חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלושה היבטים בניתוח אסטרטגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גלגול נשמות הא"רי הקדוש שחזור גלגולים מהו שחזור גלגולים ?

נושא המאמר: שחזור גלגולים - גלגול נשמות - הא"רי הקדוש - שיחזור גלגולים - מהו שחזור גלגולים ?
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

שחזור גלגולים - גלגול נשמות - הא"רי הקדוש - שיחזור גלגולים - מהו שחזור גלגולים ?


מה הבעיה ? שחזור גלגולים שחזור גלגולים היא סצינה שבאמצעותה אנו חוזרים לגלולים קודמים שלנו כדי למצוא מהן העבכות בחיינו ומה בעצם הקרה בגלגול הקודם שמפריע לנו בחיים . אם בגלגול קודם היינו גברים מאצ'ואיסטיים בעלי אגו מנופח וזלזלנו בנשים – בגלגול הזה ניאלץ ללמוד את הלקח וכנראה שיהיה לנו קשה למצוא זוגיות . הרי אם זה כל כך פשוט למה שלא כולם יילכו לשחזור שכזה והחיים יהיו הרבה יותר יפים ? יש בעיה – עושים שחזור ונגמר . הרי זו לא כוונת הבריאה . שבאמצעות פעולות כה פשוטות האדם יתגבר על מה שגרם לו להגיע לכאן – הייעוד שלו , התיקון שלו , הקשיים שלו . עבור זה הוא בא לעולם כדי שיעלה מעלה מעלה את נשמתו על ידי כך שיתגבר על הקשיים האלו וימשיך בשמחה אמיתית בחיים גם כשקשה לו וכך בעצם יתעלה רוחנית . מסופר שהמלאך שנמצא עם העובר ברחם אימו מגלה לו את כל סודות החיים והרגע הלידה משכיח ממנו הכל – כדי שיגלה לבד . שהרי אם כל סודות חייו מצויים לפניו – אין לחייו טעם . עליו לגלות את מה שיש בתוך נשמתו בעצמו . הרי אלוהים המציא את הבדידות כדי שנעריך את הביחד , אלוהים המציא את המלחמה כדי שנדע מהו שלום , ואת הרע כדי שנדע מהו טוב – ולנו תהיה את זכות הבחירה כיצד לחיות . הכל מצוי לפנינו . זו גם הסיבה שקבלה מעשית אסורה . רצונו של אלוהים הוא להעביר תא האדם ייסורים כדי שיתגבר עליהם , ילמד ויעירך את החיים ויגיע להשגות רוחניות – אדם כזה שנתקל באהבה נכזבת – הולך לעושה קבלה מעשית שמתעתע בגורל שלו על ידי מעשה קסמים ו"פותר " לו את בעיות החיים . כפי שאמר הא"רי : " צדיקים אמיתיים נותנים לאדם קמיע אבל מתפללים עבורו, כי כאשר האדם לוקח קמיע או כל תרופה אחרת, הוא רק עושה הפוך לעצמו כי הקב"ה מביא עליו יסורים כדי לנקות אותו ולעורר את האדם . עמדו באתגרים – זהו טעם החיים , כל קושי הוא אתגר , כל ירידה היא לצורך עלייה – השתמשו באותם יועצים כדי שיעזרו לכם ולא כדי שיפתרו לכם את הבעיות – זה לא התפקיד שלהם – זה התפקיד שלכם . בשביל זה אתם בחיים . בהצלחה , אלעד.

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]