חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקון תריסים באופן עצמאי





    קישורי טקסט (לפרטים)




הברון בר לארועים עסקיים ופרטיים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבה למנהלים שם

נושא המאמר: מסיבה למנהלים
מאת: שירה דן   שמור מאמר למועדפים

מסיבה למנהלים


חגיגת מסיבת פרידה למנהל או עובד מוערך שעוזב את מקום העבודה היא דבר נהוג בחברות כיום. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לארגן את האירוע באופן הטוב ביותר; מתנות, אם אתם יודעים בוודאות על מתנה כזו או אחרת הנחוצה לאותו מנהל או עובד כמובן שהמשימה היא קלה – לאסוף כסף מהחברים לעבודה / מתקציב החברה, לגשת למקום ו.. לקנות. אם אינכם יודעים או מתלבטים במתנה או מחפשים רעיון מקורי כדאי לנסות לגשש ולשאול אפילו את סביבתו הקרובה או לבחור במתנה שתזכיר לו אתכם, גם במשרדו החדש. זה יכול להיות קליפ, קולאז' (מקצועי!) של תמונות מטיולים, גיבושים או במשרד, וכדאי ללוות זאת בספרון או מחברת מהודרת שבה תכתבו את הברכות ואותה יוכל לשמור. תכננו כיצד אתם בדיוק מתכננים לחגוג את האירוע וכדאי שלא להשאיר זאת לדקה ה-90. תכנון בזמן קצר יכול לשבש את התוכניות ולגרום לכם להתפשר על אפשרויות שלא הייתם מתפשרים עליהן אילו הייתם מתכננים את האירוע בזמן. נהלו תקציב- כמו בכל אירוע עסקי, גם לאירוע עסקי- חברתי ישנו תקציב מוגדר. חשוב מאד לעמוד בתקציב הזה, לא לחרוג ממנו ולהכניס בתוכו את כל ההוצאות הנדרשות – מקום, ארוחה, מתנה, DJ וכיו"ב. ערכו רשימת שמות של כל הספקים והמחיר. השתמשו בנותני שירות חיצוניים – לרשותכם חברות ארגון אירועים המאפשרות לכם ייעוץ ללא תשלום לארגון אירועים עסקיים ובניהם כמובן מסיבות פרידה. חברות אלה יכולות להמליץ לכם על נותני שירות מקצועיים ולייעץ לכם בבחירה באלטרנטיבות השונות מתוך ניסיון והיכרות עם השטח, מבחירת המקום לאירוע ועד לפעילויות השונות – סדנאות חוויתיות, מופעי סטנד אפ והומור ונותני שירות נוספים בתחום. שליחת הזמנות לאירועים עסקיים בכלל וגם למסיבות פרידה היא דבר מאד נפוץ, שכן הדבר נעשה באמצעות המייל באופן קל ונוח ומאפשר לכל אחד מן המשתתפים המוזמנים לדעת מבעוד מועד על האירוע, לדחות פגישות או עניינים אישיים במידת הצורך, כדי שיוכל לקחת חלק. בהתאם לשיקול אישי בררו לגבי הזמנת בני משפחתו הקרובים של המנהל או העובד הוותיק הנפרד מכם, במיוחד עם מדובר ביציאה לפנסיה. זהו מעמד מרגש ומיוחד ונוכחותם של בני משפחה קרובים היא מבורכת ויאה למעמד. בהצלחה!

www.bname.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה דן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]