חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארץ ישראל גוש קטיף

נושא המאמר: לשוב לחבל עזה - ארץ ישראל - גוש קטיף
מאת: מאיר ברטלר   שמור מאמר למועדפים

לשוב לחבל עזה - ארץ ישראל - גוש קטיף


רק אור ההתיישבות יכול לכסות את חושך הטרור. זה הזמן לשוב לחבל עזה, ולהתניע את מהלך השיבה לישובי גוש קטיף וחבל עזה. זוהי השעה להתחיל לשוב לעזה, היום כשכבר כולם יודעים כי ה"התנתקות" הייתה טעות, היום כשברור לכולם שהמצב הביטחוני שנוצר בדרום עקב הגירוש הוא בלתי נסבל ושאי אפשר להמשיך כך. דווקא עכשיו בזמן נדיר זה שבו יש קונצנזוס לאומי סביב כניסת צה"ל חזרה לשטחי רצועת עזה, אפשר לומר את האמת: רק אור ההתיישבות יכול לכסות את חושך הטרור. כניסתו של צה"ל לרצועה לא תפתור את המצב בדרום. בשביל לפתור את המצב בדרום צריך להחזיק ברצועה, וצבא לא יכול להחזיק שטחי מולדת לטווח ארוך ללא התיישבות. בעת הזו כאשר הדופק הלאומי דורש כניסה לעזה מצד אחד, אך מן הצד השני נשאלת השאלה: איך נצא משם לאחר שנכנס? נענה תשובה ברורה: בכוונתנו להישאר. שטחי עזה הם נחלת אבותינו, ולעם היהודי ששב לארצו יש זכות מוסרית היסטורית ואמיתית להחזיק ברגבי עפר אלו כמו בכל ארץ ישראל. כניסתו של צה"ל לרצועה לא תפתור את המצב בדרום. בשביל לפתור את המצב בדרום צריך להחזיק ברצועה, וצבא לא יכול להחזיק שטחי מולדת לטווח ארוך ללא התיישבות דרישתם של אלפי היהודים שגורשו מגוש קטיף ממדינת ישראל לתקן את העוול שנעשה לתקן את הטעות הטראגית, ולשוב לכל ישוב, היא דרישה אשר בסיסה המוסרי חזק ומוצק ובלתי ניתן לשלילה. דרישתם של תושבי הדרום למציאות ביטחונית טובה יותר כאשר ברור כי גוש קטיף על חמש אצבעותיו מהווה מצד אחד את העורף הביטחוני להגנה על הדרום ומין הצד השני את החזית המדינית לשליטה בעזה וריסוק בסיסי הטרור אשר קיימים בתוכה, היא דרישה אשר בהחלט מתקבלת על הדעת. מחובתינו בעת הזו להציב דרישה ברורה אל ממשלת ישראל זאת שעכשיו, ובוודאי זאת שתהיה בקרוב: תנו לשוב לעזה! למנהיג אמיתי צריך להיות גם האומץ לתקן טעויות, וכיום אין חולק שפשע הגירוש היה טעות. לכן נאמר בקול גדול: נכנס לעזה, ולא רק שנכנס אלא גם נשאר. ולציניקנים שבוודאי יבואו לומר שאין סיכוי וזה לא ריאלי, אני אומר: החרישו, מהלך שיבת עם ישראל לארצו כולו היה בגדר נס וכיום יש לעם היהודי עוצמה מספקת לשוב לעזה, כיום יש הסכמה ציבורית שמישהו צריך לעשות שם סדר. ולנשמות הטובות שבוודאי יטענו בקול גדול שאנו מפריעים לצה"ל ולממשלה להתרכז במלאכתם, נענה שאנו לא רק שלא מפריעים אלא מסייעים לצבא ולעורף על ידי הגברת החוסן הלאומי ויציקת תוכן מוסרי ערכי, ובראש ובראשונה התיישבותי במלחמה בטרור. בל נשכח, איננו צבא כובש אלא ריבון לגטימי ששב לארצו ופועל בה מתוך אחריות וזכות. ולאנשי המעשה נבוא ונאמר בואו יחד נתחיל לגבש את גרעיני השיבה לגוש קטיף: נשב על המפות, נבנה את התוכניות המעשיות, נפעל להקמת מאחזים על גדר המערכת אשר יהוו את קן השיגור, את בסיסי היציאה למשימה שניצבת לפנינו, משימה היסטורית ולאומית אשר חלון הזדמנויות נדיר נפתח כעת למימושה, ואיש לאחיו יאמר חזק. עלה נעלה, כי יכול נוכל לה. לפרטים על הפעילות:054-7775645 לתרומות:052-3114627




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיר ברטלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]