חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגילים לשרירי הגב - General Back





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכרויות אתרי הכרויות נשים נשואות הכרויות ברשת

נושא המאמר: נשים נשואות באתרי הכרויות בארץ - הכרויות - אתרי הכרויות - נשים נשואות - הכרויות ברשת
מאת: אלי   שמור מאמר למועדפים

נשים נשואות באתרי הכרויות בארץ - הכרויות - אתרי הכרויות - נשים נשואות - הכרויות ברשת


נשים נשואות הן אטרקטיביות במיוחד באתרי היכרויות, כך עולה ממחקר חדש שנערך בחוג לחינוך של אוניברסיטת חיפה.   במחקר, שנערך בהנחיית פרופ' עזי ברק, נבדקו 750 נחקרים ממספר אתרי הכרויות מובילים בארץ. החוקרת רבקה שטטפלד בדקה התכתבויות אותנטיות בין החברים באתר, ובחנה את ההבדל בין המתואר בכרטיסי הביקור אל מול המציאות ולמי יעדיפו הגולשים לפנות.   "נשים נשואות נחשבות למלכות ברשת. כולם מעוניינים בהן - רווקים, נשואים וגרושים", אמרה שטטפלד.   שטטפלד גילתה, כי הנשים נשואות זכו להתעניינות מכל גיל ומכל מגזר. כ-70% אחוז מהפניות בזמן של עד שעתיים מהרגע שבו שהו באתר הופנו לנשים נשואות. רווקות קיבלו כ-18% מהפניות וגרושות כ-12% מהפניות. אחוזים אלה נשמרים ללא שינוי ניכר גם ככל שמשך הזמן מהשהייה באתר עולה. הסיבה לכך, לדברי החוקרת, היא בכך שגברים מאמינים שנשים נשואות שנכנסות לאתרי הכרויות מעוניינות במין בלבד.   " אולם, הנחה זו לא נכונה. הממצאים מראים שנשים נשואות אכן מעוניינות במין, אבל כזה שיש בו מחויבות ואינטימיות. הן לא מחפשות סטוץ אלא קשר לטווח ארוך. כמובן שברשת טווח ארוך משמעותו כשישה חודשים", ציינה שטטפלד.     הכנסה גבוהה אינה מושכת באשר לגברים נשואים, נמצא שככל שרמת ההשכלה וההכנסה שלהם גבוהה, כך הם יותר נוטים לתפוש את אתרי ההיכרויות כמקום להשתעשע בו. "גברים נשואים שיש להם ממון ופנאי רואים ברומנטיקה מצרך שניתן למצוא באתרי היכרויות. הרומן מקבל משמעות של שעשוע, עוד מצרך קפיטליסטי שניתן לקנות", אמרה שטטפלד.   עם זאת, הכנסה גבוהה, למרבה ההפתעה, לא ממש מושכת: אנשים נוטים ליצור קשר עם אלה שציינו שיש להם הכנסה ממוצעת.   הפתעה נוספת קשורה בהרפתקנים, או לפחות לאלה שמציינים שהם הרפתקנים. למרות שגולשים רבים מאמינים שזו תכונה מושכת שחשוב שתהייה בכרטיס האישי שלהם, הרי בפועל תכונה זו אינה מושכת גולשים.   הגברים ברשת, מגלה המחקר, נמשכים לנשים שמעידות על עצמן בכרטיס האישי שלהן כאסרטיביות - נשים שמציינות במפורש מה הן מחפשות, ישירות בדרישות שלהן ומבהירות שכל מי שאינו עומד בציפיות שלהן לא ייענה - נמצאו כאטרקטיביות יותר בעיני גברים.   השכלה גבוהה היא פופולארית גם ליברליות היא תכונה מבוקשת, בקרב נשים וגברים כאחד. באופן מפתיע, גם מי שהכרטיס שלו או שלה מעיד על שמרנות ועל רצון לקשר ארוך וממוסד יפנה דווקא למי שהכרטיס שלו מעיד על ליברליות.   מה עוד מחפשים הגולשים באתרי ההיכרויות, מלבד נשים נשואות כמובן? השכלה גבוהה היא מצרך מבוקש. בעלי ההשכלה הגבוהה נמשכים זה לזה, אבל מסתבר שגם בעלי השכלה נמוכה מעדיפים בני או בנות זוג בעלי השכלה גבוהה.   ממצא מענין נוסף: משך השהייה ברשת. בעוד שבמציאות אותו אדם - או אישה - עלול להיחשב כנודניק, שהות ממושכת וכניסות מרובות לאתר ההיכרויות הופכות את האדם לאטרקטיבי יותר ולמי שמקבל פניות רבות יותר. ההסבר, לדברי החוקרת, פשוט: גם במרחב הווירטואלי של הרשת אנשים זקוקים לתחושה שבן הזוג זמין עבורם

www.loveclick.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]