חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קמעונאות במחשבה תחילה - תזרים המזומנים - תוכנית השקעה - יזמים ומשקיעים - חוסרים במלאי - אסטרטגיה שיווקית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יום האהבה חג האהבה טו באב רעיונות ליום האהבה

נושא המאמר: רעיונות רומנטיים לחגוג את יום האהבה - יום האהבה - חג האהבה - טו באב - ירח דבש
מאת: BRomantic   שמור מאמר למועדפים


רעיונות רומנטיים לחגוג את יום האהבה - יום האהבה - חג האהבה - טו באב - ירח דבש


מחפשים דרך רומנטית להעביר את חג האהבה? הנה כמה דרכים לחגוג את האהבה שלכם ביום האהבה:



  1. קחו יום חופש
    תעשו לעצמכם יום שלם של אהבה - תשריינו את כל היום עבורכם. קחו יום חופש מהעבודה, לימודים, ילדים ושאר מטלות היום יום, ותנצלו את היום לעשות דברים ביחד שבדרך כלל אין לכם זמן לעשות אותם. בא לך לפנק אותה קצת יותר? בבוקר התעורר קצת לפניה, תכין ארוחת בוקר ותגיש לה אותה למיטה עם פרח קטן – דרך מדהימה להתחיל את יום האהבה שלכם...

  2. ירח דבש שני
    תעשו לעצמכם ירח דבש שני... אפילו אם זה רק ללילה אחד. תשכרו את סוויטת ירח הדבש במלון איכותי, ותאפשרו לעצמכם להתפנק עם שאר הפינוקים המוצעים במלון. רצוי להזמין מקום כמה שבועות מראש - יום האהבה הוא בדרך כלל יום עמוס בבתי מלון.

  3. מסאז´ מפנק
    לא חייבים ללכת לספא כדי להתפנק. הדליקו נרות, חממו שמנים ארומאטיים ופנקו אחד את השני בעיסוי חושני ומפנק.

  4. חופשה רומנטית
    סעו לחופשה שמזמן רציתם. והנה רעיון נחמד – אחרי שהחלטת לאן לקחת אותה, תזמין את החופשה, תמצא תמונה של אותו מקום, תגדיל את התמונה וצור ממנה פאזל. תן לה להרכיב את הפאזל – ואחרי שהיא תתלהב מהתמונה תן לה את המעטפה עם הכרטיסים.

  5. פיקניק זוגי בחוף או בפארק
    אם מזג האוויר מאפשר, ניתן להכין ארוחת ערב רומנטית ולקחת את הכל לחוף הים או לפארק ולבלות שם את הערב. לקחת יין, כוסות יפות, צלחות, שמיכה חמה, מצלמה כמובן, קינוחים, אוכל טוב והרבה מצב רוח על מנת שיהיה יום אהבה מושלם! אפשר לשדרג את הרעיון להפתעה: אספו את בן/בת הזוג מהעבודה עם סלסלת פיקניק שהכנתם מראש וצאו לפיקניק...

  6. ערב סקסי בבית
    אם יש אפשרות תגיעו הביתה לפני בת / בן הזוג ותתחילו בהכנות. שימו מצעים מסטן על המיטה, תכינו את הנרות הריחניים, את האמבטיה והשמנים, משחקים סקסיים. תכינו את הדיסק האהוב עליכם, אפשר להוסיף ברכה או מכתב סקסי שמתאר כמה חיכיתם לבת/בן הזוג שלכם.

  7. ארוחה רומנטית לאור נרות
    תבשלו ביחד ארוחה שאתם אוהבים במיוחד. תקנו את כל המצרכים, תלבשו סינרים וקדימה לעבודה. סיימתם לבשל? תערכו שולחן, תדליקו נרות מסביב, ושבו לאכול יחד ארוחה רומנטית לאור נרות.

  8. שבוע של אהבה
    מי קבע שחג האהבה חייב להמשך רק יום אחד? תשנו את הכללים ותחגגו שבוע שלם של אהבה. תעשו משהו מיוחד בכל יום במהלך השבוע.

  9. מרתון סרטים רומנטיים
    קפצו לספריית הוידאו הקרובה (או DVD מה שיותר קרוב) ותשכרו 4-5 סרטים רומנטיים. תכינו דלי של פופקורן ושבו לראות את כל הסרטים – אחד אחרי השני.

  10. טיול שורשים
    קח אותה לטיול לכל המקומות המיוחדים שלכם מהתקופה שרק יצאתם. למקום שבו נפגשתם בפעם הראשונה, המקום של הפגישה הראשונה שלכם, המקום שבו היתה הנשיקה הראשונה, למקום שבו הצעת לה נישואים וכו´, הבטחה שלנו – היא תתרגש עד דמעות.

  11. ערב בהפתעה
    אפשר להודיע לבת הזוג כמה ימים קודם שביום האהבה אתה תצטרך להישאר בעבודה, קבעו לך משהו חשוב ולכן לא תוכלו לחגוג, ואז להפתיע ולהגיע הביתה מוקדם עם זר פרחים וארוחת ערב מוכנה, או כרטיסים לסרט/ הצגה/ סטנדאפ.

  12. סדנאות זוגיות
    אפשר להזמין סדנאות זוגיות הביתה או אפילו ללכת אליהן. דוגמא לסדנאות: סדנת בישול, סדנת שוקולד, סדנת יוגה, סקס, זוגיות ועוד...

www.bromantic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י BRomantic שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]