חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפתחות הצילום האוירי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות אטרקציות לחתונה

נושא המאמר: להתחתן ב 2009 - טיפים למתחתנים - חתונה - חתונות - אטרקציות לחתונה
מאת: רן ביטון לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

להתחתן ב 2009 - טיפים למתחתנים - חתונה - חתונות - אטרקציות לחתונה


חתונה היא רגע מרגש, זהו היום בו אתם מתחילים את חיי הזוגיות יחד, היום בו כל תשומת הלב מפנת אליכם. שנות 2009 נפתחה ואיתה עונת חתונות חדשה, המיתון הקרב והתחזיות הכלכליות לשנה החדשה, לא מבשרות טובות, איך בכל זאת תוכלו להתחתן במחיר שפוי? בחברת לי קל אירועים הכנו עבורכם כמה טיפים למתחתנים ב 2009 הכי חשוב לעשות הכל בכיף, התהליך הקודם לחתונה יכול להיות מתיש ומלא מתחים בין בני הזוג, נסו להיות רגועים ולהתפשר, מה יוגש במנה הראשונה ומה יהיו צבע המפיות פחות חשוב מהזוגיות שלכם, אתם אמורים ליהנות לא רק ביום החתונה אלא גם בהכנות הקודמות ליום המרגש. רוב המתחים בין בני הזוג נגרמים בגלל העלויות והנושא הכלכלי, במקרה הזה מומלץ לא לצאת לדרך ללא תקציב מוגדר, קיבלתם החלטה להתחתן? שבו יחד ונסו לארגן תקציב שפוי, אין טעם לערוך חתונה מפוארת אבל להתעורר למחרת עם חור בכיס. ההורים- אם יש לכם חברים שכבר התחתנו אתם בוודאי יודעים שההורים אוהבים לקחת חלק בארגון החתונה ולעיתים מתערבים קצת יותר מדי, מתחים בין הכלה לאם החתן הם הנפוצים ביותר, עצה – נסו להבין את ההורים, לא כל יום הם מחתנים ילד וגם הם רוצים להרגיש שותפים. ככל שההורים יהיו שותפים בתכנון וארגון האירוע כך תגדל העזרה הכלכלית שלהם. - ערכו סקר מחירים, קבלו הצעות מכמה מקומות אבל לא יותר מדי. המצב הכלכלי לא משפיע רק עליכם, גם המקומות יעשו הכל בשביל שתחגגו את האירוע אצלם. - מספר המוזמנים משפיע רבות על מחיר המנה, אם אתם מעריכים שיהיו לכם בין 300 ל 400 אורחים, בפגישה עם הגן/ אולם, בקשו הצעת מחיר ל 400 אורחים. - נסו לחשוב על חתונה בימים לא מבוקשים למשל, ראשון או שני, ימי חמישי יקרים מאוד. אם בכל זאת החלטתם להתחתן ביום חמישי, בקשו הצעת מחיר ליום אחר ונסו לקבל את אותה הצעה גם ליום חמישי, זה יכול לעבוד במיוחד לזוגות עם מספר מוזמנים גבוה. - ידוע שבקיץ המחירים גבוהים, בדקו את האפשרות לחגוג בחודשי החורף או הסתיו. - נצלו את המבצעים האטרקטיביים שמציעים כל החברות בתחום, למשל, חבילת צילום ודי ג'י. - המחירים בגני אירועים גבוהים יותר מאולמות, נכון שגני אירועים יותר "טרנדים" אבל תופתעו למצוא אולמות אירועים ברמה גבוהה ובמחיר זול יותר. - את שמלת הכלה אפשר לתפור בהזמנה אישית אצל תופרת מקצועית, החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים. - לחתן, אין צורך לקנות חליפה באלפי שקלים, במיוחד שמדובר בערב אחד, מעטים הגברים שמנצלים את בגדי החתונה לאירוע אחר. - רכב לחתונה אפשר להשאיל מההורים, בני המשפחה או החברים. מה עוד? אל תשאירו דברים לרגע האחרון, את השבוע שקודם לחתונה העבירו בנחת, ביום החתונה מומלץ לאכול ארוחה קלה ולנסות לנוח מעט. מתחתנים בשנת 2009? בחברת לי קל נשמח לסייע לכם בארגון החתונה.

www.bbe.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]