חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום העצמאות שלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מטבוליזם Metabolism פרוק האוכל גליקוגן לגלוקוז

נושא המאמר: מטבוליזם (חילוף חומרים) ואנרגיה - Metabolism - פרוק האוכל - גליקוגן לגלוקוז
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140   שמור מאמר למועדפים

מטבוליזם (חילוף חומרים) ואנרגיה - Metabolism - פרוק האוכל - גליקוגן לגלוקוז


מטבוליזם (חילוף חומרים) אנרגיה המגע לתאים בתהליך פרוק האוכל - מטבוליזם. מֶטָבּוֹלִיזְם (Metabolism) הינו תהליך של קליטת חומרים מהסביבה החיצונית, עיבודם, יצירת אנרגיה מהם ופליטת הפסולת. המטבוליזם: הוא פעולה ביוכימית המתבצעת בתאים בכל רגע ורגע, הכללת שני תהליכים המתבצעים בו זמנית וגם יוצרים אנרגיה, בתהליך המטבוליזם הופכות מולקולות מורכבות, ע"י "הריסתן", ליסודות פשוטים, כגון: חלבונים לחומצות אמינו, גליקוגן לגלוקוז , בתהליך האנאבוליזם נבנות מולקולות מורכבות ממולקולות פשוטות, כגון: חומצות אמינו וחלבונים, ומגלוקוז גליקוגן, כדי לשמור על המשקל וכמובן גם על הבריאות, ממליצים לדאוג שההכנסות (האוכל) וההוצאות (פעילות גופנית) ישתוו. הקור והקלוריה קלוריה הינה יחידת מידה לחום ואנרגיה. כמות החום הדרושה כדי לחמם 1 גרם מים במעלת צלזיוס אחת, בלחץ של אטמוספירה אחת. בעונת החורף רבים מאיתנו נוטים להוסיף למשקל גופנו מספר קילו- גרמים מיותרים, לחורף ישנה השפעה ישירה גם על הרגלי תזונה והפעילות שלנו. בימי החורף הקרים אנו נוטים להסתגר בבתנו החם והנעים, בתקופה זו רבים מאיתנו נמנעים מלבצע את פעילות גופנית המעטה שנהגנו לבצע בימי הקיץ, העדר פעילות הגופנית מלווה לרוב גם באכלה מוגברת. לאדם ישנם מספר מנגנונים המסיעים לו להתגונן מפני הקור ולשמור על חום גוף קבוע: * כווץ כלי דם: בעת חשיפה לקור גופנו מקטין את איבוד החום לסביבה ע"י כווץ כלי דם, הגוף מסוגל להקטין את ספירת הדם לעור כ - 98%, אך במקרים אלה הנמשכים פרק זמן ארוך גורמים נזק לרקמה עקב איסכמיה - מחסור בהפסקת חמצן. * צמרמורת: מנגנון זה מגביר את יצור החום באמצעות הפעלת שרירם לא רצוניים, חשוב לציין, כי ניתן להגביר את יצור החום ע"י הפעלת שרירים רצוניים בעת פעילות גופנית. * אלכוהול: האלכוהול מרחיב את כלי הדם, ומאפשר לכמויות ניכרות של דם להגיע אל העור תהליך זה אומנם גורם לתחושת חמימות בכל גופנו. פעולת האלכוהול נוגדת את פעולתם של מנגנוני הגנה בגוף מפני הקור, הרחבת כלי דם גורמת לקצב מהיר יותר של איבוד חום לסביבה. לכן תחת השפעת אלכוהול קיימת סכנה בחשיפה לקור. * שתייה: בימות החורף אין אנו חשים לרוב בתחושת צמא - בניגוד לעונת הקיץ החמה. תנורי החימום עלולים לגרום לאיבוד נוזלים ולהתייבשות. יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). כתב את הספרים: 1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף. 2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי. 3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות! בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים: * טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...). * דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף. * פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף. לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 * מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר. ארגון הבריאות והכושר הישראלי - www.healthnfit.org אתר הדיאטות http://www.dietme.co.il/ www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi

www.dietme.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]