חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מקס טלפון חירום – ככה עובד השירות – שלב אחרי שלב





    קישורי טקסט (לפרטים)




[email protected]
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליקויי בניה בדק בית ביקורת מבנים ליקויי בנייה

נושא המאמר: בדק בית - מאמר
מאת: שלום   שמור מאמר למועדפים

עצות לרוכש דירה בעיסקת קומבינציה
בבדק-בית מונים כמה נושאים שאליהם חייב רוכש דירה בפרוייקט קומבינציה לשים לב:

1. שיעור גבוה של דירות שכורות: בגלל שיקולי מס שונים, בעל הקרקע מעדיף בדרך כלל להשכיר את הדירות שברשותו (שאותן קיבל מהקבלן). כתוצאה מכך אחוז גבוה מהדיירים בבניין הם שוכרי דירות על כל המשתמע מכך: שיעור תחלופת הדיירים הינו גבוה, השוכרים מגלים פחות מעורבות בניהול הבניין, הבלאי של הבניין גבוה ועלויות התחזוקה והניקיון גדלות בהתאמה.

"מערכת היחסים בין השכנים היא אחד האלמנטים החשובים ביותר בבחירת דירה", מציין ברדוגו. "זוג צעיר, למשל, צריך לדעת כשהוא מתכנן לרכוש דירה חדשה, אם רוב הדיירים בבניין יגורו בשכירות או לא. אין ספק שיש לכך השלכה על מחיר הדירה וסביבת המגורים", אומר ברדוגו.

2. ודאו שלא עובדים עליכם בהצגת הפרוייקט: בשלבים הראשונים של תהליך המכירה, כאשר הלקוח נפגש עם נציג המכירות של הקבלן או מנהל השיווק של הפרוייקט, הוא מדווח כי מספר רב של דירות בפרוייקט כבר נמכרו בשלבים הראשוניים. מצג זה משדר לכאורה כי הצלחת הפרוייקט אינה מוטלת בספק, וכי תור ארוך של לקוחות ממתין כדי לסגור עיסקה. אלא שלפעמים נציג המכירות "שוכח" לציין, כי מרבית הדירות הוענקו לאדם אחד - בעל הקרקע. לפיכך, מומלץ לוודא כמה דירות באמת נמכרו מעבר לדירות שהוקצו מראש לבעל הקרקע.

3. ליקויים ותביעות מהקבלן: על פי חוק המכר בישראל, בשנים הראשונות לאחר איכלוס הדירה זכאים הדיירים לדרוש מהקבלן לתקן ליקויים - הן בדירות הפרטיות והן בשטחים המשותפים. לעיתים אף מדובר בפיצוי כספי נכבד בשל ליקויי בנייה הגורמים לירידת ערך הדירה. עם זאת, בבדק-בית מציינים, כי שליטת אדם אחד (בעל הקרקע) במספר דירות בבניין מפחיתה משמעותית את כוח הדרישה של הדיירים בדבר תיקון וקבלת פיצוי בגין אותם ליקויים.

"לא אחת נמצא כי בעל הקרקע מקורב לקבלן והוא אינו חפץ לגרום לו נזקים והוצאות, ולכן יש לגלות משנה זהירות. למי שרכש דירה בעיסקת קומבינציה מומלץ לנצל את זכויותיו על פי חוק המכר, וכבר בשנה הראשונה - כאשר האחריות של הקבלן חלה על 100% מהתיקונים - לדרוש את תיקון כל הליקויים",

4. בדקו את האותיות הקטנות בחוזה: לפני שקונים דירה מקבלן מומלץ לבדוק היטב את כל פרטי החוזה, שאמור לכלול גילוי נאות של הקבלן לגבי פרטי עיסקת הקומבינציה. בבדק-בית מציינים כי קיימת תופעה חדשה, שבמסגרתה רבים ממוכרי דירות יד שניה אינם מציינים כי דירתם נרכשה במקור במסגרת עיסקת קומבינציה, ולכן יש לדבר במקביל עם ועד הבית ועם שאר הדיירים.

