חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרשת בשלח על פי חכמת הקבלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לבניית אתרים מערכת ניהול תוכן תוכנה לבניית אתרים און-ליין תוכנה לבניית אתרים קוד פתוח

נושא המאמר: מה זה תוכנה לבניית אתרים - מערכת ניהול תוכן - תוכנה לבניית אתרים און-ליין - תוכנה לבניית אתרים קוד פתוח
מאת: אלירן   שמור מאמר למועדפים

מה זה תוכנה לבניית אתרים - מערכת ניהול תוכן - תוכנה לבניית אתרים און-ליין - תוכנה לבניית אתרים קוד פתוח


תוכנה לבניית אתרים הינה בעצם אפליקציה שמהווה בסיס לבניית האתר – הרבה פעמים מתבלבלים בין תוכנה לבניית אתרים לבין מערכת ניהול תוכן שההבדל המשמעותי ביניהם זה שהראשון מלווה את הבונה אתרים מבניית האתר וכולל בתוכו גם מערכת ניהול תוכן בעוד שהשני מסייע לבעל האתר לנהל את אתרו מכל הבחינות (הזמנות, מאמרים, סטטיסטיקה וכדומה) לאחר שהאתר כבר באוויר. השם הנפוץ ביותר לתוכנה לבניית אתרים / מערכת ניהול תוכן באנגלית זה CMS – Content Management System – מערכת ניהול תוכן וזה מתייחס גם למערכות ניהול תוכן וגם לתוכנות לבניית אתרים. ללא התחייבות וללא הגבלות - למשך 30 יום חינם תוכנות לבניית אתרים מתחלקות ל-3 סוגים עיקריים והם: 1. תוכנה לבניית אתרים און-ליין. 2. תוכנה לבניית אתרים אוף-ליין. 3. תוכנה לבניית אתרים קוד פתוח. תוכנה לבניית אתרים און-ליין: אין הרבה תוכנות מסוג זה לבניית אתרים ורובן חינמיות, אלו שמאפשרות כלים יותר כבדים לבניית אתרים בדר"כ גובות תשלום על השימוש בתוכנה – מה שמאפיין תוכנה זאת היא שלא צריך להתעסק כלל בבסיסי נתונים (MySQL) או שרתי איחסון / חברות איחסון אתרים אלא פשוט להיכנס לאתר התוכנה וללחוץ על "פתח אתר" – התוכנה מלווה את הלקוח לשלבי רישום ובניית האתר בצורה פשוטה חלקה ובתוך 2 דקות הוא כבר בונה את האתר שלו. תוכנה לבניית אתרים אוף-ליין: אין הרבה מאוד תוכנות כאלו – המוכרת ביותר היא Dreamweaver והיא גם מבין הדומות ביותר לתוכנות האחרות מסוג האון-ליין והקוד פתוח – הבנייה קצת קשה אבל גמישה מאוד, חברות גדולות נוטות להשתמש בתוכנות אלו שבד"כ מצריכות גם נגיעה מינימאלית בקוד וחלק מהתוכנות עולות לא מעט כסף. תוכנה לבניית אתרים קוד פתוח: תוכנה לבניית אתרים שפיתחו מתכנתים מרחבי העולם ללא תשלום ותמורה מלבד הקרדיט שבעניין ומהווים חלק מקהילה שממשיכה לפתח את התוכנה – יש הרבה מאוד תוכנות כאלו לבניית אתרים והמפורסמת ביותר בארץ היא ג'ומלה הפופולארית אך בעיה קטנה שיש עם תוכנות מסוג אלו זה שצריך גם להתעסק עם שרת איחסון / איחסון אתרים ובסיסי נתונים ואם רוצים שמישהו אחר יבנה את האתר זה עולה לא מעט כסף וגם אז צריך ללמוד איך להשתמש במערכת ניהול תוכן שלה. עסקים קטנים יעדיפו לרוב את האפשרות הראשונה בגלל פשטותה ולפעמים בגלל המחיר שלה, אנשים עם קצת ידע במחשבים ואינטרנט ורוצים משהו קצת עצמאי מחברות אחרות ישתמשו בדר"כ בתוכנות לבניית אתרים קוד פתוח וארגונים גדולים או עסקים בעלי תקציב גבוה מאוד ישתמשו בתוכנות לבניית אתרים אוף-ליין.

www.tatar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלירן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]