חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אסנת פלאוט - מתכון להצלחה בתכשיטנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: להיות ראשון בגוגל ראשון בגוגל

נושא המאמר: קישורים דינאמיים, ככה אי אפשר להיות ראשון בגוגל
מאת: זהר עמיהוד   שמור מאמר למועדפים


לקישורים אל האתר שלך יש חשיבות בניסיון של גוגל להעריך עד כמה האתר שלך חשוב. ככל שיש לאתר יותר קישורים המפנים אליו ויותר רלוונטיים, כך האתר יותר "נחשב", אבל, זה לא מספיק.


הפעילות כדי להיות ראשון בגוגל כוללות פעולות שנעשות מחוץ לאתר ומטרתם: האחת, לייצור תנועה מאתרים אחרים אל האתר שלך והשנייה להראות למנוע החיפוש עד כמה האתר חשוב.


ואיך יגיעו אל האתר מאתרים אחרים? על ידי קישור. ובכן, הרעיון הוא ליצור מארג של קישורים המפנים אל האתר ולא רק אל דף הבית. זוהי מעין מערכת הצבעה ענקית שפרוסה ברשת שמנועי החיפוש נותנים לה חשיבות רבה.


נניח ויש אתר, נקרא לו אתר א', המצביע (יש בו קישור) לאתר אחר, נקרא לו אתר ב'. גוגל מבקר באתר א' כמו שהוא מבקר באתר ב', ורואה את הקישורים המפנים מאתר א' לאתר ב'. עכשיו נניח שגוגל בא לביקור נוסף באתר א' ומוצא שהקישור שהוא, מנוע החיפוש, מצא לאתר ב' כבר אינו קיים (אולי במקומו יש קישור לאתר אחר, אבל זה ממצא לא חשוב לצורך העניין).


מה אתם חושבים שגוגל יכול להסיק מהמשחק הנקרא אין-יש-קישור? אם קודם העריך גוגל את הקישור, עכשיו הוא מבין שרימו אותו או מנסים להטות את התוצאות ולעשות קופה על חשבונו. יכול להיות גם שגוגל יבין שזה היה קישור מפרסום לתקופה קצרה.


לאורך חייו של קישור יש משמעות לטוב או לרע. קישור שקיים לאורך תקופת זמן ארוכה הינו הצבעת אמון. בעל אתר א' מצא עניין בתכנים של אתר ב' ולכן שם קישור באתר שלו אל אתר ב'. ולמה הוא שם קישור? כי הוא חשב שזה טוב ללקוחות שלו, להמשיך ולגלוש ולמצוא עניין בתכנים אשר באתר אחר.


בעל אתר א' יכול להחליט להסיר את הקישור מאתר ב', זה בסדר, זה אפשרי ולא צריך לשאול או לומר דבר לאיש, גם לא לבעל אתר ב'. אבל מה זה אומר? זה אומר שבעל אתר א' כבר לא מוצע עניין בקישור לאתר ב' ואם הוא כבר לא מוצא עניין אז גם גוגל רואה את זה כך.


ולמה אני מספר לכם את כל הסיפור הזה? אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם כדי שיהיה ראשון בגוגל עליכם ליצור קישורים קבועים. גם אם יהיו לכם עשרות ואולי אלפי קישורים דינאמיים, שהיום הם נמצאים בדף, מחר לא ומחרתיים אולי כן ואולי לא, אין להם ערך!


מנוע החיפוש עשוי למצוא קישור אליכם מאותו דף, בפעם הבאה הוא לא ימצא ובפעם אחרת הקישור ימצא או לא. הפינג-פונג הזה לא שווה לכם, הוא כן שווה למי שמנסה למכור לכם קידום אתרים בשיטה של הקישורים הדינאמיים.


קידום אתר באמצעות קישורים דינמיים


יש אתרים שתמורת 50 שקלים לחודש, עושים לאתר שלכם קישורים דינאמיים. איך הם עושים זאת? נניח והם החליטו להקצות שטח מסוים לקישורים בכל אחד מדפי האתר שלהם. בדרך כלל השטח הוא בתחתית תוכן הדף כך שכבר מראש אין להם, לקישורים, יחס-של-כבוד. השטח המוקצה לקישורים יכול להכיל כמות מוגבלת של קישורים, אחרת זה יראה כמו "חוות קישורים". כבר אמרתי לכם שגוגל לא אוהב "חוות קישורים" הנראות כרשימות אין-סופיות של קישורים?


נניח ובשטח המוקצה לקישורים בכל דף באתר, בחר המקדם להציג 10 קישורים. מה קורה אם בעל האתר המקדם בשיטה זו, מכר את השירות שלו ל- 500 לקוחות? אין ספק שהוא עשה עיסקה לא רעה בכלל ושלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים, אבל מה קורה עם בעלי האתרים ששילמו?


ברור לכם שאי אפשר להציג 500 קישורים במקום שיש מקום רק ל- 10 קישורים. אז מה עושים? עושים קישורים דינאמיים. דינאמיים במובן שפעם הם מוצגים ופעם לא. נכון שהיה אפשר לכלול אותם כקישורים קבועים בדף קישורים שבדרך כלל קיים באתר, אבל אז היה רק קישור אחד. כדי להגדיל את מספר הקישורים מאותו אתר מציגים אותם בכל דף באופן משתנה/דינאמי.


איך אפשר לזהות קישור דינאמי?


בקשו ממי שמקדם את האתר שלכם לומר לכם היכן בדיוק נמצא הקישור שהוא יצר אליכם.



  • אם הוא ישתתק או יתחיל יגמגם, תדעו שזה לא בגלל שיש בו מום, אלא בגלל שהוא נתפס עם המכנסיים למטה. זה בדרך כלל מה שקורה לגברים שנתפסים עם המכנסיים למטה ובעלי אתרים שצוחקים כל הדרך לבנק עם הכסף שלכם.
  • אם יש לכם כתובת מדויקת של דף, גלשו אליה. נסו לאתר את הקישור לאתר שלכם. לא מצאתם? אז דעו שמישהו פה עובד עליכם וגם גוזל את כספכם.
  • אם יש לכם כתובת מדויקת של דף, גלשו אליה. נסו לאתר את הקישור לאתר שלכם. מצאתם? יופי! לחצו על לחצן "רענן"/Refresh או בקיצור על F5. מצאו את הקישור בשנית. לא מצאתם? חבל על הכסף.

סיכום


קישורים דינמיים לא יועילו לכם ולא יגרמו לאתר שלכם להיות ראשון בגוגל. חבל על הכסף ועל התקוות. במחיר של 50 שקלים בחודש, אפשר לקנות 2 מנות שווארמה כולל שתייה ותאמינו לי שאתם תיהנו הרבה יותר.


זהר עמיהוד, שיווק וקידום אתרים באינטרנט כדי להיות ראשון בגוגל. מומחה לקידום אתרים אורגני בהתאמה אישית. מרצה במרכזי טיפוח יזמות ובמכללות בנושאי שיווק באינטרנט. תואר ראשון כלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, מוסמך מטעם חברת מיקרוסופט. מחבר ספרי מחשבים רבי-מכר. יזם ומנהל אתר "מועדון קריאה".

www.seoreport.co.il/first-google-search-results.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זהר עמיהוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]