חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דודי שמש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלונות נופש חופש חופשה

נושא המאמר: איך רצוי לבחור בית מלון? | בחירת מלון | בחירת בתי מלון | מלונות בישראל
מאת: ידי אפרת בן יעקב   שמור מאמר למועדפים

איך רצוי לבחור בית מלון?
שוב מגיעה העונה החמה ואשתך כבר לוחצת שהיא רוצה חופשה מהילדים, ואתה כמו גבר טיפוסי רוטן על המחיר אבל בסוף יוצא לחופשה, כמו גדול. לכולנו מגיע קצת חופש לפעמים, לא?
אז לפחות אם אתה יוצא לחופשה רצוי שתדע איך לבחור בתי מלון במחיר המשתלם ביותר, הרי לא תרצה שהשכן בחדר מולך יגיד ששילם על הדיל 200 ? פחות... ישראלים...
אז לפני הבירורים, הקניות, מציאת סידור לילדים ולכלב עצור לשנייה תנשום ותקרא את הכתבה הבאה.
ראשית, אין כמו העידן הטכנולוגי, פנה לאינטרנט וחפש אחר בתי מלון בסביבה הרצויה. רוצה להשיג מלון טוב, צריך לחפש! רצוי לחפש במנוע החיפוש גוגל לפי מילות החיפוש: מלון, מלונות, בתי מלון, בית מלון, חבילת נופש, הזמנת מלון, דילים במלונות, מלונות ב..(עיר ספציפית).
המלון צריך להתאים לצרכים שלך. מחפש מלון קרוב לים? רוצה שבמלון תהיה תוכנית בידור לילדים? מחכה לחופשה רומנטית ומפנקת עם החברה? אם אתה צעיר ורווק לא תרצה להגיע למלון רק של מבוגרים...
התאם את ציפיותיך למלון וזכור שלא תמיד התמונות שמוצגות באתרים ישקפו את מראה החדר. התמונות תמיד יציגו את החדרים בדרך היפה והנוחה ביותר, ולכן עליך לבצע בירורים חשובים עם בית המלון. התקשר לבית המלון ובדוק מהם שירותי המלון? האם הארוחות כלולות במחיר ומה הן כוללות? האם ישנה בריכה? ברר לגבי האטרקציות שמציע המלון ולגבי החבילות והדילים שמוצעים. יש צורך בבדיקת דרגת המלון בהתאם לחלוקה לפי מספר הכוכבים במלון ( כמובן שככל שמספר הכוכבים גבוהה יותר יש לצפות למחיר גבוה יותר) או לפי חלוקה של בתי מלון : מלון תיירות, מלון מדרגה ראשונה, מלון דה לוקס ועוד. כמו כן ישנם מלונות מסגנונות שונים : קלאבים, מוטלים, מלונות שמתמחים בספא ומלונות "הכל כלול" (האהובים במיוחד על הישראלים). בחר את אופי המלון והסגנון המתאים עבורך.
מלונות המיועדים לפגישות עסקים לא יתאימו לחופשה משפחתית. בנוסף התייחס למיקום המלון. האם המלון נמצא בקרבת החוף או בתוך העיר? עובדה זו כמובן משפיעה על הניידות ועל המחיר, מלונות במיקום מרכזי יהיה לרוב יקרים יותר. חשוב להתייחס לכל הפרטים הללו בעת הזמנת המלון.
מבחינת הטבות במחיר ברר האם ישנן הנחות על מסלולי טיולים מאורגנים או שוברים לפעילויות שונות כחלק מההזמנה. שים לב כי חלק מהמלונות מוזילים את מחיר הרכישה בעת הזמנה מהאתר. נסה להתמקח על מחיר המלון ולקבל הנחה (בדרכי נועם). חלק מהמלונות נותנים הוזלה של כ- 5-10% מן המחיר. כמובן שיש להתחשב בעונה. קיץ, חגים וחופשים נחשבים לעונות שיא. בעונות השיא המחירים יהיה גבוהים ולא תמיד ניתן יהיה להתמקח על המחיר, אולם נסה למצוא דילים של הרגע. טיפ אחרון בדוק מתי נבנה המלון, האם המלון עבר שיפוצים ( או שהוא עובר כרגע). מלון חדיש ומשופץ תמיד יותר אטרקטיבי ממלון ישן. כעת נותר רק לשלב רגליים בחוף הים וליהנות מחופשה מפנקת. חופשה נעימה!


אודות הכותב:
אפרת בן יעקב הינה כתבת של חברת קומפיוקול שיווק באינטרנט ורשת הולידיי אין. לקבלת מידע נוסף אודות תחום התיירות והמלונאות אנא בקר באתר: http://www.h-i.co.il

www.h-i.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ידי אפרת בן יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]