חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ג`קוזי בריכת ספא לחצר והעלויות הנסתרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




חושב על למכור את העסק?

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מניות הלוואת בעלים חברה מיסים

נושא המאמר: הקצאת מניות כנגד הלוואת בעלים
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

הקצאת מניות כנגד הלוואת בעלים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] אחת הבעיות העיקריות והמהותיות שנתקל משרדנו, הוא ביצוע עסקאות ואף לעיתים פעולות עסקיות פשוטות, מבלי לקחת בחשבון את תוצאות המס הטמונות במהלך זה. אין זה סוד, הבהלה לזהב בקרב אנשי עסקים משכיחה מדעתם את בדיקת תוצאות המס האמורות. אל תטעו - המשמעות מההתעלמות להיבטי המס הכרוכים בעסקה זה, הינה להחטיא את כל העסקה עצמה. בכדי לסבר לכם את האוזן בדבר שיקולי מס שיש לשקול בטרם ביצוע עסקה זו או אחרת, מצאנו לנכון ליתן לכם דוגמא אשר תמחיש את חשיבות העניין. ניקח לדוגמא מקרה בו החברה מחליטה לגייס הון - בעלי חברות פרטיות מתלבטים לעתים קרובות, כיצד לממן הן את פעילותה השוטפת של החברה שלהם, והן את ההשקעות הדרושות להרחבת הפעילות העסקית שלה. שכן, ישנן אפשרויות רבות לגיוס הון לחברה, למשל נטילת הלוואה מהבנק, מכירת מניות של החברה, מכירת נכס מסוים של החברה (דבר המהווה אירוע מס לחברה) ועוד. דרך נוספת לגיוס הון היא באמצעות הלוואה בעלים כנגד הקצאת מניות - לצד השיקולים הקיימים בביצוע צעד זה (ההלוואה ניתנת בדרך כלל לחברה לזמן ארוך, פריסת תשלומים נוחה לחברה, ריבית נמוכה אם בכלל, זמן פירעון נוח שלעיתים בכלל אינו קיים ועוד), קיים גם שיקול מס חשוב מעין כמותו – הקצאת מניות כנגד הלוואת בעלים אינה מהווה אירוע מס. המושג "מכירה" מוגדר בסעיף 88 לפקודת מס הכנסה כך: "מכירה" - "לרבות חליפין, ויתור, הסבה, העברה, הענקה, מתנה, פדיון, וכן כל פעולה או אירוע אחרים שבעקבותם יצא נכס בדרך כל שהיא מרשותו של אדם, והכל בין במישרין ובין בעקיפין, אך למעט הורשה;". מכאן יוצא, כי הקצאת מניות איננה נכללת בהגדרת מכירה (בנוסף לא יצא נכס מרשותו של אדם) ולכן, הקצאת מניות כנגד הלוואות בעלים אינו מהווה אירוע מס. לא בכדי נאמר "סוף מעשה במחשבה תחילה" - אנו ממליצים לכם להיוועץ עם רואה חשבון או עם עורך דין הבקיא בתחום המיסוי, בטרם אצה דרככם לבצע עסקה מסוימת. שכן, בחינת עסקה בעיניו של עו"ד או רו"ח, בטרם ביצועה, יכולה לחסוך מכם "שותף" נוסף לעסקה. רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל) טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449 חיפה: שדרות המגינים 58 טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976 שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]