חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דרכים לקידום אתר חיצוני OFFSITE





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איחוד גני הילדים איחוד הגנים גני ילדים גנים

נושא המאמר: איחוד גני הילדים- להגשים חלומות - איחוד הגנים - גני ילדים - גנים
מאת:    שמור מאמר למועדפים

איחוד גני הילדים- להגשים חלומות - איחוד הגנים - גני ילדים - גנים


בשנת 2003 הוקם ארגון אשר כל רצונו היה לדאוג לרווחת הגננות והגננים וכמובן לילדים והילדות אשר נמצאים יום יום תחת השגחתן של מסגרות חינוך אלו. למה כדאי להשתייך לארגון מהסוג הזה? איחוד גני הילדים- "להגשים חלומות" ע"ר החליטו שארגון זה יעזור ויתמוך בפעוטונים, במשפחתונים, במעונות יום, בצהרונים, בגני ילדים וכל מה שקשור לגנים הפרטיים. כל תחום גני הילדים הפרטיים היה פרוץ, לכן הוחליט לדאוג לכל מה שקשור בחינוך הילדים, מהגיל הרך ועד גיל ארבע, לדאוג לתכנים לגננות והגננים, לספקי משחקים, צעצועים, מתקני חצר. כמו כן לציוד העשרה כגון: דפי צביעה, ציור וכמובן דפי עבודה. עלינו לדאוג לכל ילד או ילדה, בן או בת שישהו בתחום גני הילדים ולדאוג לבטחונם ע"י חברת ביטוח שתחסה את הגן בכל מה שקשור לילדים, לסייעות, לגננות, למבנה, לחצר ועוד. כמו כן שכל צוותי הגנים ישתלמו בתחום עזרה ראשונה ומתן סיוע בזמן פציעה, מחלה או וירוס אשר יהיה בגן. בנוסף, "איחוד גני הילדים" מפעיל אתר אינטרנט אשר מספק פרסום לגננות, מספק מידע אינטר אקטיבי בכל דקה, ביום ובלילה. ניתן למצוא גם באתר מאגר של טפסים לניהול שוטף כגון: לוח חופשות, הסכם עבודה, הסכם גננת הורים, חוזה עבודה של עובד מעביד בגן. "איחוד גני הילדים" דואג לגן במתן עזרה במציאת מפעילים, סדנאות, מרצות ומרצים בתחום החינוך, חוגים שונים כגון: חוג ליטוף חיות, ג'ימוברי, ריתמיקה ותנועה. ומה? זה רק מה שמקבלים מגוף כזה? אז לא! "איחוד גני הילדים" דואג להיות חלק עם נותני שירותים אומנותיים כמו ענת לנדאו וחוברות "קסם היצירה" הנהדרות. תכנים לגבי גים ועונות השנה בתחום חגי ישראל, לדעת לנתב את הגננות לכיוון האתרים אשר יכולים לתרום להן פעילות רבה לגן. אתר גן פור יו, האתר אשר מפרסם את הגנים עם צילומים של פנים הגן והחצר ובזמן פעילויות. בנוסף, אחד הפרויקטים בחשובים לעמותת להגשים חלומות הוא פרויקט חינוכי חדש ומיוחד הנותן מענה לצרכי הגן, הן הפסיכולוגי חינוכי והן ההיבט הרגשי, שיתוף פעולה בין הגננת לצוות,בין הגננת להורים ובין הצוות לילדים בגן. ולבסוף, התחום הלא פחות חשוב הוא הייעוץ הפיננסי ואיך לתעל את הכספים בצורה הכי נכונה, איך לנהל את הגן בריווחיות ע"י יועצים נהדרים אשר עובדים עם "איחוד גני הילדים" ועוזרים לגנים ליישם זאת. כמו כן עו"ד צמוד אשר יכול לפטור בעיות רבות בין הגננת לעובדים, בין הגננת להורים ובין הגננת לסביבה. נורא חשוב הוא שינוי יעוד לשימוש חורג אל מול הרשויות. חנן דגן מנכ"ל העמותה חושב תמיד שהחיבה לילדים, החום והאהבה הם בשילוב סביבה נעימה, עזרה בהתפתחות של הילד ושל צוות הגן-ואלו הדברים הכי חשובים. מעל הכל כולם צריכים לדעת שהם יכולים להרגיש ש"איחוד גני הילדים" זהו הבית הכי טוב לכולם. יצירת קשר בטלפון: 04-6222829 www.lehagshim.com

www.lehagshim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]