חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תקליטן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איחוד גני הילדים מכון אתרוג גני ילדים המצב בדרום

נושא המאמר: המלצות לפעוטונים בתוך טווח הטילים - איחוד גני הילדים - מכון אתרוג - המצב בדרום - גני ילדים
מאת: חנן דגן   שמור מאמר למועדפים

המלצות לפעוטונים בתוך טווח הטילים - איחוד גני הילדים - מכון אתרוג - המצב בדרום - גני ילדים


גננות יקרות, המלצות לפעוטונים בתוך טווח הטילים "על המבוגרים להיות אנשים המקנים לאלה הנתונים לחסותם שורשים וכנפיים" אשלי מונטגיו בימים טרופים אלה, איחוד גני הילדים יחד עם מכון אתרוג ראו לנכון לפנות אליכן, כנשות מקצוע, לתמוך ולצייד במעט "טיפים" והצעות. תקוותינו שהדבר יסייע בידכן להמשיך את הקשר עם המשפחות וילדי הגן, ויאפשר להמשיך במלאכת "הצמחת שורשים וכנפיים" שכה מהותיים עבורם, במיוחד בשעת משבר. משמעות הגננת עבור הילד היא רבה ומהותית. אתן נתפסות כאחת הדמויות המרכזיות והיציבות ביותר בעולמו והוא מפתח אלכן קשרי תלות רגשיים ואחרים. עקב כך ועקב שבירת השיגרה המהולה בחרדה ומשבר, חשובה מאוד שמירת הקשר שלכן עמו והמשך הרצף, אפשרי עד כמה שניתן עם הגן. השתדלי לקיים קשר, ככל הניתן, עם הילד והוריו באמצעות הטלפון או האינטרנט. בעת השיחה, חשוב להיות קשובה להורים, לאפשר להם לספר על רגשותיהם, חויותיהם ודאגותיהם. להסביר שדיבור וביטוי רגשות מרגיע וחשוב, גם הם עם עצמם וגם הילדים מולם. בבית עם תקשורת פתוחה ומאפשרת, יחושו הילדים יתר בטחון ורוגע. אפשרי לילד לשוחח גם עמך על רגשותיו ותחושותיו ודובבי אותו לכך. עם זאת, בקשי גם תיאורים חיוביים של דברים מהם נהנה בתקופה זו וחויות שצבר. הדריכי את ההורים ליזום פעילויות עם הילדים- הסבירי להם שילד עסוק הוא ילד רגוע יותר ופחות טרוד בפחדים וחרדות. ספרי להורים מה הנושא האחרון שנלמד בגן וחשבי עמם על המשך העיסוק בנושא, במידת האפשר גם בבית (למשל:אם עסקתם בנושא סתיו או חורף: ניתן הציע להורים להקליט יחד עם הילד קולות המזכירים רוח, גשם וכ"ו בעזרת חפצים או ע"י השמעת קולות). חשבי עמם על אפשרויות מגוונות אחרות כמו משחקי קופסא, פעילות עם ספרים (כמו פיסול הדמויות שבספר), יצירה (עם חפצים שונים מהבית כיד הדמיון), בישול משותף (הכנת פנקייק, כדורי שוקולד וכ'), הכנת קישוטים לארוחה, הרפייה משותפת, תרגילי התעמלות משחררים ועוד. המליצי להורים להשתדל לחשוף את הילדים כמה שפחות למראות קשים בתקשורת על המלחמה בדרום. הסבירי להורים שחשוב עד כמה שניתן לשמור על שיגרה- על אורח חיים רגיל- ניתן להזכר עמם ועם הילדים מהו סדר היום בגן ולנסות לשחזרו במעט בבית (למשל בשעת בוקר קבועה מחקים "מפגש" בגן או חלקים ממנו כמו לשיר את השירים הקבועים ובכל פעם להקריא ספר אחר). הדבר יאפשר המשכיות מסויימת עם הגן ויחזיר את הילד למעין שגרה. זכרי והזכירי- בכל מצב בחיים ניתן להתמקד בחצי הכוס הריקה או המלאה. בכל סיטואציה קשה ניתנת הבחירה בידינו האם "לשקוע" או להוציא ממנה את המירב. המלחמה שוברת שיגרה ומעלה חרדות אך מאפשרת זמן איכות וקירבה משפחתיים וחיזוק הקשר שלך עם הילד ומשפחתו. לפרטים נוספים- 04-6222829 / www.lehagshim.com בתקווה במהרה לימי שלום ואחווה, הילה מתטוב יועצת למסגרות גיל רך תכנית "קידום האיכות בגן" היחידה לגיל הרך – מרכז אתרוג

www.lehagshim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנן דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]