חשוב מאוד לקחת עו"ד שמבין ומתמצא היטב בנושא הספציפי של עיסקאות קומבינציה. רק לאחר שעורך הדין נתן אור ירוק ללא כל סייגים - ניתן לבצע את העיסקה.

5. קשיים בהתארגנות הדיירים והועד: כאשר מספר רב של דירות בפרוייקט מוחזקות בידי גורם אחד, נוצר קושי ליזום התארגנות משותפת של דיירים לצורך ביצוע החלטות ועד הבית או דרישות הדיירים. במקרה של מחלוקות שונות הפוגעות בדיירים מומלץ לפנות לקבלת סיוע משפטי מעורך דין, ולא להסס להגיש תביעה נגד הקבלן במידת הצורך.

6. טיב היחסים בין הקבלן לבעל הקרקע: על הרוכש לבדוק היטב את מערכת היחסים שבין הקבלן לבעל הקרקע ולוודא שאין מחלוקות ביניהם. לדברי עו"ד צבי שוב, מומחה בדיני מקרקעין, "בעיסקאות מסוג זה יש לבחון את העיסקה עם בעלי הקרקע, האם תנאיה מקויימים על ידי הקבלן, האם המס החל על העיסקה שולם והאם אין מחלוקות בין הקבלן לבעל הקרקע, שיכולות למנוע את רישום הקרקע על שמו בעתיד
בדיקות קרינה סלולרית וקווי מתח גבוה

בדיקות אלה מבוצעות ע"י מחלקת איכות הסביבה
של בדק-בית. כיום, עם עליית המודעות לסכנות
הקרינה האלקטרומגנטית הנפלטת מאנטנות סלולריות
(גלויות וסמויות) ומקווי מתח גבוה של רשת החשמל
בקרבת הנכס, חיוני לבצע בדיקות אלה למען בריאות
המשפחה והילדים.

הבדיקות מבוצעות ע"י מומחים למפגעי סביבה
אלקטרומגנטיים וכימיים, באמצעות ציוד מדידה
מתקדם בעל סף רגישות גבוה במיוחד, תוך ציון
והתייחסות לסטנדרטים המחמירים בעולם.

ליווי ופיקוח בנייה עד למסירה

צוות המהנדסים של פלס ביקורת מבנים יפקחו מקרוב וילוו את תהליך
בניית ביתכם לאורך כל תקופת הבנייה, כדי שתוכלו לעבור
את המשימה המורכבת בראש שקט. הפיקוח מבוצע ע"י
מהנדסים מומחים ועתירי ניסיון, אשר מאתרים בעיות ליקויי
בנייה וחריגות, אי עמידה בתקנים הקבועים בחוק, ועוד.

המהנדסים הממונים על ליווי ופיקוח מקפידים על ביצוע
התוכניות בשטר המכר והמפרט הטכני המצויינים בחוזה
הרכישה.


לא קונים בית בלי בדק-בית

בדק-בית מקבוצת פלס ביקורת ליקויי בניה היא כיום החברה המובילה בישראל בתחום בדיקות
ומידע לרוכשי דירה במגוון היבטים חיוניים ורואה חשיבות רבה בהבניית הרגלי
צרכנות נבונה של הציבור בתחום הנדל"ן למגורים.

ייחודה של בדק-בית הוא בתפישה השירותית והמקצועית .
גישה זו מאפשרת הענקת מכלול סוגי המידע והבדיקות החיוניות בתחום רכישות
הנדל"ן ברמה איכותית והיקפית תחת קורת גג אחת, עם יתרון של מנגנוני בקרה רוחבית על כל שלבי התהליך ומתן פתרונות נקודתיים, בהתאמה מירבית לצרכי הלקוח.

גישה זו חוסכת ללקוח זמן, כסף ו'נפילה בין הכסאות' ומאפשרת לו שליטה גבוהה יותר, המייתרת את הטרחה להתרוצץ בין אין ספור ספקים.


אז בקרו באתר
http://www.peles-group.com

www.peles-group.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]