חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאיפה להתחיל בניית אתר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור אלעד כהן מתקשר מדיום

נושא המאמר: מהו תקשור במילים פשוטות ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

מהו תקשור ?


תקשור , מתקשר , עלומות עליונים , אור ואהבה , עולמות הבריאה , העולם הבא , מדריכים רוחניים , איחוד עולמי לכלל היקום , תדר אנרגטי - מה זה כל הבלגן הזה ? מה הקשר בין זה לבין תקשור ?

חשבתי לעצמי שהגיע הזמן שאנשים שלא מבינים ברוחניות ומרגישים שאין להם צורך בכך בכל זאת יקראו את המאמר הזה שמסביר מהו תקשור ומכאן ייקחו דבר או חצי דבר לחיים . להבין במילים פשוטות מה זה מתקשר , מה היכולות שלו , למה דווקא הוא יכול לתקשר ועם מי הוא באמת מתקשר ...

מתקשר נקרא בשפה המקצועית מדיום . זו מהסיבה שביכולתו לקשר בין שני עולמות - הוא מהווה מתווך ביניהם וכך גם שמו - מדיום - נמצא באמצע . הוא מתווך בין העולם הרוחני בו נמצאות הנשמות לבין העולם החומרי בו נמצא הגוף . מה שהוא עושה נקרא תקשור בין העולם הזה לעולם שמעבר .

המילה תקשור לקוחה מהמושג תקשורת - בדיוק כמו שאדם אחד מדבר עם השני ומתקשר איתו - כך המתקשר מתקשר עם נשמתו של האדם היושב מולו . או עם תת המודע שלו - שם נמצאות כל התשובות לכל השאלות .

רמה ראשונה ובסיסית של תקשור היא עם הנשמה של האדם . לנשמת האדם יש שני עולמות בהם היא שוכנת . העולם החומרי בו נמצא הגוף ובו היא בעצם הנשמה כלואה , והעולם הרוחני בו נמצא בסיסה ושורשה הראשוני .

לצורך המחשה כאשר אדם נפטר נשמתו מתחלקת לשלושה חלקים - חלק נשאר בקבר , חלק עובר לגוף הבא וחלק נשאר לנצח נצחים באותו עולם עליון ממנו גם הגיעה הנשמה לגופנו .

כד להבין מהו תקשור הלכה למעשה עלינו להבין שאנו בעצמנו מתקשרים בחלומות . כאשר אנו חולמים אנו מתחברים לאותו עולם רוחני ממנו הגיעה הנשמה ושם אנו פוגשים בנשמותיהם של מכרים , ידידים או סתם אנשים ודמויות . שם אין תחושת זמן , מרחב או מקום . שם הכל אפשרי . כיוון שכך בעולם זה ישנם רמזים על העתיד אותם ניתן להוכיח על ידי חלומות נבואיים .

כאשר המתקשר מתקשר הוא "בסך הכל" מתחבר לאותו עולם אך במצב עירות . הוא לא זקוק לשינה לשם כך . זוהי יכולת לא קלה כלל ומאוד מורכבת - למרות שנראה מבחוץ שהדבר פשוט . יכולת זו טומנת בחובה מכלול אדיר של אנרגיות שנכנסות לגוף המתקשר בזמן התקשור - ואם לא יהיה מנוסה מספיק גופו יכול להגיע למצב של חוסר איזון . בחלומות כאשר אנו מתקשרים איננו יכולים להיפגע כיוון שהגוף לא מעורב בתהליך - רק הנשמה . בתקשור גם הגוף חשוף לפגיעות . לכן המתקשרים נוהגים לבצע הגנות אנרגטיות .

למה הכוונה במילים פשוטות ?

