חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נקודות זיכוי תושב חוץ מס הכנסה מיסים

נושא המאמר: נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי - נקודות זיכוי - תושב חוץ - מס הכנסה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי - נקודות זיכוי - תושב חוץ - מס הכנסה


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] בהתאם להוראות פקודת מס הכנסה, תושב חוץ חייב במס בישראל בגין הכנסה שהופקה או שנצמחה לו בישראל. בין יתר תושבי חוץ אלה נמנים גם עשרות אלפי העובדים הזרים שעובדים בישראל. כפי שניווכח במאמר שלהלן, זכאים עובדים זרים מסוימים להקלות במס בישראל, הקלות שנקבעו על מנת לעודד עובדים זרים לעבוד בישראל בתחומים בהם ישנו מחסור בכוח אדם מקומי. תושב חוץ העונה להגדרה "תושב חוץ זכאי", זכאים ל- 2.25 נקודות זיכוי (שווה ערך לסך של 4,806 ₪ בשנת המס 2008). סעיף 69 לפקודת מס הכנסה מעניק לשר האוצר סמכות לקבוע בכללים את הניכויים והזיכויים שניתן להתיר ליחידים שאינם תושבי ישראל, שיש להם הכנסה חייבת במס בישראל. ביום 4.3.07, עשה שר האוצר דאז, מר אברהם הירשזון, שימוש בסמכותו וקבע את כללי מס הכנסה (נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי), התשס"ז-2007 (להלן: "הכללים"), כללים שהפכו את כללי מס הכנסה (נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי), (הוראת שעה), התשס"ו-2006, שתחולתם על הכנסות חייבות שהפיק "תושב החוץ זכאי" בשנות המס 2003 – 2006, להוראת קבע. בכללים מוגדר כי כ "תושב חוץ זכאי" ייחשב כמי שמתקיימים בו כל התנאים המצטברים שלהלן: 1) הוא יחיד תושב חוץ. 2) שהייתו והעסקתו בישראל, או באזור, מותרת על פי דין. 3) הוא אינו "מומחה חוץ" או "מרצה אורח" (כהגדרתם בתקנות מס הכנסה (ניכוי הוצאות שהייה לתושב חוץ), התשל"ט-1979. לפי הכללים, בחישוב המס על הכנסתו החייבת של תושב חוץ זכאי מעסק, משלח יד או השתכרות מעבודה, יובאו בחשבון 2.25 נקודות זיכוי. חשוב לציין, כי בחישוב הכנסתו החייבת של "תושב החוץ זכאי" ששהה בישראל בחלק משנת המס יובא בחשבון רק חלק יחסי מכלל נקודות הזיכוי להם זכאי "תושב חוץ זכאי", השווה לחלק השנים עשר מסכום נקודות הזיכוי להן זכאי "תושב חוץ" כשהוא מוכפל במספר החודשים בהם ששהה תושב החוץ בישראל. נשוב ונדגיש כי לאור תחולתם הרטרואקטיבית של כללי מס הכנסה (נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי), (הוראת שעה), התשס"ו-2006 שקדמו לכללים, תושבי חוץ זכאים רבים שילמו מס יתר בשנים 2003 – 2006, ומשכך הם זכאים להחזר מס. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]