חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתיבת מיילים הפכה כיום לצורת התכתבות העסקית השכיחה והנוחה ביותר, ולכן כתיבת מסרים ברורים וממוקדים ב...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תביעות נגד בנקים תביעות בנקים דיני בנקאות עורך דין בנקים

נושא המאמר: תביעות נגד בנקים - תביעות בנקים - דיני בנקאות - עורך דין בנקים
מאת: עו"ד אייל כהן   שמור מאמר למועדפים

רובנו מכירים את הבנקים בתור נותני שירות לצרכינו השונים: משיכת כסף, הפקדות, מסגרת אשראי, משכנתאות ועוד. עם זאת, קורה לא פעם שאנחנו כלקוחות הבנק חשים לא פעם שזכויותינו מופרות על ידי הבנק ונגרם לנו נזק. לרוב, כאשר מדובר בנזקים מינוריים יחסית, רוב הלקוחות לא ימהרו להגיש תביעות נגד הבנק, לטרוח בכל מיני פרוצדורות ולהתמודד מול טענות הבנקים. אולם, ישנם מקרים בהם הנזק שנגרם על-ידי הבנקים הוא עצום והמוצא היחיד הוא נקיטת צעדים משפטיים נגד הבנק, על מנת להשיב ללקוח את המגיע לו בזכות ולתקן את העוול הכלכלי שנגרם לו. הליכה לכיוון צעד כזה דורשת מיומנות וניסיון. לכן נדרש ייעוץ וליווי משפטי מצד עורך דין המתמחה בדיני בנקאות. קיימים מספר נושאים מרכזיים בגינם מגישים תביעות נגד בנקים. לרוב יהיו אלה בעיקר בנושאי עמלות, מסגרת אשראי, החזרת שיקים, מימוש משכנתא וניהול שגוי של ניירות ערך. כיום, לאחר שחוקקו מספר חוקים בנושא ובייחוד לאחר כניסת הרפורמה בעמלות, הבנק מחויב לספק לנו מידע ברור ושקוף על העמלות הכרוכות בכל פעולה טרם ביצועה ולדווח לנו על סכומי העמלות הכוללים שניגבו מחשבוננו לפחות פעמיים בשנה. מידע זה מאפשר לנו לפקח על התנהלותו של הבנק ולוודא שלא נגבות מאיתנו עמלות מוגזמות, לעשות שימוש נבון יותר בשירותים בנקאיים, לקיים שימוש מושכל בכרטיסי אשראי ועוד. ברם, אם הבנק גבה מחשבון לקוחותיו עמלות בסכומים לא נכונים ולאחר פנייתכם אליו הוא מסרב להחזיר לכם את כספכם, אזי רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין ולבסוף אף לשקול תביעה משפטית נגד הבנק. מאז שנאסרה החריגה ממסגרת האשראי על ידי המפקח על הבנקים הופך הבנק כל חשבון שחרג מקו האשראי שניתן לו - לחשבון הקרוי "חשבון מוגבל" ולעיתים להגיע למצב של "מוגבל חמור". למעשה נוצרת הקפאה של החשבון הגורמת להחזרה של שיקים באופן חד צדדי ללא מסירת הודעה ללקוח, להגבלת הסכומים הניתנים למשיכה ולהפסקה של העברת תשלומים מחשבון הבנק. עקב המקרים הרבים של הקפאת קו אשראי שלא כדין ישנן עילות להגשת תביעות נגד בנקים. קיימים עוד מצבים שונים להגשת תביעות נגד בנקים אך יש לזכור שבכל מקרה שבו נראה לכם שהתנהגותו של הבנק מנוגדת לחוק, כדאי להתייעץ עם עורך דין מומחה בנושא. התוצאות שיכולות להגרם ללקוחות עקב הפרת זכויותיהם עלולות להיות חמורות ולכן יש לדאוג לעקוב אחר ניהול החשבון ולפנות בכל חריגה אל הבנק על מנת להבין את השינוי שנוצר במצבכם. כאמור, ברגע שאתם רואים שנגרם לכם עוול מצד הבנק, אין להסס אלא להתייעץ עם עורך דין מומחה בדיני בנקאות בכדי שיוכל לייעץ, לכוון וללוות אתכם לעבר הצעד הנכון עבורכם.


תביעות נגד בנקים - תביעות בנקים - דיני בנקאות - עורך דין בנקים

eyalcohenlaw.googlepages.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד אייל כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]