חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אי הרשעה במשפט פלילי, מה המשמעות של אי הרשעה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




מודעות דרושים חינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תת מודע מרפא ? תת מודע כמרפא ריפוי ותת מודע תת מודע ומחלות

נושא המאמר: ריפוי ותת מודע - תת מודע מרפא ? - ריפוי ותת מודע - תת מודע ומחלות
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

ריפוי ותת מודע - תת מודע מרפא ? - ריפוי ותת מודע - תת מודע ומחלות


האם תת המודע מרפא הכל ? האם ניתן לרפא מחלות בעזרת תת המודע ? האם כל מהפנט יכול לגרום לי להפסיק לעשן ? או להוריד לי את לחץ הדם ? האם יש מגבלות לכך ? אם יהיה כך - אנשים לא היו חולים יותר . כולם חכמים בלספר על תת המודע וכמה הוא משפיע עלינו וגם אני אדע זו - השאלה היא איך ובאיזו מידה . אגלה סוד קטן : ליקום יש חוקים . לא משנה מי ברא אותו - יש בו חוקים בדיוק כמו שבמדינתנו יש חוקים - אחרת לא הייתה יכולה להתקיים כראוי . החוק הבסיסי והראשון הוא שלכל אדם יהיו מבחנים בחיים על מנת לחשל אותו ועל מנת שיוכל לתקן את נשמתו ולהכיר את עצמו . ללא עמידה במבחנים האדם לא באמת יחיה ולא באמת יחוהה . אם הכל היה מונח על כף ידכם לא הייתה לכם יכולת להעריך כלום . בן שנולד לאבא עשיר שרק מפנק אותו (ראה ערך פאריס הילטון) - לא ירעיך אושר . עליכם להבין דבר מאוד מאוד חשוב : "אלוהים משתמש בבדידות כדי ללמד את הביחד הוא משתמש בכעס כדי להראות את הערך של השלום אלוהים משתמש בשקט כדי ללמד אחריות למילים אלוהים משתמש במחלה כדי להדגיש את ברכת הבריאות אלוהים משתמש במוות כדי להראות את חשיבות החיים לכן כל מצב לא נעים כזה הוא בעצם מבחן . לעיתים המבחנים הם גדולים וקשים - אם עברת מבחן כזה בהצלחה - המבחן הבא יהיה קל יותר וגם ההיפך הוא הנכון . אם לא למדת מהמבחן שעברת - עברת אהבה נכזבת ולא הבנת על מה ולמה ומה למדת מכך - האהבה הנכזבת הבאה בדרך ... החוק השני הוא לשמור על שמחה תמיד . כאשר אדם נמצא בדיכאון או הרגשה רעה כשבעצם לא קרה דבר נורא - הוא עדיין חי ונושם - מלמעלה צופים בו וקובעים : אם אדם כזה מבכה על מר גורלו ולא רואה את הטוב למרות הכל . ובוכה על כך שרק רע - נראה לו מה זה רע באמת כדי שילמד להעריך ... אם אדם כזה מוצא בכוח את כל הטוב שבדבר , מחפש את חצי הכוס המלאה בכל זאת ולמרות הכל - נראה לו מה זה טוב באמת ... "הצרה שאתה עובר היא לטובתך ממש - עשה עצמך שמח והשמחה תבוא לבד - כי השמחה היא התרופה לכל המחלות והמכאובים ...". לכן לא לרדוף תמיד אחרי תת המודע שייתן לכם המ שאתם רוצים . במקרים מסוימים כדאי להבין גם למה נתקלתם במבחן כזה - אולי דרך כך תבינו איך להתגבר על הקשיים כי אין קושי יש רק אתגר ...

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]