חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
FORMULA 1™ Grand Prix de France פורמולה אחד - פורמולה1 - פורמולה 1 - מירוץ צרפת - ספורט מוטורי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פאונדרס פאונדר

נושא המאמר: פאונדרס - בית השקעות מוביל
מאת: פאונדרס   שמור מאמר למועדפים

מתארגנת קבוצת רכישה ישראלית להשקעה בבית המשטרה בקנדה
הבניין נרכש לאחרונה ע"י פאונדרס -בית השקעות לנדל"ן בעלות של כ- 3 מיליון דולר; העסקה מבטיחה תשואה שנתית של 10.5% עד סוף 2012
מערכת טלנירי 9/12/2008, 11:18חברת פאונדרס- בית השקעות בינלאומי לנדל"ן, רכשה לאחרונה את בית המשטרה של מחוז אונטריו בקנדה. היקף העסקה כ- 2.9 מיליון דולר . מדובר בנכס מניב המייצר תשואה שנתית של 10.5% נטו כאשר חוזה השכירות הנוכחי בתוקף עד לסוף 2012 וקיימת אופציה להארכת החוזה לשתי תקופות נוספות, של חמש שנים כל אחת. מהחברה נמסר כי הנכס נבנה בשנת 2002 בהזמנה מיוחדת ולשימושה הבלעדי של המשטרה ושטחו הבנוי כ- 750 מ"ר המשתרעים על קרקע של יותר מ-5 דונם.למצטרפים לקבוצת הרכישה - משקיעים פרטיים, פאונדרס מציעה הצטרפות לעסקה בסכום התחלתי של כ- 90,000 דולר קנדי. המשקיעים יהנו מדי רבעון מחלקם בדמי השכירות החודשיים , ובעת המימוש ייהנו המשקיעים גם מחלקם ברווחים.דנה תדמור, מנכ"ל פאונדרס, מציינת כי מדובר בעסקה המבטיחה תשואה שנתית יוצאת דופן של כ- 10.5%. בית המשטרה נבנה במיוחד עבור מטה המשטרה המחוזי וההערכות הן שהמשטרה תמשיך ותשכור את הנכס בעשרות השנים הבאות.פאונדרס איתרה את העסקה כעסקה בטוחה במיוחד בעלת שני מאפיינים קריטיים: שילוב בין לקוח עוגן – גוף ממלכתי - לטווח רחוק המבטיח הכנסה קבועה, מצד אחד, ותשואה גבוהה במיוחד באופן מיידי הנובעת מדמי השכירות קבועים, מצד שני. שני הפרמטרים הללו מבטיחים מסלול השקעה מוגן עם הכנסה קבועה גבוהה, ופוטנציאל מימוש במחיר כדאי תוך כשלוש-ארבע שנים בעת חידוש השכירות על ידי המשטרה.דווקא על רקע המשבר מסבירה תדמור כי: "בתנאי השוק הנוכחיים, על המשקיעים להשקיע באלטרנטיבות המבטיחות תשואה קבועה לפרק זמן ארוך מצד אחד, ובעלות בנכס מצד שני. בשוק בו המגמה הינה חזרה לכלכלה המסורתית, משקיעים יוצאים משוק ההון ומחפשים השקעות כדאיות ובטוחות בנדל"ן שיבטיחו להם תשואה משתלמת במינימום סיכונים."

founders-il.blogspot.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פאונדרס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]