חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פינוי-בינוי והתחדשות עירונית – ההבטחה שאינה ממומשת - פינוי בינוי - התחדשות עירונית - מקרקעין - עורכי דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חדרי ילדים עיצוב חדרי ילדים חדר ילדים עיצוב חדר ילדים

נושא המאמר: עיצוב חדרי ילדים כנישה פופולארית וחשובה - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב חדר ילדים - חדרי ילדים
מאת: יניב נ.   שמור מאמר למועדפים


עיצוב חדרי ילדים כנישה פופולארית וחשובה - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב חדר ילדים - חדרי ילדים


תחום עיצוב הפנים התפתח רבות בשנים האחרונות, והוליד מגמות עיצוב שונות וממוקדות, כמו עיצוב חדרי ילדים, עיצוב מטבחים ועיצוב עסקי המתמקד בעיצוב לחברות ולארגונים. מגמות העיצוב השונות, משלבות תפיסות שונות של אסתטיקה ופונקציונאליות, ומתמחות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות.


עליית המודעות לחשיבות עיצוב המרחב בו אנו חיים, גרמה לפיתוח סגנונות עיצוב שונים, המבטאים תפיסות אסתטיות שונות כגון עיצוב כפרי, 'המראה הנקי', 'המראה המודרני', 'המראה המינימליסטי' ועוד. עיצוב חדרי ילדים למשל, מתבסס על ההבנה של חשיבות המרחב בו מבלה הילד את רוב שעותיו. מובן כי החדר צריך לתת תחושה נעימה לשוהה ולמתארחים ובמקביל, לתת מענה לצרכי הילד, הכוללים לימודים והכנת שיעורים, מרחב לאירוח ולמשחק ומרחב לשינה. ניתן להבין כי עיצוב חדרי ילדים מחייב שילוב של ניצול יעיל של מרחב המחייה עם מענה אסתטי לצרכי הילד. עיצובים ממוקדים אחרים, כמו עיצוב מטבחים, מתמחים בניצול פונקציונאלי יותר של החלל, כמו פתרונות אחסון לכלי מטבח ומיקום מוצרי החשמל. בסך הכול, תחומי העיצוב הממוקדים, נועדו לתת מענה ספציפי יותר לפתרונות הדרושים בחללים אלה.


עיצוב חדרי ילדים – נישה בפני עצמה


עיצוב חדרי ילדים מהווה נישה בפני עצמה, הודות לביקוש הגובר עבורו בשנים האחרונות. הורים רבים הגיעו למסקנה כי יש באפשרותם וברצונם לעצב באפיון אישי את חדר הילדים. יש לציין כי הורים רבים מחליטים על עיצוב חדרי ילדים עם תחילת גיל ההתבגרות, בגילאי בר ובת המצווה, שמהווה עבור חלק מהילדים גיל קריטי, שבו הורים רבים מעוניינים להעניק לילדיהם את המרחב הפרטי והנעים במהלך תקופה רוגשת זו.


עיצוב חדרי ילדים דורש שילוב יעיל ואסתטי בין המרחב לפונקציות הנדרשות מחדר הילדים, כגון מרחב לימודי, חלל למשחקים, פתרונות לאחסון משחקים, צעצועים ובגדים. כיום, עם ההתפתחות הכללית בתחום העיצוב, קיימים סגנונות מגוונים של עיצוב חדרי ילדים, המאפשרים להורים לעצב באופן ייחודי ויצירתי את חדר הילדים האולטימטיבי - מהמראה המינימליסטי, הדוגל בקווים נקיים ופשטניים ובצבעים בהירים, ועד לעיצוב מודרני, הכולל פתרונות אחסון למוצרי חשמל מתקדמים. עיצוב חדרי ילדים על-פי תפיסת הפאנג שואי, דוגל בשימוש בצבעים בהירים ובמיקום ספציפי של רהיטים בחדר. עיצוב זה נועד להשרות תחושה נעימה בחדר, בה הילד ירגיש בנוח לשחק ולישון.


בתחום של עיצוב חדרי ילדים עבור גילאים נמוכים יותר, מושם דגש יתר על בטיחות סביבתית, בטיחות מוצרי החשמל והרהיטים, הצבעים השולטים ומיקום החפצים בחדר. חדרי ילדים רבים מתקשטים בציור קיר גדול ומרשים של דמויות האהובות על הילד, או בציורי רקע צבעוניים, המרעננים את החדר ומשרים תחושה נעימה. קיימת אפשרות לעצב את קירות החדר עם טפטים, או עם ציורי שבלונות, הכול בהתאם לטעם ולדרישת ההורים. כאשר מדובר בחדרים לתינוקות ולילדים קטנים, יש להקפיד על צבעים בהירים ולא להעמיס בצבעים או בחפצים היוצרים גירויים רבים מדי. עיצוב חדרי ילדים עבור ילדים גדולים יותר, מאפשר להתאים באופן ממוקד יותר את העיצוב לטעמו של הילד, משום שהוא כבר יכול להסביר מה הוא רוצה ומה הוא צריך. בגילאים הללו עולה הצורך למרחב פרטי לצורך עיסוקים שונים כמו תחביבים ואירוח בשעות הפנאי, ויש דגש על אסתטיקה וצבעים מועדפים, בהתאם להעדפות ההורים והילד. בגילאים אלה חשוב להקפיד על פינת עבודה נוחה, הכוללת כיסא עבודה אורטופדי ושולחן בגובה המתאים.


לסיכום, עיצוב חדרי ילדים מתבסס על התאמה בין פונקציונאליות לאסתטיקה בטיחותית, בהתאם לגילאי הילדים. יצירתיות מהווה את שם המשחק בתחום זה - הן בבחירת הרהיטים עצמם והן בתחום העיצוב הכללי של החדר. אז תנו לילד שלכם את המתנה האולטימטיבית והתאימו לו חדר מעוצב אישית.

www.bvd.co.il/article_232/%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%93.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יניב נ. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]