חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העדר כשרות משפטית לחתום על משכנתא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעון נוכחות שעוני נוכחות בקרת כניסה בקרות כניסה

נושא המאמר: טכנולוגיות שעוני נוכחות ומערכות בקרה
מאת: דוד שר   שמור מאמר למועדפים

שעון נוכחות – מדוע אני צריך את זה ? בעולם העסקים של ימינו, הזמן משחק תפקיד מרכזי, בדיוק מסיבה זו כולנו מכירים כל כך טוב את הביטוי השגור: Time Is Money. כיום יש צורך לעשות דברים מהר יותר מבלי להוציא עוד כסף וכאשר מדובר בנושא מורכב כגון נוכחות עובדים, נראה כי חברות רבות לא מצליחות לייעל תהליכים מבלי להביא להוצאה מיותרת של כספים.



שעון נוכחות מתקדם הוא התשובה והפתרון האידיאלי עבור העסק שלך המבטיח הן צמצום בהוצאות הכספיות והן פתרון לניהול נוכחות ובקרת כניסה. כי כאשר מדובר בבעיות הקשורות לזמן, שעוני נוכחות למעשה מספקים פתרון מושלם לניהול זמן יעיל יותר.




שעון נוכחות – החיסכון האידיאלי


שעון נוכחות מתקדם נחשב לקל לתפעול ואחזקה ובנוסף הוא לא דורש השקעה כלכלית גדולה. בנוסף לכל אלה : תוכלו בקלות כיום לבחור מבין שלל חברות המספקות שעוני נוכחות וליהנות מעיצובים שונים ומנגנונים שונים כך שגם אם עוד לא מצאתכם את שעון הנוכחות עד כה – אין זה אומר שלא תוכלו למצוא את השעון האידיאלי עבורכם ועבור הצרכים הספציפיים שלכם.



שעון נוכחות ידוע גם ביתרונות נוספים: ביכולתו לספק שליטה גדולה יותר על העסק הודות לדוחות שאותם יכולים להפיק שעוני נוכחות. כמו כן, הוא פוטר את בעל העסק ממעקב אחר דיווח עובדים ובכך מפנה לבעל העסק עוד זמן וכזכור – זמן שווה כסף !. בנוסף יש ביכולתו של שעון נוכחות להצביע בפני המעסיק על בעיות נוכחות של עובדים מסוימים. שעונים אלו הם על פי רוב אוטומאטיים ומכאן גם כוחם והכי חשוב, ניתן לרכוש שעוני נוכחות אלו מבלי לשבור את כל תוכניות החיסכון שלכם.



יתרונות נוספים הטמונים במעבר לשעון נוכחות מתקדם הם: חיסול תקופת כרטיסי הנוכחות הידניים, בהם היה ניתן לזייף נוכחות של עובדים גם אם אלה לא הגיעו פיזית לעבודה. שעון נוכחות מתקדם יכול להביא לאוטומציה של כל תהליכי השכר עבור העובדים ובכך לחסוך עוד כסף לעסק.



נראה כי עסקים קטנים בעיקר ובינוניים מוצאים כספים רבים ומשאבים לניהול משכורותיהם של העובדים – וכל זאת ביחס לגודלו של העסק. שעון נוכחות מתקדם יכול לפתור את בעל העסק מעול זה באמצעות ניהול דוחות והפקת משכורות דרך שעון הנוכחות המתקדם. במקום לסמוך על דיווח נוכחות מטעם העובדים שאמנם על פי רוב יהיו אמינים תוכלו לחסוך הרבה כסף באמצעות מעבר למנגנון בקרת כניסה אוטומאטי.


www.biocom.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד שר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]