חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה חשוב לעשות אב טיפוס ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משבר כלכלי משבר עולמי נפילת בנקים נפילת בורסה

נושא המאמר: אלפי ישראל חוזרים הביתה מארה"ב בעקבות המשבר בכלכלה האמריקאי
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

המשבר הכלכלי הפוקד לאחרונה את כלכלת ארה"ב עורר אצל ישראלים רבים את תחושת הפטריוטיות ששכנה אצלם, בעל כורחם. ובמה דברים אמורים? המשבר הכלכלי בשוק האמריקאי גרם וגורם, בין היתר, גם לקריסתם של בנקים, איבוד מקומות עבודה של אלפי עובדים ולווי משכנתאות רבים.

הקש ששבר את גבם של הישראלים הרבים לחזור ארצה הוא גל הפיטורין הענק, כתופעת לוואי מובנת בעקבות המשבר הכלכלי. כמו כן, הטבות המס להן הישראלים השבים הביתה זוכים, מאיצה עוד יותר את רצונם של אלה לעזוב את מקום מגוריהם בארה"ב בשנים האחרונות.

חוסר היציבות הכלכלית מעלה חששות אצל הישראלים הרבים המתגוררים בארה"ב, כמו כן יש הטוענים כי ידו של גלגל ההצלה שהממשל האמריקאי זרק קצרה מלהושיע, והוא אינו יצמיח מקומות עבודה חדשים לאלפים שאיבדו את משרתם ובטח ובטח אינו יחזיר את הוותק והניסיון שצברו במקומות העבודה שלהם במשך השנים האחרונות.

בפיו של המחוקק הישראלי בשורה משמחת לאותם ישראלים החוזרים ארצה, בדמות הטבות מס רבות אשר בצירוף מקרים ממש, אושרו לאחרונה על ידי הכנסת במסגרת חגיגות ה-60 למדינתו הקטנה. אין ספק, כי המשבר הכלכלי העולמי בכלל ובארה"ב בפרט, מהווה רוח גבית חיובית לניסיונותיהם של משרד הקליטה ושל הממשלה, להחזיר ארצה ישראלים רבים מהגולה בכדי לחזק את ההון האנושי הקיים במדינה ולהצעיד את המשק הישראלי קדימה.

לאור התיקון לפקודת מס הכנסה שאושר על ידי הכנסת, יוכלו עתה אותם אלפי ישראלים ליהנות מהטבות והקלות במס לעולים חדשים ולתושבים חוזרים ותיקים, שהגיעו לישראל החל מ-1.1.2007.

בין יתר ההטבות וההקלות יוכלו אותם ישראלים ליהנות מפטור ממס ומדיווח בישראל לתקופה של עשר שנים על נכסים והכנסות שמקורם מחוץ לישראל. ודוק, ההקלות יחולו על כל סוגי ההכנסות, החל מהכנסות מריבית, מדיווידנד, משכירות, מעסק, ממשלח יד וממשכורת - שמקורן בחו"ל, וכלה ברווחי הון במכירת נכסים שמצויים מחוץ לישראל. כמו כן, ניתן למנות הטבות נוספות כגון הקלה במבחן הניהול והשליטה לגבי חבר בני אדם "תושב ישראל", מתן הנחה לקצבה של עולה ושל תושב חוזר ותיק מתן שנת הסתגלות ועוד.

אנו ממליצים לאותם ישראלים החפצים לחזור ארצה להמתין כמהה בטרם הם רצים לארוז את המזוודות, בכי להיוועץ עם עו"ד הבקיא בתחום המיסים בכדי לוודא כי אכן הם זכאים להטבות המס תוך עמידה בכל דרישותיו של המחוקק הישראלי לקבלת ההטבות.



רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]



www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]