חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטען על הסיפון או מתחתיו





    קישורי טקסט (לפרטים)




מטבחי יוקרה  מסיבת רווקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסעדות אוכל בילויים תל אביב

נושא המאמר: מסעדת הסלבריטאים היא פלופ
מאת: מיכל דותן, עכבר און ליין    שמור מאמר למועדפים

קנטינה, שמתיימרת לרשת את הבראסרי, מתגלה כפלופ רציני עם שירות אנטיפתי. כמו תמיד מנגנון משומן של יחסי ציבור משפיע יותר ממטבח איכותי



(צילום: אוריאל סיני)

אני חיה בבועה בתוך בועה, מסתבר - מצד אחד אני גרה בתל אביב. מצד שני - מעולם לא שמעתי על קנטינה. כן, אני יודעת, ממש מנותקת מהמציאות. כששאלו אותי אם אני רוצה ללכת לאכול שם צהרים, ישר דמיינתי את עצמי אוכלת חטיף טוב טעם בטרמפיאדה בצריפין. מסתבר שמדובר במקום שמתהדר במוניטין של היורש. לא אורי גלר אלא הבראסרי. מדובר באחד מאותם מקומות שעל פי מדורי הרכילות אם אתה לא שם - אתה לא קיים. אז כדי להציל את כבודי האבוד, לאכול ארוחה טובה ולהתחכך בברנז'ה המקומית הנוצצת, החלטתי להקדיש את השבת האחרונה לאיטלקית המפורסמת.

התיישבנו במרפסת המסעדה שפונה לשדרה. זה המקום לציין שבשיחת טלפון מקדימה שאלנו אם יש אזור מיוחד למעשנים. המארחת טענה שבכל המסעדה העישון אסור. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד - כשהגענו לקנטינה גילינו שכל רחבת המרפסת מהווה סוג של מתחם מעשנים. בתור כאלה שאוהבים את האוכל שלהם עם סיגריות בצד דווקא שמחנו אבל חבל שלא מציינים את זה בטלפון, כי מעשנים יעדיפו אולי לוותר מראש.

שניות לאחר שהתיישבנו התבוננתי סביבי והתחלתי לתור אחר סלבריטאים. חשבתי לעצמי שאולי אזכה לראות את יהודה ונינט אוחזים ידיים על קרם ברולה או את אסי דיין מתענג על 300 גרם אנטריקוט בהתקף מאנצ'יז מטורף. לצערי, לא מצאתי אף אחד כזה. בעצם מצאתי אחת - יעל דן. כמובן שהיא נחשבת רק בתנאי ש"תצפית", תוכנית הלהיט של שנות ה- 80 מבית היוצר של ערוץ 1, עושה לכם את זה.

למנה ראשונה הזמנו ברוסקטה קלמארי (39 שקל). הלחם היה טרי ועבה, רוטב העגבניות היה עשיר, טעים ועמוס בשום ועשבי תיבול. לשמחתנו גילינו על כל פרוסה גם יותר מקלמארי אחד. אין מה להגיד, הפתיחה הייתה מצויינת. למנה עיקרית הזמנו פטוצ'יני טלה ורביולי סרטנים ברוטב חמאת מרווה. שתי המנות אכזבו אותנו מהביס הראשון.

הפטוצ'יני היה מתובל ברוטב סתמי של שמן זית ופטרוזליה. הטלה המרשים מהתפריט, שגרם לנו לפנטז על מנה קלאסית ומעודנת, התגלה כקציצות קבב שאתם יכולים למצוא בשיפודיות ביפו. זה לא שהקציצות לא היו טעימות, אבל לא היה בהן שום דבר מפתיע או מיוחד. מה שקיבלנו זה ארבע קציצות שלא הוכנו כהלכה ולכן התפרקו בצלחת והיה בלתי אפשרי לאכול אותן בשילוב עם הפטוצ'יני.

נדמה שרביולי הסרטנים היה בעצם מרק חמאה עם כיסונים. אני לא אתפלא אם בצלחת הומס גוש חמאה של 250 גרם, בשלב מסויים ממש חששתי שאם אכניס לפה ביס נוסף אני אתפגר ממנת יתר של כולסטרול. מילוי הסרטנים היה חביב בטעימה ראשונה וסתמי בביס השני. למרות שהמנה הורכבה רק מחמש יחידות רביולי, אפילו לא טרחנו לסיים אותה.

למרות שאנחנו אנשי שוקולד גאים שטעמו כמעט כל עוגת פאדג' שוקולד בתל אביב, כשהגענו לשלב הקינוח החלטנו לגוון והזמנו דווקא קרמשניט. המנה נראתה נהדר אבל מזמן לא התאכזבתי כל כך מקינוח. קרמשניט היא מנה המיועדת לחובבי סוכר ואם היא לא מתוקה עד גועל היא פשוט לא עושה את העבודה. בצק העלים היה פריך אך לא מספיק מתקתק, הקרם עצמו היה תפל במיוחד והשילוב של שניהם יחד הזכיר יותר מנה ראשונה מאשר קינוח.

לא ברור מהו בדיוק סוד הקסם של קנטינה. שדרות רוטשילד ותל אביב בכלל עמוסים במסעדות שלא נופלות ממנה וסביר להניח שאף מתעלות עליה מבחינה קולינארית. אולי מדובר בטרנד שיחלוף ואולי מדובר באמת המרה - אם אתה ממלא את המסעדה בסלבס ויחסי ציבור נכונים זה לא ממש משנה מה אתה מגיש.

שורה תחתונה:

שירות: אנטיפתי

אוכל: סתם, סתם, סתם

מחירים: בינוניים עד פלצניים

עיצוב: מרשים אך לא מפיל

סלבס: לא נצפו




www.mouse.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל דותן, עכבר און ליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]