חיפוש מאמרים

11715 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בנק ישראל קונה מט"ח? זהירות אריות השוק אינו ג'ונגל פרוע!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בחירות 2009 הגיל המבוגר

נושא המאמר: המנדטים הרבים של בני הגיל המבוגר - בחירות 2009 - הגיל המבוגר - קולות למנדט - מטות המפלגות - אלקטוראלי
מאת: אברהם אלון   שמור מאמר למועדפים

המנדטים הרבים של בני הגיל המבוגר - בחירות 2009 - הגיל המבוגר - קולות למנדט - מטות המפלגות - אלקטוראלי


א. כמה מנדטים מתחבאים כאן? בחירות 2009 הולכות וקרבות. מי בעצם עשוי להשפיע בפועל על תוצאותיהן? הבה נפנה זרקור של סקרנות ותהייה לכיוונים פחות מוכרים. בבחירות הקודמות שנערכו בשנת 2006 היה המודד בפועל 24,600 קולות למנדט. אם לא יחול שינוי דרמטי באחוזי ההצבעה, כי אז ניתן לומר שציבור הקשישים, המונה למעלה מ – 700,000 איש "מחביא" בתוכו סביב 28 מנדטים!!! אתם קוראים היטב?! עשרים ושמונה מנדטים! לא קשה לגלות שיש כאן ציבור, המאופיין במונחי גיל, שפוטנציאל ההשפעה שלו על הבחירות הוא דרמטי במידה שלא תיאמן ושאיש לא מעלה על דעתו!. מה עושות המפלגות כדי להסתער על הציבור הזה? כמעט כלום. פה ושם הופעה די מגוחכת בבית אבות, כמה מילים מגומגמות בחוגי בית, קורטוב של מילות רחמים הנאמרות בפטרוניות מתריסה, ו...זהו. מעניין מה חושבים האסטרטגים של מטות המפלגות השונות? האם הן מוותרים על מראש הפוטנציאל האלקטוראלי הכביר הזה? אולי הם לוקחים אותו כמובן מאליו? ושמא נראים הקשישים בעיניהם כחסרי מודעות פוליטית או נעדרי יכולת החלטה ולפיכך חבל להשקיע בהם זמן ומשאבים? ב. ניתוח דפוסי ההצבעה – יתרון ממשי לבני הגיל המבוגר כאשר מנתחים לעומק את דפוסי ההצבעה של מערכות הבחירות האחרונות, מגלים תמונה עוד יותר מעניינת. מסתבר שכעיקרון יש אחוז הצבעה גבוה יותר בקרב הקשישים, לעומת המצביעים החדשים ואלה בני ה – 20 עד 30 ואפילו 35. סקר שנערך על ידי מכון "דחף" ממש בימים אלה, מראה בבירור כי ככל שגילם של המצביעים נמוך יותר, כך מובהקת יותר אצלם הנטייה שלא להצביע. עובדה זו מקבלת כפל משמעות כאשר בוחנים את הירידה המתמדת בשיעור המצביעים בפועל מתוך כלל בעלי זכות הבחירה בישראל. בבחירות הראשונות, שהתקיימו בשנת 1949 הצביעו 87% מהרשאים להצביע, ואילו בבחירות האחרונות בשנת 2006 הגיעו לקלפיות רק 63.2% מבעלי זכות הבחירה. המסקנה- ככל ששיעור ההצבעה יורד, גוברת חשיבותם של אותם קהלים שכמות המצביעים מתוכם היא גבוהה, יחסית לקהלים אחרים שבהם כמות המצביעים בפועל נמוכה יותר. ג. פנים חדשות בראי הקשישים האם התעמק מישהו במטות המפלגות במניעי ההצבעה של הקשישים? האם המראתה המפתיעה ונחיתתה הכואבת של מפלגת הגמלאים אומרת משהו? מהם הלקחים שניתן ורצוי להפיק מכך? כיצד אפשר לרכוש את ליבם ואמונם? מה עומד בראש מעייניהם: נושאי בטחון? מדיניות חוץ? נושאי רווחה? התחום הכלכלי? השסע החברתי? הבורות והשטחיות של הנוער? דאגות קיום ופרנסה? הבדידות? אולי שורש הבעיה נעוץ בכך שעדיין קיימים המיתוסים הישנים בהם מאמינה החברה שלנו כלפי הקשישים. רבות מהאמונות שהיו אמורות להיעלם לבלי שוב עדיין מעוורות את עיניהם של רבים וטובים. למענם של כל אלה, בואו נבחן מה באמת מאפיין את בני הגיל המבוגר של היום. בהתבוננות מקרוב ניתן לראות את הדיוקן החדש של "הקשיש הצעיר". • הוא בעל אמצעים רבים יותר, כיוון ששקד על צבירתם לעת זקנה. • הוא מודע לחשיבות מראהו החיצוני, ולפיכך שוקד על טיפוחו. • הוא חרד מתחושת הזמן האוזל, ולכן מפנק את עצמו ככל שיוכל. • הוא בריא יותר, כיוון שסיגל לעצמו אורחות חיים קפדניות, נמנע מעישון, נבדק תקופתית בשורה של בדיקות רפואיות ושומר על דיאטה. • הוא משכיל יותר ועדכני יותר, ולכן יודע כיצד לשמור על תקינותם של גופו, שכלו ויכולתו הגופנית והמנטאלית. • הוא מיומן בניצול זמנו, עקב הסתגלותו הממושכת לתרבות הפנאי המפותחת. • הוא מתלבש על פי צווי האופנה האחרונה, מרבה לטייל בארץ ובחו"ל, מבקר תדיר בקולנוע, בתיאטרון, בקונצרטים ובאופרה. • הוא מעורה בנעשה, מתעניין באקטואליה, צופה בחדשות וקורא בשקיקה עיתונים. • הוא רואה כיצד החברה, והמפלגות בתוכה, שוגים ללא הרף בהערכת יכולתו, ביחס כלפיו ובפינה התדמיתית והחברתית אליה דוחקים אותו. ד. "מי ירים את הכפפה"? ימים אלה של ערב בחירות הם "ימים נוראים" לכל המפלגות. אלה מתוכן שיתעשתו ויראו מבעוד זמן את הפוטנציאל האלקטוראלי החבוי בקרב בני הגיל המבוגר, אלה שישכילו לענות על ציפיותיהם, אלה שידברו אליהם נכוחה "בגובה העיניים", הן שיוכלו לאסוף את עשרות המנדטים החבויים כאן.

www.7stars.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אברהם אלון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."