חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרגולות וסוג העץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפולי אקנה קוסמטיקאית לטיפולי אקנה בשרון אקנה טיפולי אקנה

נושא המאמר: טיפולי אקנה בשילוב תוספי תזונה ייחודיים!
מאת: איריס לוי מומחית לטיפולי אקנה    שמור מאמר למועדפים

במשך מאות בשנים, טוענים מומחים כי הבריאות מתחילה ונגמרת במעיים. למערכת המעיים המתפקדת באופן לקוי משייכים סוגי סרטן שונים, דלקות עור, מחלות כבד, אקנה ואסטמה.

התזונה המודרנית, המורכבת ממזון מעובד המכיל כמויות גדולות של חומרי טעם וריח, צבעי מאכל, וחומרי שימור הינה בין הגורמים העיקריים לתפקוד לקוי של המעיים.

ערכם התזונתי של ירקות ופירות שרוססו וזובלו בחומרים כימיים תורמים לדרדור והיחלשות של מערכת החיסון. צריכה של מזון מעובד ומתועש, פחמימות מזוקקות כסוכר קמח לבן חלב פרה (המכילים הורמונים) מזונות אלה הנטולים ויטמינים ומינרלים, מייצרים משקע רירי הפוגם בתפקוד המעי ומקטינים בצורה משמעותית את ספיגת אבות המזון בדופן המעי .

על הקשר בין מזון לאקנה, אין תמימות דעים, אך רבים תולים את האשם באכילת אוכל שומני ומטוגן, מלוח, חמוץ וחריף. (ג'אנק פוד) ואף בהפרעה הנגרמת במערכת חילוף החומרים בגוף מתזונה החסרה במרכיבים חיוניים כמו: ויטמינים, מינרלים, מתכות חשובות, אנזימים וחומצות אמינו החיוניים להתפתחות רקמות העור.

ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף הנפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים, אולם, חשופים לתופעה לא פחות אנשים בתקופות עצבנות וחרדה (למתחים נפשיים השפעה ניכרת על האיזון ההורמונלי).

יש המשייכים את תופעת האקנה כסימן מלווה למחלות פנימיות שונות (הרפואה האלטרנטיבית והסינית קושרת בין המזון שאנו אוכלים לבין האקנה) וגורמים תורשתיים גנטיים.

אין ספק כי תופעת ה"אקנה" מהווה מטרד ומקור לסבל פיסי ורגשי כאחד בעיקר בגיל הנעורים ומאוחר יותר גם אצל נשים וגברים בגיל מבוגר יותר עקב פעילות יתר של הורמוני המין הגבריים, (אנדרוגנים הקיימים גם בגברים וגם בנשים).

הלוקים באקנה, לא רק שסובלים מאי נוחות אלא גם מפגיעה קשה בדימוי העצמי.

הטיפול הקונבנציונאלי באקנה הינו צריכה משולבת של משחות אנטיביוטיות לשימוש וטיפול חיצוני שאינו יעיל בטווח הארוך ונטילת תרופות /כדורים כמו: אנטיביוטיקה ורואקוטאן המחייב מעקב רפואי צמוד עקב תופעות הלוואי החמורות הנלוות בלקיחתו: עייפות, ישנוניות ואף חולשה, התנהגות אגרסיבית, הופעת מורסות בשדיים, הפרעות במחזור, רגישות לשמש, נשירת שיער וגרד, כאבי פרקים ושרירים, ופגיעה בתפקוד הכבד שלעיתים אף מביא להחמרה במצב האקנה.

מצב העור משקף את מצבנו הבריאותי ונטילת תוספי תזונה היא דרך יעילה ןאידיאלית לספק את הרכיבים החיוניים לטיפוח העור. מחסור בחומרים אלו יגרום להארכת זמן ריפוי הנגעים ויעלה את הסיכון להשארות כתמים וצלקות .

הרפואה הטבעית נותנת היום מענה לטיפול בעור אקנתי בשילוב של תוספי מזון העשויים להקל על שיקום וריפוי העור גם בלי התערבות תרופתית. ייחודם הגדול הוא שהשפעתם על הגוף מתונה ומאוזנת.