נמחיש מהו תקשור ומדוע הוא מסוכן על ידי נורה חשמלית - אם ניקח נורה של 40 וולט ונחבר אותה למקור הספק של 40 וואט - הכל יהיה תקין . הנורה (שהיא הגוף) יכולה להכיל את ההספק החשמלי (שהוא הנשמה) שניתן לה . אם ירצה מקור הספק גדול יותר להתחבר לנורה - הנורה תתפוצץ . כלומר אם מתקשר מכיל יותר מידי אנרגיות בזמן קצר מידי ואינו יודע להכיל אותן גופו יכול לקרוס תחת העומס . בדיוק כפי שהנורה התפוצצה בגלל החשמל האדיר שנכנס לתוכה - כך הגוף יכול לקרוס תחת האנרגיות שנכנסו אליו ללא בקרה .

על ידי המחשה זו נוכל להבין מה בעצם עושה המתקשר בזמן תקשור . הוא מתחבר לעולם שמעבר ומקבל ממנו אנרגיות איתן הוא מתקשר כדי לקבל מידע על האדם היושב מולו . אותן אנרגיות מכילות מידע מהנשמה של האדם היושב מול המתקשר - הוא מתחבר לנשמה של המטופל ומבקש ממנה עזרה . מכאן אנו מסיקים שלנשמת האדם יש שני מקומות - גם בעולם הזה וגם בעולם שמעבר . פיזיקת הקוואנטים הוכיחה זאת בצורה מדעית שאינה משתמעת לשתי פנים - זאת על ידי ניסויים שהוכיחו שעצם אחד יכול להימצא בשני מקומות בו זמנית , וכל חומר באשר הוא - לא נמצא במקום אחד אלא הולך וחוזר , כמו משוטט בין שני עולמות . בדיוק כמו שהנשמה שלנו נמצאת גם בתוך הגוף וגם בעולם שמעבר .

אז מהו תקשור ? תקשור הוא מעין דרך ליצירת תקשורת עם הנשמות מהעולם שמעבר . שביניהן נמצאות גם הנשמות שלנו בעודנו בחיים . כל אוצר החיים וסוד התכלית שלנו נמצא בנשמה . אנו רק נשמה ולא גוף כלל . הגוף הוא מעין לבוש לנשמה . כפי שכתוב במקורות וכפי שהוכיחו במדע טובי המדענים בעולם שחומר כלל אינו קיים אלא למראית עין וכל שקיים הוא החלק הרוחני המחייה אותנו . והוא נשמה .

המתקשר מתבחר לנשמה שלך ושואב ממנה את המידע הראוי והמתבקש לפי דרישותיך .

מדריך רוחני הוא מושג שמתקשרים מרבים להשתמש בו . הוא אותו מדריך מהעולם שמעבר שלובש דמויות שונות - לעיתים קרוב משפחה , לעיתים דמות לא מוכרת - תפקידה הוא להוביל אותנו בעולם החומרי בו אנו חיים .

אותו מדריך רוחני הוא לא אחר מאשר האני העליון שלנו - הנשמה הטהורה שלנו - לכל אחד מאיתנו הוא מגיע בצורות שונות - החיבור לאותו מדריך רוחני הוא בעצם החיבור לאני האמיתי שלי , לאני הפנימי שלי . הוא לא חלק אחר ממני - אלא הוא אני .

סימוכין לכך נוכל למצוא בסוד חוכמת הקבלה שמסבירה שבראשית בריאת הנשמות הייתה נשמה ראשונית שהתפצלה לכ - 600,000 נשמות , וממנה בעצם נחלקו הנשמות לכל בני האדם שנולדו מאותו יום . כמו כן המדע הוכיח שעל פי הקוד הגנטי שפוצח - אכן היה אדם אחד ראשוני שממנו נבראו כל בני האדם .

לסיכום מאמר זה ארצה לציין שרצוני היה להעביר במילים פשוטות מהו תקשור ואיך המתקשר יודע מה שהוא יודע - זה נראה מאוד מפתה ומאוד נחמד להיות מתקשר, אבל תקשור טומן בחובו סיכון שאיננו נראה לעין . האנרגיות הן עצומות ויש לדעת למה נכנסים לפני שרוצים להבין תקשור מהו .














www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]