חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד מתחולל קסם עיצוב הפנים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות כתבות מפרגנות בעיתון פרסום כתבה בתשלום פרסום כתבות בתשלום

נושא המאמר: רוצים כתבה מפרגנת בעיתון | יש לזה מחיר ואפילו מחירון | פרסום כתבה מפרגנת בעיתום בתשלום
מאת: אייל אבני   שמור מאמר למועדפים

אם אתם מאמינים למה שכתוב בעיתונות אז תפסיקו ומהר כי תמורת כמה אלפי שקלים ניתן לקבוע מה יהיה רשום בעיתון.לא מאמינים?

בתור יזם מתחום האינטרנט המחפש משקיע למימוש רעיונותיי שמחתי מאוד שנציגה של עיתון גלובס התקשרה אלי ובישרה לי שהם עורכים כנס של יזמים ומשקיעים, עוד סיפרה לי נציגת גלובס שלכבוד הכנס ייצא מגאזין מיוחד שיחולק לכל המנויים של העיתון ולבאי הכנס, המגאזין מסקר משקיעים ויזמים. אני רוצה להציע לך לקחת חסות על כתבה במגאזין, הבהירה את סיבת התקשרותה, מה זה אומר? שאלתי, יבוא אליך כתב של גלובס ויכתוב יחד אתך כתבה, עליך ועל המיזם שלך וככה משקיעים יכירו אותך ותקבל חשיפה אדירה לקהל יעד שאתה מחפש, הסבירה בנעימות.מעולה חשבתי לעצמי, מה יכול להיות יותר טוב מכתבה מפרגנת בעיתון גלובס. ואז יצא המרצע מן השק. תמורת התענוג אני צריך לשלם, שניים עשר אלף ש"ח לעמוד אחד, לשני עמודים שמונה עשר אלף ש"ח ולשלושה עמודים עשרים וארבע אלף ש"ח. אם אני משלם, חשבתי לעצמי, זה לבטח זה יוצג בתור מדור פרסומי, משהו שלא כל כך כשר אבל מקובל.לתדהמתי, ענתה לי נציגת העיתון שלא יצוין שזה מדור פרסומי, זה ייראה ככתבה לכל דבר המשיכה להסביר, כאילו גלובס עשו עלי כתבה וכמובן שהם יתנו לי לאשר את תוכנה לפני פרסומה בעיתון.
מוסר השכל, אחרי כל כתבה שאתם קוראים תחשבו פעמיים כמה שילם עבורה בעל העניין.

והערה לסיום, שלחתי את הסיפור הזה לדה מרקר והם לא פרסמו אותו, מעניין למה??

www.hutzpa.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל אבני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]