לחכות לטיסה, שם תביא לו הדיילת הארית, בדיוק את מה שרצה.

מעניין אם הקופירייטר שרשם את הטקסט העלה בדעתו להשתמש במילים בבקשה, תודה, סליחה, אם זה לא קשה לכם, אולי הוא כן כתב, והעורכים קיצצו, אבל מה זה משנה, זאת רק פרסומת לקפה, פרסומת דמיונית עם קפטן דמיוני, ועם שני חדרנים דמיוניים, במלון דמיוני, עוד מלון שמאותו יום לא יאהב ישראלים, באופן דמיוני כמובן, עוד אי הבנה תמימה בה המקומיים לא הצליחו לקלוט את הראש הישראלי המתקדם, שהכוונות שלו הן טובות בסך הכל, רק שבשבילם זה יותר מדי מתוחכם.




[email protected]






www.bigo.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סתם פרסומת לקפה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]