חיפוש מאמרים

11701 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חבילות ספא שונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קופרייטינג יצירתיות רעיונאי

נושא המאמר: יצירתיות - מהי? שימו לב לזה
מאת: אריק שני   שמור מאמר למועדפים

כמה זה בור ועוד בור? - מדוע שני בורות? זו הרי התשובה הרגילה המחברת.הלא בור ועוד בור יכולים גם להתחבר באופן אחר: שני בורות שהופכים לבור אחד יותר גדול.

האם עגבניה היא יותר עגולה או יותר אדומה? התשובה כמובן אינה פשוטה .... אבל האמת היא שהיא אדומה גם לעומק (ועל כן היא כמובן יותר אדומה).
רגע,אבל אתם אומרים לעצמכם שהיא גם עגולה יותר לעומק (זאת אומרת שאפשר להכניס בה עוד ועוד עיגולים בלי סוף פנימה ? - גם נכון!). אבל מה עם החלקים (הרווחים) שבין העיגולים (הרי יש מירווחים) - שם הרי יש המון אדום.....

הלכתם לאיבוד? לא נורא - כי רק התחלנו.
הרבה דברים הולכים לאיבוד בחיים אבל לא תמיד אנו מבינים להיכן.(השאלה היחידה היא מה הרווח שיוצא לנו מכך). למשל - אפשר להשתמש בדוגמה של שני נרות: אחד מדליק את השני. הנר הדולק מדליק את הכבוי.מה שקורה זה שהכבוי כרגע בוער ולקח למעשה תוך כדי הטבילה בנר השני משהו.אולם - מה הפסיד הנר הראשון שבער? האם לקחו ממנו משהו? הוא הפסיד משהו? (רק לשניה). לא ולא. ולצידו כעת יש עוד נר שבוער?

מה קורה פה? האם תמיד יש רווח והפסד? זה בניגוד למה שאנחנו הרי מבינים.אין כזה דבר שיש מישהו שלוקח משהו בזמן שהשני לא הפסיד....

ברוכים הבאים לעולם האשליות והיצירתיות .
עולם קסום של שיטוט נקודות המבט ממקום למקום כהרף עין. עולם בו ההבנה לא תמיד משיגה את הדברים עצמם.

יצירתיות היא היכולת לשנות את נקודת התצפית על הדברים במהירות הבזק ו"להסתובב" סביב סביב ללא הפסקה.

אם לדוגמה אנחנו מדמיינים יצור קטן שחי בלי גוף - שהוא רק נקודה אז לעולם שהוא חי בו נקרא חד מימד. כי יש רק מימד אחד - קו.אם ליצור הזה יש אורך ורוחב אז העולם הוא דו מימדי ( 2 מימדים כי יש גם אורך וגם רוחב - בסה"כ שני דברים).
נתקדם עוד צעד קדימה: אם ליצור הזה יש גם גוף (זאת אומרת נפח שזה בעצם אורך ורוחב וגם גובה ) אז העולם תלת מימדי - זה יהיה שמו של עולמו.
עכשיו בואו נעשה תרגיל קטן: אם הבטנו ביצור הזה כאשר היה נקודה בלבד ללא אורך או רוחב אז מתי היינו יכולים לראות אותו? כאשר הוא ממש מול עינינו- בדיוק מול נקודת ההסתכלות.שהרי אין לו ימינה - שמאלה (יש לו או אורך או רוחב הרי - הוא לא יכול ל"זוז" הוא רק נקודה ללא נפח). לכן,רק כאשר הוא ממש מול עינינו נראה אותו.
עכשיו נניח לרגע שיש לו עולם דו מימדי - גם אורך וגם רוחב. מה יקרה אז ? במצב כזה נוכל לראות אותו זז גם לצדדים אם הוא יזוז - אבל רק בשני מימדים : הצידה ,ימינה שמאלה.אם לייצור הזה יהיה גם נפח (ז"א גובה - עומק) בעולם של שלושה מימדים אז נוכל לראות אותו גם כאשר הוא קופץ לגובה או צולל לעומק.אבל מה קורה אם הוא ארבע מימדי?

מה זה בכלל? היצור פה נעלם לנו בכלל מהעין! יש לו תנועות שאנונחו לא יכולים בכלל לראות! חוץ מגובה -עומק-רוחב - ארך ונפח - מה עוד יש? היצור כרגע זז ויוצא לנו מטווח הראייה - הוא נעלם מדי פעם! היכן הוא? מה איננו תופסים פה?

איפה בכלל נקודת התצפית?

יצירתיות מתעסקת בעולם מורכב ביותר.
היא כוללת יציאה מחוץ לדברים ומבט עליהם מבחוץ.
יש לה מספר עקרונות שקשה לנסחם אבל בכל אופן ננסה:

1. יציאה אל נקודות תצפית מחוץ לדברים
2. צירוף דברים דומים באופן כלשהוא
3. היכולת לדמיין את הדברים ללא גוף אלא רק כשלד של רעיונות
4. היכולת ל"עבור" דרך גופי חפצים ולאסוף קווים וצורות
5. היכולת להצליח בו זמנית לראות תחומי ידע רבים בתמונה אחת (בד"כ במבט מלמעלה).

shin7@017.net.il
קישור לאתר המקור: http://www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=083315&page=5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."