כמומחית לטיפולי אקנה העושה כדי להביא את הטוב ביותר בתחום עבור קהל לקוחותיי חקרתי ומצאתי מוצרים טבעיים איכותיים ויעילים הנותנים מענה אפקטיבי לפצעי הבגרות בשילוב עם טיפולים/והתכשירים לפצעי הבגרות הניתנים במכון.

"מיץ אלו ורה" וכמוסות שום וקורנית.

שני צמחים מעולים המוכרים לאורך ההיסטוריה חוברו בנוסחה אחת מעולה. כל כמוסה שוות ערך לכ-1000 מיליגרם של שום טרי אשר הוכח במחקרים אחרונים כמסייע לשמירת בריאות טובה במערכת העיכול והדם.

"ג'ל האלו ורה לשתיה" מיוצר בלעדית מהחלק הפנימי, השקוף של עלה האלו ורה שהופרד ע"י מכשור ייחודי מהציפה הירוקה ונשמר על פי נוסחה המוגנת ע"י מספר פטנטים. תהליך הייצוב שומר על הג'ל מפני התחמצנות תוך שמירת כל 200 המרכיבים הפעילים שבו. המוצר בעל תו האיכות העולמי של המועצה המדעית הבינלאומית לחקר האלו ורה International Aloe Science Council מוצר קרוב ככל האפשר לטבע. פעיל ומיוצב בעל תכונות זהות ב-100% לג'ל הטבעי ועם חיי מדף של לפחות 4 שנים. המאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי וה FDA - האמריקאי ועוד ע"י כ-100 מדינות ברחבי העולם.

לשתייה של ג'ל האלו ורה תכונות ייחודיות הנובעות ממגוון המרכיבים הטבעיים שבו: מאזן ומייצב את כל מערכות הגוף תומך טבעי של המערכת החיסונית, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי, מספק ויטמינים, מינרלים, מתכות, אנזימים וחומצות אמינו. מגביר את פעילות הפיברובלסטים שהינם תאים הנמצאים בעור ומשתתפים ביצירת סיבים כגון קולגן ואלסטין החשובים ביותר גם להחלמת פצעים, בטוח לשימוש ואין לו תופעות לוואי ידועות.

על ידי שתייה של ג'ל האלו ורה עם כל המרכיבים החיוניים הללו שלרוב נעדרים מן התזונה שלנו, כולל 19 מתוך 20 חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם ו-שבע מתוך שמונה החומצות שחיוניות שפשוט אינן ניתנות לייצור, מסוגל הגוף לקבל מספיק כדי לאפשר פעולה יעילה של מערכות אנזימים מורכבות ביותר, עמידות בפני מחלות ואף התגברות עליהן והתוצאה היא תחושה נפלאה של בריאות.

צמח הקורנית Timus Vulgaris.

מייצר חומרים הפוגעים בחיידקים ומטפלים בדלקות. חלקי הצמח בהם משתמשים הם העלים הפרחים וגבעולים צעירים. תכולת השמנים האתריים שבצמח, כולל חומר אנטי בקטריאלי ואנטי ספטי בשם :תימול – Thymol הופכים אותו לאחד מהצמחים המחטאים החזקים ביותר שישנם, זהו צמח קלאסי לטיפול במצבים דלקתיים וזיהומים. ביכולת החיטוי (אנטי ויראלי ואנטי בקטריאלי) של הקורנית מפחיתים את העומס החיסוני ומאפשרים לגוף להשתקם בקלות רבה יותר.

את כמוסות השום והקורנית ומיץ האלו ורה בשתיה (בטעמים – חמוציות ואפרסק) ניתן לרכוש במכון או בהזמנה טלפונית. המוצרים כשרים למהדרין.


100% טבעי! 100% טהור! 100% פעיל! 100% בטוח!






www.iris-levy.co,il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איריס לוי מומחית לטיפולי אקנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]