חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוק האהבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות מוטיבציה הנעת עובדים עובדים

נושא המאמר: הדרך לגאווה אישית וגאוות יחידה
מאת: לי טורסטון עדני - מנכ"לית שירון יחסי ציבור    שמור מאמר למועדפים


הנעת עובדים, היא היום אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, קטן כגדול, והיא מתחברת לתחומים רבים, אך העיקרי שבהם הוא שביעות-רצון בעבודה. שביעות-רצון זו מתייחסת למחשבותיו, לעמדותיו ולהתנהגויותיו של הפרט כלפי מקום עבודתו, ולמי שיש קשרים איתו.

הנעת עובדים מתייחסת לגורמים המניעים את הפרט להצטרף לארגון, ולהישאר בו לאורך זמן, להיות בעל מחויבות ארגונית גבוהה, לתרום להגברת תפוקת העבודה, לביצועים טובים ואפקטיביים, ולמגוון התנהגויות ופעולות אחרות, שכולן תורמות למען הארגון.

מן העבר השני, העדר שביעות-רצון של הפרט בעבודה, מתאפיינת בהיעדרויות מרובות, בתפוקה נמוכה, בתופעת "ראש הקטן", במצב-רוח נמוך, בתקשורת בינאישית ירודה, בתלונות רבות ובתחלופה רבה, שפוגעים בארגון.

על-מנת להפיק את המרב מהעובדים בארגון, נדרשת החדרת מוטיבציה בצורות ובדרכים שונות. להלן עצות שיעזרו למנהלים להגביר את המוטיבציה של העובדים בארגון:

1 שתפו את העובדים ועדכנו אותם באופן שוטף, בקבלת החלטות, בביצועים, ביעדים ובתוצאות. כשהעובד שותף, הוא מרגיש שיש אליו הערכה, ותפוקתו עולה.

2 כשמגיע לעובד, העבירו עליו ביקורת חיובית ותנו לו שבחים, כדוגמת: "אני סומך עליך", "אני בונה עליך", רצוי לעשות זאת גם בפני עובדים אחרים או לקוחות, אם באמת השבחים מגיעים לעובד. אלה גורמים לעובד להבין, כי מכירים בתרומתו, דבר המגביר את המוטיבציה ואת הגאווה.

3 השקיעו בהכשרות עובדים - שילחו אותם להשתלמויות, להרצאות וללימודים. השקעה כזו גורמת לעובד להיות נאמן, ונותנת לו הרגשה שהוא חשוב לארגון.

4 קבעו מטלות ויעדים פורמליים, אישיים וקבוצתיים. עובדים מרגישים טוב כשיש להם מסגרת עבודה ויעדים ברורים.

5 התייחסו לעובדים שלכם כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. יחס טוב והוגן יוצר אווירה טובה וסביבת עבודה נעימה.

6 ערכו אירועים משותפים לכל עובדי המשרד, לגיבוש, כמו ארוחה משותפת, טיולים, מסיבות וכו', ותנו לעובדים הרגשה של שייכות, "גאוות יחידה".

7 עודדו עובדים לחדשנות, ליצירתיות. שמעו והקשיבו לדעתם, ללא העברת ביקורת.

8 תגמלו עובד על יוזמה ברוכה, שהשפיעה על הארגון. כן תגמלו עובדים מצטיינים, בתגמול כספי או שווה-ערך, כמו מסעדה, סופשבוע בבית-מלון, כרטיסים להצגה, ועוד.

9 בחנו תמיד את הצורך של העובד. ייתכן, כי מה שמניע אותו הוא הצורך בהכרה ובהוקרה, שאם ייתנו לו הפריון ישתפר מאוד.

10 תיזמו העלאות שכר שנתיות, בהתאם לשוק ולנתונים העסקיים. מהלך כזה ישפר את אמינותכם בעיני העובדים, והם לא ירגישו ששוכחים את תרומתם.

11 שתפו עובדים בנתונים העסקים של החברה, והציעו בונוסים בהתאם לרווחיות.

זכרו, כי עובדים החווים את עצמם כשגרירים של הארגון, מוצריו ושירותיו, הם מרכיב רב-עוצמה ביכולת ההישרדות של הארגון, במיוחד היום, בעולם תחרותי ובשוק גלובלי. לכל ארגון קטן כגדול חשוב להעסיק עובדים בעלי מרץ, יוזמה ומוטיבציה מאשר עובדים אדישים ומתוסכלים.
בארגון שעובדיו חדורי מוטיבציה,התוצאות לא מאחרות לבוא.

הכותבת: מנכ"לית משרד
שירון יחסי-ציבור
ויועצת לעסקים קטנים ובינוניים.




www.shiron.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון עדני - מנכ"לית שירון יחסי ציבור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]