חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המנעד של גורמי פיגמנטציה





    קישורי טקסט (לפרטים)




מודעות דרושים חינם
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רוחניות בחבל הטבור עובר רוחני מוות קליני מחשבת הבריאה

נושא המאמר: חבל הטבור וחוט הכסף - מוות קליני - עובר רוחני - רוחניות בחבל הטבור - מחשבת הבריאה
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים

חבל הטבור וחוט הכסף - מוות קליני - עובר רוחני - רוחניות בחבל הטבור - מחשבת הבריאה


חוט כסף רוחני לאדם וחבל הטבור דמיינו לעצמכם שני תאומים שנמצאים ברחם אימם . שניהם מכירים רק את העולם בו הם נמצאים וחושבים שזה העולם היחיד שקיים . שניהם חיים שם מחזור של חיים שלמים כפי שהם מבינים עד שאחד מהם נולד . מה חושב האח התאום לאחר שאחיו יוצר מהרחם ? הוא חושב שהאחיו עזב אותו והלך לעולם אחר . הוא חושב שאחיו בעצם מת . הוא נפרד מהעולם שבו הם חיו עד עתה והאח התאום נותר לבדו מבכה על מר גורלו . כמובן שהוא אינו יודע שבחוץ , בעולם האחר , שהוא בעצם העולם שאמיתי - מחכים לו בני משפחה ומקבלים אותו בזרועות פתוחות ובאהבה רבה . כך אנו מגיבים למוות - אנו חושבים שמוות הוא חידלון ואין חיים יותר . אך העולם הבא הוא בעצם עולם נוסף אליו עוברים המתים . בדיור כפי שהעובר מפרש את עזיבתו של אחיו אנו מפרשים את עזיבתם של המתים . במחקר שערכה ד"ר אליזבת קובלר רוס בארה"ב היא אספה עדויות של חוויות מוות קליני . אחת מהעדויות היא מדהימה : עדות שותפה לאלו שחוו מוות קליני והיא מספרת על חוט כסף ארוך שמחבר בין הנשמה שמרחפת לה מעל לגוף לבין הגוף . כפי שאמרו חז"ל :"שלושה ימים לאחר פטירת האדם הנפש טסה מעל לגוף ורוצה להתחבר אליו..." . חוט כסף זה מסמל את החיבור למציאות הקודמת שלנו . חוט זה מחבר אותנו לעולם ממנו באנו . מהעולם בו חיינו . אם יתנתק חוט זה - נעבור למציאות אחרת , חדשה . לעולם אחר . כל עוד החוט מחובר אנו עדיין מקושרים לעולם הקודם - גם אם הגוף מת - ואת זאת מגבים כ - 30 מיליון עדויות ברחבי העולם . חוט הכסץ כך מספרים המתים הקליניים מקשר בין הנשמה שמרחפת לה לבין הגוף . הם רואים את גופם שכבכיול מנותק מהם ואליו מקושר חוט הכסף שמחובר בעצם לעצמם . לנשמתם . מזכיר לכם משהו חוט הכסף הזה ? זהו דימיון מפליא לחבל הטבור - חבל הטבור בעצם מחבר את העובר לאימו , או לעולם בו הוא חי - כאשר מתנתק חבל הטבור - משמע העובר עבר לעולם אחר , הוא נולד , הוא עובר למציאות חדשה . כל עוד חבל הטבור מחובר - הוא נותר בעולמו שלו , בתוך הרחם - וזה העולם שהוא מכיר . אם יתנתק החבל - המציאות משתנה ועולם חדש נגלה לפניו . חוט הכסף שמעידים עליו המתים הקליניים הוא אותו חוט שנראה לאחר המוות לכל מת באשר הוא - והוא זה שיבשר לנו האם אנו עוברים לעולם הבא או שנשארים כאן בעולם החומרי בו אנו חיים . דימיון מופלא זה הוא בוודאי לא מקרי . הרי לא ייתכן שמתים הקליניים המציאו חוט כסף זה שהרי הם אינם יודעים מהן שאר העדויות , אלא סיפרו את מה שאירע להם . ורובם סיפרו על אותו חוט באופן מדהים . דימיון זה מצביע על כך שהכל מתוכנן , ומחשבת הבריאה היא מופלאה ומעל לבינתנו . קוהלת פרק יב' – פסוקים ו' , ז' : עַד אֲשֶׁר לֹא יֵרָתֵק חֶבֶל הַכֶּסֶף וְתָרֻץ גֻּלַּת הַזָּהָב וְתִשָּׁבֶר כַּד עַל הַמַּבּוּעַ וְנָרֹץ הַגַּלְגַּל אֶל הַבּוֹר: וְיָשֹׁב הֶעָפָר עַל הָאָרֶץ כְּשֶׁהָיָה וְהָרוּחַ תָּשׁוּב אֶל הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר נְתָנָהּ תחשבו על זה קצת ...

www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]