חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שינוי כתובת משרד הפנים - המדריך המושלם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור מטפלת אנרגיות מימוש

נושא המאמר: התקשור השלם
מאת: אביבית שימרלינג   שמור מאמר למועדפים

התקשור השלם


אנשים רבים נעזרים במתקשרים. הם מתלבטים לאיזו דרך לפנות, לפעמים הם מתקשים בבעיה, רוצים לקבל הארה אובייקטיבית ופונים לעזרת מתקשרים. המתקשרים, כל אחד בדרכו ובשיטה בה הוא עובד מספקים את ההארה הנדרשת. עד כאן הכל טוב ויפה, וישנם מתקשרים רבים העושים את עבודתם נאמנה ומספקים תשובות נכונות, ממוקדות וטובות. וכאן אני מעוניינת להעלות שתי נקודות למחשבה, האחת מתחילה באחריות שיש למתקשר בהעברת המסרים, לא מספיק רק לומר אותם, חשוב יותר לוודא שהמסר מועבר למטופל כפי שקיבל אותו המתקשר- ידוע לכל כי בכל דבר שאנו עושים בחיים, חשוב לשים לב שהמסרים המועברים מתקבלים אצל כל אחד ואחת בצורה שונה, כל אחד רואה את הדברים מתוך הראיה הפנימית שלו המתבססת על זיכרונות, אמונות, ערכים, ניסיון חיים ותפיסות ובכך יכול המסר להשתנות ב- 180 מעלות. בתקשור הדבר משמעותי כפל כפליים, לרוב אנשים פונים ממצוקה שנובעת ממחסור מסויים או מבעיה מטרידה ואז כמובן המסרים הניתנים להם זוכים להתייחסות רבה ומהווים גורם השפעה חזק ביותר. מכאן שע"י הבנת המסר בצורה השונה מהדרך לה התכוון המתקשר, עלול להיגרם נזק רב. נקודה נוספת למחשבה הינה ביכולת לשקף למטופל את שורש הבעיה. אדם יכול לבקש עזרה לדוגמא אודות מצבו הזוגי או בדבר דילמה עם מעסיק והמתקשר יכול לתת לו תשובה נהדרת אודות היחסים בין השניים. הפונה לעזרה ייצא מרוצה כי קיבל את התשובה לשאלתו. אולם, עלול להיווצר מצב כי המתקשר יחטא לפונה בכך שהוא לא עלה רמה אחת מעל ובדק אם הקשר המסויים עליו הוא נשאל מהווה רק סימפטום לבעיה רחבה יותר. לדוגמא, אישה שתשאל על קשר עם גבר מסויים תקבל תשובה אודות הגבר אולם בפועל הבעיה תחזור, אולי בכסות שונה, אך היא תחזור בכל מערכת יחסים שתהיה לה, שכן אין היא מטפלת בשורש הבעיה הטמון בה ומשפיע על מערכות היחסים שלה. מה האני מאמין שלי ? אני מאמינה כי יש להקפיד ולשלב בין התקשור לשיחה מעמיקה וטיפול אנרגטי. בעבודתי כמתקשרת וכמטפלת אני מקפידה על ביצוע התקשור עוד בטרם ההיכרות עם המטופל (על בסיס שם וציון הבעיה בלבד) ואילו לאחר מכן חשוב לי להיפגש עם מבקש התקשור לשיחה אישית בה אנו מבררים על בסיס התקשור את ההקשרים לתוך חייו. כמו כן אנו לומדים יחד את מקור הבעיה על פי ראיית ובחינת העבר ומסיקים באם הבעיה מעידה על בעיה רחבה יותר ואולי אפילו על תיקון או שיעור שיש על המטופל להבינו. מכאן שהתקשור הוא רק החלק הראשון ליציאה לדרך של המטופל לחיים טובים יותר והשלב הבא הוא בטיפול אנרגטי המעלה לפני השטח ומנקה חששות, פחדים ודפוסים המושרשים בתגובות האוטומטיות שלו ודפוסים המפריעים לו בעשייה היום יומית. אשמח לשמוע הארות והערות אביבית שימרלינג -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית שימרלינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]