חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עושים סדר: אלו שעות הפעילות של מוקדי חברות האשראי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים מנתח פלסטי שאיבת שומן הגדלת חזה

נושא המאמר: כנס שנתי של כירורגים פלסטיים- ניו-יורק 2008 - ניתוחים פלסטיים - שאיבת שומן - מנתח פלסטי
מאת: דר' מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

כנס שנתי של כירורגים פלסטיים- ניו-יורק 2008 - ניתוחים פלסטיים - שאיבת שומן - מנתח פלסטי


בתאריכים 13 עד 17 בנובמבר 2008 נערך במלון הילטון במנהטן, ניו-יורק הכנס השנתי של כירורגים פלסטיים המכונה – חוד החנית בכירורגיה פלסטית ואסתטית 2008. כנס זה נחשב לטוב ביותר בעולם בתחום זה. בכנס השתתפו 153 רופאים מ 34 מדינות ובהם 5 מנתחים פלסטיים מישראל. אחד מהם היה, דר' מאיר כהן, הנחשב לאחד הרופאים המובילים בתחום הכירורגיה הפלסטית, אסתטיקה וטיפולי לייזר בישראל. יושב ראש הכנס היה דר' שרל אסטון, מנהל הכירורגיה הפלסטית באוניברסיטת ניו-יורק. ההרצאות נתנו על ידי 21 המנתחים הפלסטיים הנחשבים ביותר בעולם כיום. אחד מרגעי השיא של הכנס הייתה שיחה בשידור חי מברזיל לאולם בניו-יורק עם דר' פטנגי הנחשב לאחד מפורצי הדרך בכירורגיה הפלסטית במאה הקודמת. דר' פטנגי היה אמור להרצות בכנס על נסיונו בן חמשים השנים בניתוחי מתיחת פנים אולם ימים ספורים לפני יציאתו לארה"ב הוא נאלץ לעבור ניתוח חרום בליבו להחלפה של מסתם. לכל התשואות הרמות של הנוכחים באולם ברך דר' פטנגי את משתתפ הכנס והבטיח להגיע לפגישה הבאה. הכנס הקיף באופן מושלם את הטיפולים בכירורגיה הפלסטית, ברפואה אסתטית ובלייזר. "בתחום מתיחות הפנים התרשמתי במיוחד משיטות הניתוח של דר' דניאל בייקר מניו-יורק". "דר' בייקר הוא בעיני רופא אמין, פרקטי ובעל מיומנות כירורגית מהשורה הראשונה" מסר דר' כהן. יש לציין כי השמועות טוענות שדר' בייקר אחראי למתיחות הפנים המוצלחות של מדונה, שרון סטון ועוד. הטרנד המשמעותי בתחום מתיחת הפנים הוא מתיחה של הפנים הכוללת הסרה של עודפי עור, הידוק של השרירים באמצעות תפרים וטיפול משלים בלייזר מסוג ארביום. "אני מאמין בשיטה של דר' בייקר ומיישם אותה בארץ משנת 2001. לד"ר כהן מכשיר לייזר ארביום במרפאתו והוא מטפל בו בשילוב עם מתיחת הפנים." "כל מטופל שעוברת מתיחת פנים אצלי מקבל גם טיפול משלים לפנים בלייזר." "דר' בייקר הראה באופן ברור כי שיטה הניתוחית הזו נותנת תוצאה טבעית הנשארת למשך שנים וכי טיפולים בלייזר משלימים ומאריכים את אורך החיים של הניתוח." בתחום ניתוחי האף "השיטה הפתוחה" היא השיטה המומלצת והשכיחה ביותר בקרב המנתחים המובילים בעולם. "היום ברור כי בשיטה הפתוחה התוצאות בניתוחי אף הן מדוייקות הרבה יותר." "אני משתמש בשיטה הזו למעלה מעשר שנים. גם אני וגם המטופלים שלי מרוצים מאוד מהתוצאות." השיטה הפתוחה מאפשרת קבלת תוצאות טבעיות יותר ספר דר' כהן. בתחום הגדלות החזה ספר לנו דר' כהן כי "השתלים החדשים בעלי הלכידות הגבוהה הפכו את השימוש בשתלי סיליקון לבטוחים הרבה יותר." "מרצים רבים הדגישו את חשיבות המדידות לפני הניתוח והתאמה מדוייקת של גודל וצורת השתל למבנה האנטומי של המטופלת באופן דומה לטכניקה שבה אני משתמש מזה למעלה מ 10 שנים."

www.drcohen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר' מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]