חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעלי מקצוע באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נדל"ן עו"ד נדל"ן שוק הנדל"ן משבר עולמי

נושא המאמר: קרנות נדל"ן להשקעה – הדבר החם הבא - שוק הנדל"ן - משבר עולמי - עו"ד נדל"ן - נדל"ן
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

קרנות נדל"ן להשקעה – הדבר החם הבא - שוק הנדל"ן - משבר עולמי - עו"ד נדל"ן - נדל"ן


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] בעקבות הכלכלה העולמית הקורסת, אין זה סוד כי שוק הנדל"ן העולמי סופג טלטלות לא מעטות. כידוע לכולנו, מחירי הנדל"ן, כמו כל נכס, הם תוצר של כוחות ביקוש והיצע מקומיים וגלובליים, כמו גם של מדיניות מקרו-כלכלית (גובה הריבית, שער המטבע וכד'). בניגוד לאמונת משקיעים רבים, נדל"ן הוא נכס תנודתי. משקי בית רבים נוטים להתייחס לנדל"ן כאל נכס חסר-סיכון. אולם, מנקודת ראות פיננסית המדובר בטעות ודומה, כי משבר הנדל"ן רחוק מלהסתיים. אחת הדרכים הנכונות לצורך השקעה בנדל"ן, בכל רחב העולם, היא באמצעות קרן נדל"ן. כבר עתה נאמר, כי אחד היתרונות הגדולים בהשקעה באמצעות קרן נדלן היא היכולת לממן את השקעות הנדל"ן. שכן, משקיעים רבים אשר חפצים להשקיע בנדל"ן מוצאים עצמם נוטלים הלוואות מבנקים, הן ישראלים והן זרים, ומכיוון שקצב המכירות של הדירות שהם מתעתדים לבנות אינו עונה על ציפיותיהם והשערותיהם הכלכליות, הם מוצאים עצמם בקשיי נזילות קשים. כפי שציינו במאמר קודם מטעם משרדנו, ישראלים רבים אשר הפרוטה בכיסם (ולא בכיסם של הבנקים) ממהרים לרכוש נכסים במדינות רבות כגון פולין, רומניה ועוד ולנצל את מחירי הנדל"ן הזולים השוררים כעת בשוק, להמתין עד אשר יעבור זעם ולמכור את אותם נכסים במחיר מכופל ממחיר הרכישה. ישראלים רבים מנסים לאתר קרנות נדל"ן נוחות ומהימנות, אשר באמצעותם יוכלו להשקיע במדינות מזרח אירופה. ודוק, התאגדותם של משקיעים יחד בקרן נדלן, מעצימה את כוחם הכלכלי והמקצועי ומאפשרת להם למכור את הנכסים שרכשה הקרן מיד לאחר סיומו של המשבר הכלכלי. אין זה סוד ולא אחת דובר על כך שבמדינות השונות, שהצטרפו לאיחוד האירופי, נוצרה סביבה רבת הזדמנויות להשקעות רווחיות בנדל"ן. לא מעט הזדמנויות תמצאנה דווקא בשעה זו, כשהמיתון מתדפק בפתחנו. בין הגורמים התורמים לרווחיות ההשקעות באותן מדינות הם שיטות המס הנהוגות, מחירי הרכישה האטרקטיביים יחסית, ביקוש גדל לנדל"ן באיכות גבוהה מצד מקומיים בעלי הכנסות גבוהות ומשקיעים זרים ועובדי תאגידים בינלאומיים המשקיעים כסף רב במדינות אלה. הסביבה הכלכלית המתעוררת, הביקושים הרבים, המחסור בנדל"ן בסטנדרט מערבי ומגמת עליית המחירים ארוכת הטווח מובילים לשיעורי רווחיות גבוהים יחסית בהשקעות נדל"ן במזרח אירופה. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]