חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול הומאופתי באלרגיות שונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים בגוגל קידום אתר בגוגל קידום אתרים

נושא המאמר: קידום אתרים באינטרנט ודחיסות מילים - קידום אתרים באינטרנט - קידום אתרים בגוגל - קידום אתר בגוגל - קידום אתרים
מאת: EtgarInTheNet   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים באינטרנט ודחיסות מילים - קידום אתרים באינטרנט - קידום אתרים בגוגל - קידום אתר בגוגל - קידום אתרים


כאשר אנו רוצים לדאוג ל קידום אתרים באינטרנט של אתר הארגון שלנו עלינו לדאוג ולהבין שקידום אתרים הוא לא רק עבודה טכנית באתר עצמו אלא הבנה שאנחנו באמת רוצים לייצר את התוכן הטוב ביותר עבור מי שמחפש אותנו. לדוגמה – אם אנחנו רוצים להיות בעמוד הראשון תחת הביטוי "קידום אתרים בגוגל" עלינו לבנות את האתר שלנו ואת התוכן שלו על מנת שיתאימו לביטוי.
איך עושים את זה?
קודם כל – תוכן. תוכן. תוכן.
בפרוייקט של קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא המלך. על האחראי בארגון או על הגורם החיצוני האמון על נושא קידום האתר לדאוג לתוכן איכותי שיהיה רלוונטי עבור הביטויים אותם אנו מחפשים.מה המשמעות שלנו בנושא?
להציג את התוכן שלנו בצורה נכונה למנוע החיפוש – הכוונה היא לדאוג הטקסטים באתר שלנו יכלולו את הביטויים אותם אנו רוצים לקדם.
בתחום קידום אתרים באינטרנט ישנו מונח חשוב הקרוי "דחיסות מילוי" ומשמעותו, מבחינת קידום האתר באינטרנט הינה היחס בין מילות המפתח אותם אנו רוצים לקדם לבין שאר הטקסט.
יחס אידיאלי הינו יחס של 5%. דהיינו, אם אנחנו רוצים לקדם ביטוי בן 3 מילים, בדוגמה זו "קידום אתרים בגוגל", עלינו לדאוג שהיא תופיע ב 5% מן הביטויים במאמר.
אם נבדוק דוגמה זו לעומת, אז כאשר אנו רוצים לדאוג ל קידום אתרים באינטרנט עבור הביטוי "קידום אתרים בגוגל", אז אנחנו נצטרך להופיע 5 פעמים עבור כל 300 מילים. דהיינו, במאמר בן 500 מילים נצטרך להופיע בין 7 ל 8 פעמים עבור הביטוי.
יש לזכור כי ההופעה של הביטוי צריכה להיות לא רק בטקסט עצמו אלא גם בכותרת המאמר, בתג ה TITLE ובתגי META כגון מילות מפתח ותיאור האתר.
נושא חשוב מאוד קידום אתרים באינטרנט הוא לשלב את הלינקים שלנו בתוך האתר על מילות המפתח שלנו, דהיינו, במאמר שעוסק בקידום אתרים באינטרנט
אשר נמצא בעמודים פנימיים בתוך האתר שלנו, עלינו ליצור קישורים לעמוד הבית שלנו, או לעמוד הספציפי אותו אנו רוצים לקדם כאשר הקידום נמצאים על מילות המפתח שלנו.
אין צורך לייצר קישורים על כל פעם שהביטוי מופיע בטקסט, ויותר מ 3 לינקים במאמר עבור אותו ביטוי חיפוש כבר לא יהיו אפקטיבים ואף יוכלו לגרום לך שגוגל בקידום אתרים מלאכותי ולא בטקט רלוונטי אמיתי ולכן אין צורך להגזים עם הלינקים.
מה שכן חשוב הוא להבליט את מילות המפתח עם תג B או תג STONG אשר הינם תגים שמוכרים לגוגל והיא מניחה שטקסט שמופיע תחת תגים אלו הינו משמעותי יותר וחשוב יותר משאר הטקסט ולכן תיתן לו משקל גבוה יותר מאשר החלקים האחרים בתוך הטקסט.
ניתן למצוא ברשת כלים רבים על מנת לבדוק את דחיסות המילים בעמוד נתון, רק צריך לחפש בגוגל "keyword density tool" ותוכלו למצוא כלים רבים אשר יבדקו בחינם ובאופן אוטומטי את היחס בין ביטויים שונים באותו אתר.
יש להבין שבפרוייקט מסוג זה, נושא הטקסט הוא חשוב מאוד כדי שגוגל באמת יעריך את האתר שלכם המאוד רלוונטי עבור הביטוי. הנושא לא מחליף נושאים סופר חשוב אחרים ב קידום אתרים באינטרנט כמו בנייה נכונה של האתר למנועי חיפוש וכמובן – הרבה קישורים איכותיים לאתר שלכם שיכלולו את מילות המפתח אותם אתם רוצים לקדם. אם תבדקו טוב במאמר זה, תוכלו לשם לב שהביטוי קידום אתרים באינטרנט מופיע כאן בדיוק 8 פעמים על טקסט שאורכו 512 מילים.
אם תבדקו טוב, תוכלו לראות שאתרים רבים שמופעים במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש מכילים את מילות המפתח בטקסט שלהם.


www.seomarketing.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י EtgarInTheNet שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]