חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד להעמיד טיפש על טעותו ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




וילה בטוסקנה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטליה טוסקנה וילה בטוסקנה אומברייה

נושא המאמר: מדריך מקוצר למטייל בטוסקנה (איטליה) וילה בטוסקנה
מאת: חיים פרידמן   שמור מאמר למועדפים

בדרככם לטוסקנה, בקרו בעיר מאד מיוחדת, אורוויטו (Orvieto) אשר באומבריה, וכך תנצלו את יומכם הראשון עד תום. טיול של נופש ורוגע איננו כולל, כמובן, החלפת מלון כל לילה. עדיף להתמקם במקום אחד איסטרטגי, ע"י ארצו (Arezzo) , ומשם לצאת בכל יום ליעד אחר. העיר ארצו נמצאת באמצע הדרך בין פירנצה, סיינה והקיאנטי שבטוסקנה לבין פירוג'ה ואסיסי שבאומבריה. כדי לספוג מאוירת טוסקנה, אני ממליץ לשהות בבית עתיק, טוסקני אופיני (בד"כ חווה חקלאית לשעבר), ולא במלון או בצימר זול. אתרי טיול פירנצה וסיינה והדרך שביניהן, כביש מס' 222. כביש זה חוצה את הקיאנטי, האזור החקלאי של טוסקנה, בין פירנצה לסיינה. לאורך כביש זה, העובר בנופים יפים, פזורות עירות ציוריות שבהחלט שוות ביקור כגון: Greve in Chianti , Castellina in Chianti. כ"כ כדאי לפנות מזרחה מ Castellina ולבקר ב Radda i.C וב- Gaiole i.C. . סאן-ג'מיניאנו הנה עירה נחמדה שעיקר פרסומה בא לה בזכות המגדלים מימי הביניים הניצבים בה. המגדלים אמנם מענינים אך לדעתי הביקור בעירה זו מוצדק רק למי שעובר בסביבה ולא לנסיעה מיוחדת. ראוי לציין כי כבישי הקיאנטי צרים ומפותלים ולא נוחים לנהיגה. ארצו-ראה להלן. עמק קזנטינו (casentino) מצפון לארצו וההרים שמשני עבריו מספקים נוף משגע המתאים גם לטיולים רגליים. בעמק הקיאנה שמדרום לארצו, שוכנות עירות ציוריות, עתיקות ומקסימות: Monte San Savino, Lucignano, Montepulciano, Cortona ועוד. פירוג'ה, בירת אומבריה, ואסיסי הסמוכה והמאד מיוחדת, מדרום מזרח לארצו ולא לשכוח לבקר באגם טרסימנו (Trasimeno) בדרך אליהן. ארצו AREZZO ארצו הינה עיר יפהפיה עם רובע עתיק מוקף חומה, אשר בלבו אחת הכיכרות היפות של איטליה. בארצו 100000 תושבים, ויש בה מסעדות, דיסקוטקים, חנויות מהודרות ובתי קפה שאי אפשר למצוא בעירות הקטנות האופייניות לטוסקנה ואומבריה. ארצו מהווה מרכז מוזיקה ובכיכרותיה נערכים מידי פעם מופעים פומביים (בחינם) ואופרות (בתשלום נמוך). בארצו מתקיים שוק העתיקות הגדול ביותר בטוסקנה בכל יום ראשון הראשון של החודש. היכן ללון עצתי לכם לא להתפתות לדילים זולים המציעים "וילה בטוסקנה", כי מדובר במבנים שונים ומשונים שהוסבו לאירוח. כאשר אתם פונים לסוכן נסיעות או לאתרים באינטרנט, הקפידו להתרכז רק באלה שרואים בהם את כל הבית, סביבתו והנוף הנשקף ממנו. רבות מה"וילות" מצולמות חלקית, או בזוית מחמיאה שיותר מסתירה מאשר מציגה את המצב האמיתי. חשוב גם שהמיקום של הבית יהיה נגיש בקלות לרכב וקרוב לעיר גדולה, כדי שיהיה מעניין גם בערב. הקיאנטי, למשל, יפה לטיולים אך הכבישים בו צרים ומפותלים ומאד לא נוח לצאת ממנו לטיולים יומיים. בקרבת Arezzo , בלב טוסקנה, יש אחוזה עתיקה ויפהפיה, Pianelli, המשקיפה על נוף עוצר נשימה ומשכירים בה דירה אחת לתיירים. בעלי המקום מגישים ארוחות בקר דשנות ו/או ארוחות ערב מעולות. אודות הכותב: חיים פרידמן, מהנדס, חובב מושבע של טיולים, בעיקר בטבע. מבעלי וילה בטוסקנה - פיאנלי.

www.pianelli-tuscany.com/israel.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים פרידמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]