חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביובית - חקיקה ופסיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כסף סקרים אינטרנט קל

נושא המאמר: איך להרוויח 27$ ב-15 דקות?
מאת: ניר לוין   שמור מאמר למועדפים

יש כל כך הרבה אתרים שמבטיחים לכם שהם המענה לכל החלומות הכלכליים שלכם.מתי בפעם האחרונה אחד מהם גם קיים? איך תוכלו להפוך למליונרים, אני מן הסתם לא יודע, אבל איך תוכלו לעשות 27$ רבע שעה אחרי שאתם מסיימים לקרוא את המאמר אני כן הולך לספר לכם.

חלקכם בטח כבר יודעים שיש חברות רבות שמוכנות לשלם לכם בתמורה לדעות שלכם. אתם מספרים מה אתם חושבים על מוצר כלשהו או על אתר כלשהו ובתמורה לחוות דעתכם כלקוחות תקבלו תשלום. ממש קל.

סקרים וקבוצות מיקוד כאלו שישלמו לכם על השתתפות, קיימים גם באינטרנט וגם בעולם הפיזי. אנו נתמקד באלו הפועלים באינטרנט. סקרים באינטרנט אפשר להשלים מהבית בלי צורך לנסוע ולחפש חניה. בד"כ הסקרים באינטרנט יותר קצרים ויקח לכם פחות זמן להשלימם. זוהי בהחלט דרך נוחה להכניס קצת כסף לכיס.

קיימים המון אתרים כאלה, שמשלמים בתמורה למילוי סקרים באינטרנט.אולם, רובם לא רלוונטים לתושבי ישראל. אני הולך לספר לכם על אתר שיאפשר לכם להרוויח 27$ ב-15 דקות אחרי שתסיימו לקרוא את מאמר זה.

קיימים גם אתרים שמבקשים לגבות מכם תשלום, עבורו יתנו לכם רשימות מעודכנות של חברות שישלמו לכם בעבור מלוי סקרים. ברב מוחלט של המקרים החברות הללו לא טובות לתושבי ישראל (טוב בעיקר לתושבי ארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה). לכן דעתי היא שלא כדאי לבזבז עליהן זמן וכסף.המטרה שלנו צריכה להיות להרוויח כסף באינטרנט ולא לבזבז אותו באתרים שלא יתנו לנו תועלת (ומי כמוני יודע שיש המון כאלה).

לאחר הרשמה קצרה באתר תוכלו למלא מספר סקרים ממש קצרים. כל התהליך יקח לכם 10-15 דקות. על סקרים אלו תקבלו 27$ לחשבונכם. גם 27$ הם כסף, לא? כעת כל מה שנותר הוא להמתין לסקרים נוספים. תוכלו גם לספר לחבריכם על האתר ולהרוויח מהצטרפותפם. ההרשמה היא כמובן בחינם ולא עולה לכם כסף.

אז איך בעצם הרווחתי 27$ ב-15 דקות אתם שואלים?

מאוד פשוט, נרשמתי לאתר הזה:

http://www.awsurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=surveys.mb

אתר ישראלי שאפשר להירשם אליו:
www.midgam.com?ref=76922


אם אתם רוצים להרוויח אפילו יותר ולהירשם בחינם לגמרי לאתרים נוספים נוספים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר:
http://online-money-il.blogspot.com
או לעמוד הרלוונטי:
http://online-money-il.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

online-money-il.blogspot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר לוין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]