חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכויות נפגעי תאונות דרכים בתאונות "פגע וברח" - תאונות פגע וברח - תאונות דרכים - עו"ד תאונות דרכים - עורך דין תאונות דרכים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיכפול דיסקים צריבת דיסקים

נושא המאמר: מהו DVD - שיכפול דיסקים - צריבת דיסקים - Versatile Disk. DVD-ROM - מהו DVD וידאו? DVD
מאת: מיכל הרץ   שמור מאמר למועדפים

מהו DVD - שיכפול דיסקים - צריבת דיסקים - Versatile Disk. DVD-ROM  - מהו DVD וידאו? DVD


היום, השימוש בDVD הוא בכל תחומי החיים. בכל פעם שאנחנו רוצים לצפות בסרט או לשמוע מוסיקה אנחנו שולחים יד ל-DVD. הנה כמה עובדות בסיסיות על DVD: מהו DVD ? DVD הוא קיצור ל- Digital Versatile Disk. DVD-ROM מאוד דומה ל-CD או קומפקט דיסק אולם ה- DVD-ROM מתוכנת להכיל הרבה יותר מידע. בעוד של-CD יש בערך 650 מגבייט, ה-DVD הקטנים ביותר מכילים בערך פי-7 יותר, או 4.38 גיגבייט (GB). DVD-ROM מקדד מידע בצורת שביל ספיראלות של בורות ואדמה שמופרדים בננומטרים. יש מספר סוגים של DVD. ה-DVD-ROM הוא הנפוץ ביותר. זהו דיסק שאין אפשרות לצרוב מעליו. DVD ריקים כמו DVD-R ו- DVD+R הם מפורמטים ולכן ניתנים לצריבה. ב- R- וה-R+ הכוונה לפרמוט רגיל של 2 חברות מתחרות, אולם על שנהם ניתן לצרוב סרטים, צלילים או מידע אחר. הדוגמא הטובה ביותר של DVD-ROM הם ה-DVD של מוסיקה וסרטים שניתן לקנות בחנויות. מה הכוונה בכתיבת DVD או צריבת דיסקים? בכתיבת דיסק יש תהליך של איסוף הצלילים, התמונה, התפריטים, הכתוביות וכד' וצריבת הדיסקים. התהליך נקרא צריבת דיסקים אולם התהליך נעשה על דיסקים מיוחדים של כתיבה (צריבה). יש מספר תוכנות לצריבת דיסקים השימוש נעשה לפי הנחיצות, אם זה לשימוש פרטי, מקצועי או תאגידי. איך מבצעים שיכפול דיסקים? שיכפול דיסקים הוא תהליך תעשייתי כשאמן זכוכית היה באופן פיזי מוציא עותקים כמו בחיתוך עוגיות עם חותכן. מהו DVD וידאו? DVD וידאו הוא באופן טכני איכותי ביותר, והוא הקרוב ביותר לוידיאו באיכות סטודיו. ה-DVD באיכות סטודיו בד"כ מגיע מפורמט 2-MPEG כדי ליצור DVD וידאו. התהליך יוצר דחיסה של המידע, שמפנה אינפורמציה לא נחוצה. מהו תפריט DVD ? תפריט DVD מאפשר גישה לכותרות ללא צורך לסרוק את הדיסק. התהליך הוא מאוד נח ומדויק. ל- DVD יכול להיות תפריט ראשי עם 4 כותרות כשבכל כותרת תפריט עם כותרת אחת. כל הכותרות עשויות מקבצי קלט מרובים וכל קובץ קלט הוא פרק אחד. מהו תפריט? תפריטים הם קבצי MPEG עם כתוביות. ה-MPEG הבסיסי הוא הרקע והכתוביות מייצרות את כפתורי התפריט. הרקע יכול להיות סרט קצר או רקע דומם שמומר לMPEG. ראשי התיבות של MPEG הם Motion Picture Experts Group, שזוהי קבוצה שהגתה את הדחיסה בשיטת 2- MPEG. זוהי השיטה הסטנדרטית לדחיסת מידע ל- DVD וידאו.

www.cdi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל הרץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]